Ty weź najpierw do nich pisz że student jesteś, że na utrzymaniu rodziców, że pracy nie masz itp.. Może obniżą trochę..
Ty weź najpierw do nich pisz że student jesteś, że na utrzymaniu rodziców, że pracy nie masz itp.. Może obniżą trochę..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Nie jestem z tych osób co próbują uciec od odpowiedzialności. No trudno stało się, złamałem przepisy i zostałem ukarany. 300zł nie jest dla mnie małą kwotą ale zapłacę. Z tego co wiem to dali mi największy mandat, pewnie dlatego ze mieszkam w Warszawie :/ Gdybym dostał ten mandat u siebie w mieście to poszedł bym i spróbował zejść z ceny ale żeby do kogoś pisać czy dzwonić ? Jak dla mnie to strata czasu bona 100% nie utargowałbym nic.
Dzisiaj wróciłem autkiem z działki. Przez dwa dni Cienias zrobił ok 130km, został odświeżony w środku, umyty na zewnątrz oraz zatankowany do pełna. Przy okazji tankowania sprawdziłem ile autko pali po regulacji gaźnika którą robiłem sam bo gaźnikowiec spaprał robotę. W trasie spalanie w trasie wyszło między 4,9 a 5,20 litra na 100km. Podaję widełki gdyż na stacji której tankowałem był uszkodzony pistolet i ciągle mi odbijał. Zatankowałem wiec 5,5l a wskaźnik paliwa pokazuje tyle ponad FULL czyli jest ok. Niestety zauważyłem że specjaliści w Norauto słabo znają się na ustawieniu zbieżności i nie ustawili tak jak powinno być. Na reklamacje nie mam co liczyć ponieważ zbieżność była ustawiana 2 tygodnie temu...
SM często obniża mandaty bo mają świadomość że jak nie zapłacisz to nawet jak ściągnie kase US to nie trafi ona już do gminy tylko do państwa.. Sam pisałem takie pismo i ze 100zł zjechali na 60 w Nowym Borze.. Napisałem bo znajoma mi podsuneła taką propozycje jak jej tacie raz unieważnili mandat a raz obniżyli 200zł.. Wg. mnie warto. Owszem złamałeś prawo ale radary nie stoją po to aby było bezpieczniej a ru***ć też się nie powinniśmy dawać..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jednak posłuchałem Ciebie Byrrt. Wysłałem maila do SG z Manowa i Człuchowa z prośbą o zmniejszenie kary mandatu ze względu na to iż jestem pracownikiem cywilnym WP i moje zarobki są bardzo niskie a ponadto muszę spłacać kredyt hipoteczny. Teraz mam czekać aż dojdą do nich papiery które im wysłałem i zobaczymy co będzie dalej. Jak wszystko pójdzie ok zamiast 300zł zapłacę 150zł
Daj znać czy to coś dało - sam jestem ciekaw Wszystko idzie na drodze administracyjnej więc muszą odesłać decyzję.. Przy okazji trochę odwleczesz spłatę..
Wiesz jakbyś jechał Bugatti to głupio wysyłać taką prośbę, ale fiat robi "dobre ubogie" wrażenie Nie zrozum mnie źle - sam śmigam fiatem
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Będę informował jak została sprawa rozpatrzona. Jak wszystko pójdzie ok i w maju będzie organizowana majówka to masz u mnie flaszkę
Hehe nic nie objecuje ale spr warto
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jeden mandat ( ten tańszy ) wczoraj opłaciłem. Zamiast 100zł zapłaciłem 50zł więc jestem już 50 zł do przodu Teraz czekam na pozytywną odpowiedź ze SG z Manowa.
A żeby nie było tak kolorowo to w Cieniasie ujawniła się kolejna rzecz do roboty. Jest to uszczelka miski olejowej :/. Dzisiaj idąc do pracy przechodziłem koło Fiacika a tam mała plamka oleju pod silnikiem. Patrzę a olej kapie z łączenia bloku z miską olejową. Na razie tego nie robię, będę obserwował jak szybko ubywa oleju. Wymiana nie jest jakoś strasznie skomplikowana ale niestety trzeba odkręcić filtr oleju, spuścić olej z układu smarowania, odkręcić termostat i spuścić płyn chłodniczy z układu chłodzenia - płyny te były wymieniana ok 300km :-/ . Przy okazji wymiany uszczelki miski oleju zalecane jest wymiana simeringów pompy oleju i pompy wody. Myślę że koszta wyniosą mnie jakieś 50-100zł i parę godzin roboty. Z chomika mam ściągnięty fajny manual z fotkami więc będzie dobrze.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dzisiaj byłem autkiem na działce. Musiałem przeczyścić przednie hamulce ponieważ podczas hamowania ściągało autko na prawą stronę. Po przeczyszczeniu już jest ok. Ponadto za pomocą gumowej rurki ściągnąłem przez bagnet z silnika ok 300ml oleju bo było go za dużo, teraz jest 3/4 miarki. Sciągnięty olej przelany do butelki wygląda trochę jak Coca Cola , a ma przejechane dopiero 300km
DSC_0210.jpg
A tutaj zdjęcie mojego Cieniasa z Sejem babci. Seicento jest o 9 lat młodsze, a okazało się że bak paliwa w miejscu jego zgrzewanie jest spróchniały i sączy się paliwo.
DSC_0209.jpg
Byrrt no warto, warto było napisać do nich. Zawsze te 50 dych można przeznaczyć na paliwo do Cieńkiego. A jak obniżą mi jeszcze ten drugi mandat to bedę miał jeszcze 100 zł więcej w kieszeni i może wtedy pojadę jeszcze raz na ustawienie zbieżności bo denerwuje mnie ta krzywa kierownica.
To ja po 2tyś km mam czystszy olej
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jak fundusze pozwolą to jeszcze przed zimą zaleję silniczek świeżym olejem ,prawdopodobnie Elfem 5w40
Z racji tego iż autko według wskaźnika temperatury wiecznie jest niedogrzane ( na trasie 60-70 stopni C, w mieście w korkach dochodzi do 90 stopni C) postanowiłem zakupić dzisiaj nowy kompletny termostat. Cena po zniżkach to 45zł. Nowy termostat został już sprawdzony w czajniku za pomocą podczerwieni owego termometru elektronicznego. Zaczyna się otwierać ok 85 stopni C więc jest ok. Jeżeli pogoda się poprawi i przestanie padać to za 3 godzinki będzie siedział już na swoim miejscu . Przy okazji do autka wlecą nowe - stare głośniczki kupione wczoraj na szrocie za 20zł.
Dzisiaj udało mi się wymienić kompletny termostat. Jak wczoraj pisałem kosztował mnie 45zł i jest firmy Vernet. Cała wymiana z odpowietrzeniem trwała niespełna 2 godziny. Pierwsze spostrzeżenia po wymianie są takie, że wentylator chłodnicy załącza się przy 100C ,a wcześniej załączał się przy 95C - oczywiście jest to temperatura odczytana ze wskaźnika zamontowanego w zegarach. Wydaje mi się że jest to przekłamanie wskaźnika ponieważ wczoraj sprawdzałem nowy termostat i w czajniku otwierał się całkowicie przy temperaturze ok 95 stopni C. Teraz zostaje mi tylko obserwacja czy nie cieknie nic przy termostacie oraz jaką temperaturę będzie pokazywał wskaźnik podczas jazdy i podczas stania w korku.
Te typy tak mają. Mój też był wiecznie niedogrzany nawet wymieniłem termostat choć na 90% byłem przekonany że stary jest sprawny i nadal było to samo. Szwagier kupił 700 na dojazdy do pracy i też psioczy że ciągle w aucie zimno.