Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 174
Like Tree7lubi to!

Temat: Fiat Brava_ELX 100 16v  

  1. #91
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał rain Zobacz post
    I już w kolor
    Drewno nie moje. U kolegi co robi Bravę ;⁠)
    Ale pozłacanie jest i tak widzę
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Udało mi się ostatnio zdobyć ciekawa płytkę promocyjną do Bravy. Dobrze że moim drugim hobby są stare komputery to miałem na czym odpalić. Trochę filmików, rysunki techniczne, opisy wyposażenia w tym akcesoriów, konfigurator, historia fiata i wiele innych. Super sprawa. Coś innego niż też filmik La Scelta dostępny na YT lub VHS ;⁠)

    IMG20221022184712.jpg

    IMG20221022184444.jpg
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  4. #93
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    41
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Niesamowite
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Zaczynam działanie na dawcy. W pierwszej kolejności chce wydłubać wiązki elektryczne z wnętrza bo to pierwsza rzecz którą w Bravie będę układał po wygłuszeniu. No i po odsłonięciu blach w bagażniku pokazało się jaki z mareii jest sztrucel ;⁠)

    IMG20221031153406.jpg
    IMG20221031153355.jpg
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  6. #95
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Jakby co to będę miał części z HGT na sprzedaż ;â*) wpadł nowy dawca.

    IMG20221109145617.jpg
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    41
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Łoooo Panie skąd go wyrwałeś? Szkoda na dawcę, czemu nie jeździsz?
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  8. #97
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    W przód było bum?
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Łoooo Panie skąd go wyrwałeś? Szkoda na dawcę, czemu nie jeździsz?
    Na Olx był. Dużo szczegółów do zrobienia, np połamana ramka środkowa, błotnik jeden o zwykłej wersji, ale o dziwo rdzy dużo nie ma mimo że stał sporo na trawie. Alternator do wymianie, paski rolki itp. ale bez tragedii tak naprawdę. Niestety braki formalne uniemożliwiają jeżdżenie po drogach. Stąd los przesądzony.

    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    W przód było bum?
    Jakoś dawno temu, ale było naprawione, to co widać to brak ozdobnej ramki i brak zamka maski.
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  10. #99
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    No i kilka fotek pacjenta. Na razie z tego co sprawdziłem silnik wydaje się ok Jak go sobie oglądam to mi go trochę szkoda. Oczami wyobraźni widzę już go uzupełnieniu ubytków, po polerce i regeneracji felg. No ale niestety, trzeba będzie zrobić co trzeba....

    IMG20221111123458.jpg

    IMG20221111123527.jpg

    IMG20221111123617.jpg
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    41
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    A czemu idzie na żyletki? Kurcze przytuliłbym jeszcze raz HGT
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  12. #101
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Wszystko idzie zorganizować
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM

  13. #102
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    A czemu idzie na żyletki? Kurcze przytuliłbym jeszcze raz HGT
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    Wszystko idzie zorganizować
    Brak ciągłości umów. Brak DR.
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Rozbieram sobie Maryśkę w tej chwili, bo do Bravki w pierwszej kolejności po wygłuszeniu trafi cała instalacja elektryczna i niestety jest to smutny widok. Dobrze to pokazuje co z autem może się dziać, zwłaszcza jeśli tak jak w tym przypadku jest naprawione po kosztach.

    IMG20221204182719.jpg
    IMG20221204182927.jpg
    IMG20221205164829.jpg
    IMG20221205164836.jpg
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  15. #104
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    41
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Z drugiej strony pamiętaj że nic nie jest wieczne a Ty rozkręcasz auta które mają ponad 20lat. Przy czym to miały być i był "tanie auta". Tak więc nic dziwnego. Rzekłbym że nawet jest dobrze to kupno zdrowego jest bardziej dziwne
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Jasne zgadzam się, ale bardziej chodzi mi o co innego. Marea tak na oko miała robiona podłogę jakieś 7-8 lat temu. Naprawa została przeprowadzano bardzo niechlujnie.
    - pod pasażerem od spodu podłogi została przyspawa nowa blacha na dziury, co zrobiło przestrzenie między stara a nowa nawet na 2cm. Zabezpieczenie tylko powierzchowne i zaczęło to gnić od środka;
    - pod kierowcą zrobione łaty, ale np łączenie progu z błotnikiem i grodzią zostało wycięte i zlepione, nie ma całego wewnętrznego poszycia progu. Dobrze widać to na 4 fotce
    - w bagażniku i na błotnikach dużo łatek, całe łączenie wnęki koła i tylnej ściany było robione. Zostawione zostały niezaślepione dziury w bagażniku w miejscach gdzie powinny być gwinty od mocowań bagażu
    - wszystkie izolacje w miejscach napraw zostały zerwanie i nikt nie nałożył nowych, dywanik pod pasażerem i kierowcą leżał bezpośrednio na podłodze, zamiast na 4cm izolacji biutumiczno-filcowej której resztki zostały tylko na tunelu środkowym
    - instalacja elektryczna położona luzem bez mocowań
    Trzeba bardzo nie dbać o dwoje bezpieczeństwo żeby zrobić w ten sposób naprawy. Teraz się to w rekach rozpada... To jest jednak rzecz wtórna. Bo nie zgadzam się że auto tanie to i powinno tak być. O ile Brava/Bravo ceny zaczynały od 30 000zł to Marea startowała od 40 000 do prawie 100 000zł w topowej wersji. To nie było najtańsze auto. Niestety technologia ta sama co wszystko na bazowej płycie Tipo i jej pochodnych. Zobacz na najdroższe auto na tej samej płycie, czyli Lancia Lybra która koroduje tak samo, a cenowo rozjazd ogromny. W zasadzie Tipo/Tempra/Coupe/155/146/145/GTV/Spider/Dedra/Delta/Bravo/Brava/Marea/Multipla/Lybra/156/147 wszystkie są na jednej płycie tylko najwyżej na jednej z jej 4 generacji. Dlatego ja uważam że te auta są skazane na korozje przez producenta i jego politykę ceną, ale niekoniecznie wynikającą z pozycjonowania danego modelu, tylko oszczędności po całości produkcji całej gamy. Dopiero Stilo/Delta/Bravo jako ostatnia 4 generacja płyty C-Platform/Type Two Platform/Type Three Platform zyskały dobre zabezpieczanie. Takie jest moje zdanie Koniec dygresji
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec


 
Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl