Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    konkretnie z belgii. juz z taka instalacja mialem go sprowadzonego. fotki silnika zrobie jutro i wrzuce na forum.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    wrocilem od gazownikow. problem wygladal tak, ze od akumulatora idzie czerwony kabel, na jego koncowce znajduje sie niebieski bezpiecznik. otworzyli do niego i sie okazalo, ze bezpiecznik byl pekniety, wypadla blaszka ze srodka. wymienili sam bezpiecznik i w drodze powrotnej kontrolka zielona sie swiecila caly czas, czerwona tak samo. auto ani razu sie na benzyne nie przelaczylo. nic nie szarpalo itd. byc moze w tym tkwil problem.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No całkiem prawdopodobne..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    no i problem znowu wrocil. bylem u "gazownikow", stwierdzili, ze auto gubi mase. i faktycznie przewody przy parowniku byly zardzewiale. dorobilismy kabel od parownika do akumulatora. pomoglo, ale tylko czesciowo. dwa dni bez problemu auto jezdzilo, i znowu przestalo jezdzic na gazie, tylko caly czas sie przerzuca na benzyne. ;/ jest tez drugi problem ktory stwierdzili gazownicy, ze byc moze tez jest uszkodzona membrana w parowniku (o ile dobrze zrozumialem). auto na poczatku jak jest nie dogrzane i za szybko chce sie przerzucic na gaz, jak sie przerzuci na gaz, to za chwile sie na benzyne przerzuca. i faktycznie wczoraj jak jechalem, to po wyjechaniu z domu paru kilometrow caly czas dzwiek sie wydobywal co pareset metrow. a pozniej jak sie auto rozgrzalo (tak do 3ciej kreski) problem zniknal i na gazie elegancko jechal. niby dobry znak, ale tylko an chwile. problem wrocil, auto pali benzyne, gazu nie rusza, wiec czeka mnie serwis, nie ten, co do niego jezdze, ale bardziej profesjonalniejszy.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Kolego, jest w Lublinie jeden dobry gazownik - Adam Rogowski (AUTO-GAZ Adam Rogowski - MONTAŻ-SERWIS-NAPRAWY). Fakt, że to człowiek dość zajęty montażami, ale spróbuj się z nim umówić. Jest to najlepszy spec od gazu w tamtym rejonie, potwierdzi to każdy użytkownik lpg-forum.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    dokładnie polecam sie udac do Adama - fachowiec z Lublina i potwierdzam to jako użytkownik lpg-forum
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    slyszalem tez, ze na ul. lotniczej nie wala sciemy, tylko maja fachowe podejscie do tematu. odrazu odradzam serwis lpg w okolicy Bychawy. kolesie robia to tak, jakby im nie zalezalo wogole. czlowiek zajezdza z problemem, otworza maske, popatrza i wymyslaja cuda na kiju - zeby sobie to zrobic, tamto zrobic itd.oczywiscie oni reki do niczego nie przyloza. samochod od patrzenia sie jeszcze nie naprawil. nie maja zadnego podejscia i pojecia przy tym.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    a wiec moja dalsza przygoda z gazem.
    mianowicie umowilem sie na ulice rowerowa w lublinie. podejscie tych panow do sprawy zwalilo mnie z nog. nie dosc ze czlowieku jedziesz z poza miasta, to na sterownik reaguja "o kur#a, kto takie g#wno tu wj#bal, co to wogole jest?" itd. i ze sie nie podlacza, bo nie wiedza jak. wreszcie jakies z doswiadczeniem starszy facet powiedzial, ze to zwykly GIS. wiec drugi poszedl zobaczyc przelacznik gaz/benzyna. napisane jest DT gaz system. wiec mnie odeslali do domu, bo nie naprawia tego. pojechalem odrazu na ulice nadbystrzycka. chlopak podlaczyl auto pod komputer, wykasowal bledy, bo mowil, ze mial ich duzo. auto teraz jezdzi na gazie, ale tylko jak sie na trasie rozpedze. na miesie tez czasami, ale jak stane na skrzyzowaniu, to chwilke postoi i odrazu sie na benzyne wrzuca. teraz jest lepiej, bo jak dam gazu, to sie przerzuca i na gaz (wczesniej nie przerzucal sie wogole). poprawa jest i to duza, w kazdym razie auto nie chce po odpaleniu odrazu an agz sie przerzucac, tylko chodzi sobie te 5 minut, butla "pyka" i po daniu gazu sie przerzuca. daje fotke sterownika, ktory posiadam:
    2.JPG

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    problem rozwiazany. pojechalem do warsztatu, gdzie maja fachowe podejscie. wymienili czujnik temperatury od reduktora oraz czujnik cisnienia butli. i problem sie rozwiazal.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    i wiedzialem, ze ta zima to bedzie egzamin dla fiacika.
    jak w tamtym roku odpalal w najwieksze mrozy i na gazie jezdzil elegancko, tak w tym roku takie cos mu sie zrobilo, ze rozgrzal sie, przerzucilem go na gaz, ale podczas jazdy szarpalo nim, gasl na skrzyzowaniach. potem juz wogole po przerzuceniu na gaz gasl caly czas i nie jezdzil, a teraz nawet na gaz sie nie chce przerzucic. butla anwet nie "pyka" :/ cala droge do miasta miga sobie zielona lampka a czerwona sie obok niej nie zapala. czy to mrozy go tak mogly zalatwic? ogolnie rzecz biorac kiedys jeden mechanik stwieidzil,ze parownik mam za nisko zamontowany i moze nie dzialac jak trzeba. ale jakos w tamtym roku dzialal elegancko?...


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] silnik dławi się, miga kontrolka "awa
    Napisany przez clen na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-07-2013, 22:05
  2. Cinquecneto Sporting miga kontrolka wtrysku
    Napisany przez Plucio na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-11-2011, 08:51
  3. Chrobotanie podczas jazdy
    Napisany przez Sevq na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-08-2010, 11:36
  4. Kontrolka wtrysku zapala podczas jazdy a później gaśnie
    Napisany przez p_bogdan na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 31-01-2010, 13:36
  5. Kontrolka wtrysku podczas jazdy i duże spalanie
    Napisany przez bosik4 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-01-2010, 16:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pllpg-liquified-petroleum-gas-464miga-zielona-kontrolka-podczas-jazdy-12832

lpg mroganie kontrolki od gazu

kontrolki gazu sekwencyjnego

kontrolka od gazu migamiga zielona kontrolka od gazukontrolka gazu sekwencyjnegomiga kontrolka od gazukontrolka gazu migaKontrolka gazu miga na zielonomiga kontrolka gazumruga kontrolka od gazumigajaca kontrolka gazumigajaca kontrolka od gazustag miga diodainstalacja holenderska dioda mrugamiga czerwona kontrolka w gaziemiganie kontrolki gazugaz sekwencja kontrolki

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl