Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 52
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Kapciaty Zobacz post
    ale lepiej się pomylić w ocenie ludzi i wymienić nowe na nowe niż potem zrobić sałatkę z zaworów.
    Akurat jeśli rozrząd był robiony np. 1000km temu to po ściągnięciu osłony będzie widać że jest nowy Nie zmienia to faktu, że jak nie jesteśmy pewni wymieniamy od razu.

    Jeszcze odnośnie lamp to dodam, że jeśli soczewki to tylko oryginalne Valeo. Wszelakie djauto i inne zamienniki świecą gorzej mimo, że są nowe a bywają też problemy z ich regulacją itp itd.. Miałem ryfle, mam teraz zoczewki - oświetlenie drogi jest nieporównywalne! Polecam też zainwestować trochę grosza w dobre żarówki (mam i polecam Osram NightBreaker)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    34
    Postów
    56
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    1999
    Jeśli chodzi o te przednie światła do maksymalnie 300zł chce przeznaczyć na ten cel, pytanie czy to wystarczy? Czy nie bardzo?
    Coś takiego dorwałam na allegro.
    REFLEKTOR FIAT MAREA BRAVO BRAVA SOCZEWKA KOMPLET (3721136427) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    I tutaj kolejne autko - rocznik 2001 i przebieg tylko 133 tyś - I szczerze powiem że nie wiem jak mam się do tego ustosunkować - czy wyjść z założenia że już na starcie chcą oszukać kupca i w ogóle nie dzwonić?
    Fiat Brava 1.2 SX 5-D 2001 Rumia ? Tablica.pl

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Wiek
    35
    Postów
    137
    Auto
    Ducato 2,5D
    Rocznik
    1995
    Ciężko ocenić samochód po tak małej ilości zdjęć. Przebieg 130 tys jest na tyle niski, że wnętrze powinno być w zasadniczo dobrym stanie. Trzeba zwrócić uwagę na kierownicę, nakładki na pedałach, drążek zmiany biegów, powycieranie przycisków, fotel kierowcy itp. Jeśli nie będzie na tych sprzętach widać dużego zużycia, to można w przebieg uwierzyć.

    Jednak przy takim przebiegu należy naprawdę zwrócić uwagę na stan samochodu i zacząć oceniać go wewnątrz. Jeśli samochód wygląda na zaniedbany w środku, to można przyjąć, iż do stanu technicznego też nie przywiązywano wielkiej wagi. W takich samochodzie szczególną uwagę przywiązywałbym do zawieszenia i układu kierowniczego.

    Niewykluczone jest jednak, że jest to całkiem dobry egzemplarz.

    Co do tych lamp - są to zamienniki, do tego nie posiadają silniczków regulacyjnych (a nie wiem czy wszystkie brava ma reg. elektryczną). Jeśli miałabyś reg. elektryczną to polecałbym kupić takie używki: LAMPA PRAWA LEWA PRZÓD BRAVO BRAVA Soczewka Europa (3723011075) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Wiem, że na używkach widać ślady eksploatacji, ale uwierz mi, że na 13 letnim samochodzie lepiej wyglądają dobre używki, niż takie "nówki sztuki". Bo nie podejrzewam, żebyś miała ochotę robić lakier na całym samochodzie, wymieniać szyby na nowe etc.

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    558
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Szacunek,że wam chce się tak sprawdzać auta.Ja zobaczyłem ładne Bravo na dużej feldze w Wiedniu.Pojechałem drugi raz,dalej stało.Zapytałem czy za 300e pójdzie.NIe.Odpalilem motor.Ale się nie przejechałem bo sprzęglo zjarane.Ok.Mówię,że 300e płacę gotówką.Turek pyta czy teraz.Ja mówię tak i wyciagam kasę.Ok auto kupione.A czy jest ok czy mina okazuje się zazwyczaj w domu

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    34
    Postów
    56
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    1999
    Mój chłopak kupił w styczniu mazde 6 kombi 2004r w dieslu - zakochał się jak zobaczył jasną alkantare we wnętrzu i samochód kupił w 3 dni heheeh - i powiem wam że na dzień dobry wymienił oleje filtry płyny, rozrząd plus dodatkowo wahacze - niby tamtym nic nie było ale wymienił - potem konserwacja podwozia, auto paliło dziwnie 9-10 litrów ropy(co sobie naiwnie tłumaczył niedziałającym webasto) - i zaczęło kopcić i pic olej nawet z 2 litry miesięcznie! - pierwszy mechanik - turbina jak nic ssie olej do regeneracji i czyszczenie EGR - pomogło na chwile. I wspomniał że dwumas siada - i auto w poniedziałek miało już jechać na reanimacje dwumasy ale w piątek wieczorem w trakcie jazdy nagle coś zdrowo puknęło z okolic silnika - samochód zgasł i tyle w temacie (holowanie do mechanika) - tydzień temu wymiana dwumasy ale okazało się że dół silnika jak to się mówi yyy do wymiany po dokładnych oględzinach tylko korbowód i uszczelki i coś tam jeszcze.... razem z robocizną 3 tyś zł samochód w styczniu kosztował 18 tyś...(teraz jest wart jakieś 14 max) a już mase kasy zjadł ! Dobrze że akurat stać nas na taką naprawę, ale nikomu nie życzę takich cyrków - i niech to będzie przestroga dla wszystkich.
    Oczywiście auto od handlarza niby jakiś tam mechanik go widział, był na stacji diagnostycznej i wszystko ok - geometria itp - lakier już po zakupie nasz mechanik badał nówka sztuka nie śmigana lakier cacy oryginalny. Silnik pracował równo.... Mechanik mówi że prawdopodobnie zalali go jakimiś uszczelniaczami wraz z olejem. Dlatego już mam nauczkę.

    Dodam jeszcze że dziś koleś który sprzedawał i szlifował korbowód mówi że w zeszłym tygodniu sprzedał 6 korbowodów do tej mazdy hehehe ... te rankingi niezawodności
    Ostatnio edytowane przez Awangarda ; 02-12-2013 o 16:38

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przebieg auta też nie mówi o niczym.. Tak naprawdę trzeba zobaczyć auto, przejechać się i dopiero można oceniać. Z lampami nie chodzi o to że nowe lampy wyglądają dziwnie na kilkunastoletnim aucie a o to, że one mimo że nowe świecą gorzej od kilkunastoletnich oryginałów
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    558
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał Awangarda Zobacz post
    Mój chłopak kupił w styczniu mazde 6 kombi 2004r w dieslu - zakochał się jak zobaczył jasną alkantare we wnętrzu i samochód kupił w 3 dni heheeh - i powiem wam że na dzień dobry wymienił oleje filtry płyny, rozrząd plus dodatkowo wahacze - niby tamtym nic nie było ale wymienił - potem konserwacja podwozia, auto paliło dziwnie 9-10 litrów ropy(co sobie naiwnie tłumaczył niedziałającym webasto) - i zaczęło kopcić i pic olej nawet z 2 litry miesięcznie! - pierwszy mechanik - turbina jak nic ssie olej do regeneracji i czyszczenie EGR - pomogło na chwile. I wspomniał że dwumas siada - i auto w poniedziałek miało już jechać na reanimacje dwumasy ale w piątek wieczorem w trakcie jazdy nagle coś zdrowo puknęło z okolic silnika - samochód zgasł i tyle w temacie (holowanie do mechanika) - tydzień temu wymiana dwumasy ale okazało się że dół silnika jak to się mówi yyy do wymiany po dokładnych oględzinach tylko korbowód i uszczelki i coś tam jeszcze.... razem z robocizną 3 tyś zł samochód w styczniu kosztował 18 tyś...(teraz jest wart jakieś 14 max) a już mase kasy zjadł ! Dobrze że akurat stać nas na taką naprawę, ale nikomu nie życzę takich cyrków - i niech to będzie przestroga dla wszystkich.
    Oczywiście auto od handlarza niby jakiś tam mechanik go widział, był na stacji diagnostycznej i wszystko ok - geometria itp - lakier już po zakupie nasz mechanik badał nówka sztuka nie śmigana lakier cacy oryginalny. Silnik pracował równo.... Mechanik mówi że prawdopodobnie zalali go jakimiś uszczelniaczami wraz z olejem. Dlatego już mam nauczkę.

    Dodam jeszcze że dziś koleś który sprzedawał i szlifował korbowód mówi że w zeszłym tygodniu sprzedał 6 korbowodów do tej mazdy hehehe ... te rankingi niezawodności
    Akurat Mazda 6 w dieslu to wiadomy wybór...Nie kupować.To jeden z najgorszych silników jaki może być.Wadliwy smok pompy i czułość na stan oleju.Szkoda bo to bardzo ładne auto ale już niejednego doprowadziło do ruiny.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Awangarda Zobacz post
    Jeśli chodzi o te przednie światła do maksymalnie 300zł chce przeznaczyć na ten cel, pytanie czy to wystarczy? Czy nie bardzo?
    Coś takiego dorwałam na allegro.
    REFLEKTOR FIAT MAREA BRAVO BRAVA SOCZEWKA KOMPLET (3721136427) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Tych lamp ja bym nie brał.... przychylam się do tego co inni napisali. Mi udało się kupić za 200zł dwie oryginalne soczewki, do tego ich regeneracja (odbłyśnik) wyniosła mnie kolejne 100zł. Ale teraz lampy jak nowe.
    Jeśli chodzi o auto z linku to bez obejrzenia ciężko cokolwiek stwierdzić..jedyne co rzuciło mi się w oczy to możliwy problem z obrotami silnika na biegu jałowym - auto stoi, wskazówka temperatury już się ruszyła - powinny wynosić 800 a widać wyraźnie 1000. Ale trzeba pojeździć żeby mieć pewność.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    34
    Postów
    56
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    1999
    Witam po przerwie - dziś byłam oglądać jeden egzemplarz - generalnie słabo bardzo nawet jak na moje wybitnie nieznające się oko. Za porównanie służył mi model fiata brava z 1999 taki sam silnik czyli 1.2 koleżanki z która często śmigam tym autem od kilku lat. Tak więc
    Puknięty z przodu Pan twierdzi że poprzednia właścicielka trafiła na wózek sklepowy ale to wyglądało bardziej na sztaplarkę... Dużo rdzy, silnik za pierwszym razem po chwili zgasł i taki metaliczny dźwięk się na chwile pojawił - tłumaczył to tłumikiem, dalej drzwi kierowcy jakby lekko opadnięte na zawiasie - silnik pracował niby równo ale dźwięk z w porównaniu z autem koleżanki był jakiś taki metaliczny i ostry u niej przyjemnie się słucha silnika ten był nieprzyjemny ale obroty na zimnym silniku były ok. Wymieniane progi i jakieś cuda na nich jakby od szpachli nie wiem nie znam się, gałka dość wytarta i hicior nie działa licznik kilometrów podaje 700 tyś i się dalej nie kręci działa tylko ten do jazdy dziennej czy jak to się tam nazywa. A i test wspomagania na włączonym zapłonie ostro w lewo i przytrzymanie na maxa i taki cichy dźwięk stały... taki jakby od jakiegoś silniczka małego ale ciągły dopiero jak puściłam z maxa cichł ta sama historia w prawą stronę. Mam film nagrany z pracy silnika i kilka fot później wrzucę i się pochwalę heheh, generalnie autko odpada. Ale chce Wam pokazać filmik z dźwiękiem pracy silnika bo nie wiem czy to normalny dźwięk i różni się w każdym egzemplarzu czy coś było z nim nie tak.

    Generalnie to ten model a moje autorskie zdjęcia i film wrzuca za godzinkę.
    http://tablica.pl/oferta/fiat-brava-...tml#62a26667f5

    filmik z praca silnika - ten zgrzyt to moment w którym skręcam kierownicą prawdopodobnie ten moment maksymalny - ale trudno powiedzieć bo się z chłopakiem niez graliśmy - w każdym razie na pewno od skręcania kierownicą ten dźwięk
    filmik http://www.youtube.com/watch?v=u0I-tJGZoqE

    Jutro jadę oglądać jeszcze dwa modele a może nawet 3 to też postaram się trochę nagrać co i jak.
    Ostatnio edytowane przez Awangarda ; 14-12-2013 o 22:42

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    34
    Postów
    56
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    1999
    Generalnie bardzo słabo, dziś widziałam 3 egzemplarze z czego do dalszych oględzin nadaje się tylko jeden z 99r. I jego ewentualnie byłabym skłonna kupić za te 4 tyś zł jakie chce właściciel. Generalnie reszta to trupki na kołach - silniki albo odpalają po 10s kręcenia i wariują obroty albo cały zjedzone przez rdze ostatni to już chyba wszystko miał malowane a na pytanie o rozrząd właściciel i to pierwszy odpowiedział że samochód nigdy się nie psuł, był serwisowany w ASO i nigdy nic nie było wymieniane i to podkreślał wielokrotnie. A naliczyłam 3 odcienie lakieru... Tak więc w tym tygodniu myślę że wstawię mojego faworyta do jakiegoś mechanika na przegląd i zobaczymy co w trawie piszczy a no i silniki ten z filmiku wyżej w porównaniu z dzisiejszymi wydawał wybitnie dziwny dźwięk...

  12. #26
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Bravo/Brava są stosunkowo drogie, a trafić dobry egzemplarz z rocznika 1999 graniczy z cudem. Za te same pieniądze można kupić Palio/Siene 2001-2002 z gazem, całymi progami (BBM-y podobnie jak Palio/Siena po ponad 10 letniej eksploatacji często progów i kawałka podłogi NIE mają), i nie wymagający na Dzień Dobry nakładów porównywalnych do ceny zakupu.

    Ja wiem, Brava jest fajna, dobrze się tym jeździ. Ale mechanicznie po 15 latach to taki sam strupiel jak Siena/Palio i ceny w okolicach 4000 PLN świadczą wyłącznie o niczym nie popartym optymizmie sprzedających. Złom to złom.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    34
    Postów
    56
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    1999
    W poniedziałek jadę do mechanika z moją wybranką z 99r generalnie jest zadbana zero rdzy ładnie pracuje. Zobaczymy co tam w niej siedzi, jest po wymianie silnika - coś tam siadło i nie pokazywało temperatury i silnik się zatrał czy coś w ten deseń. Prowadzi się fajnie nic nie stuka nie puka, elektryka działa. Cena to 4300zł ale mam nadziej że kupie za 4000zł jak będzie warto. Wiele tak naprawdę zależy od tego co powie ciekawego mi mechanik - w jakim stanie jest podwozie , zawieszenie , skontroluje podłużnice pod kątem wypadkowości - skrzynie biegów, silnik, hamulce i progi.

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tak na przyszłość. Jak widzę coś takiego jako dywaniki

    112435353_2_644x461_fiat-brava-pojemnosc-12-16v-tani-w-utrzymaniu-dodaj-zdjecia.jpg

    to z miejsca mnie odrzuca Co jak co, zazwyczaj takie dywaniki montują młodzi ludzie, chcący "dotuningować" auto. Co raczej dobrze autu nie wróży.

    BTW Jak kupisz, to pochwal się nabytkiem!
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    34
    Postów
    56
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    1999
    No mnie odpychają modele z takimi dywanikami, tubami basowymi w bagażniku i jakimiś malowidłami na lakierze w ramach tuningu. Moja może przyszła brava jest wolna od takich dodatków, jedyne co udało mi się zauważyć to bardzo lekko falujące obroty do góry przez pierwsze max 20-30 sekund po odpaleniu zimnego silnika - wszystko działo się tak szybko że nie zauważyłam ile konkretnie maxymalnie się podnoszą obroty ale nie było to dużo, wszystko oczywiście na biegu jałowym. Po tych kilkudziesięciu sekundach wszystko ucichło i dalej elegancko - jeździło się też bardzo przyjemnie bez jakikolwiek niespodzianek. Generalnie wmówiłam sobie że to zimny silnik i że stare auto to wszystko nie będzie idealne - ale coraz więcej o tym myślę i mam coraz więcej wątpliwości... Koniecznie wspomnę o tym mechanikowi. Czytałam że takie rzeczy to częsta przypadłość tego silnika, co Wy na to? Mam film nagrany z pracą silnika w tym czasie.

    to jest ten mój egzemplarz
    http://tablica.pl/oferta/fiat-brava-...tml#5f83a601a6

    A filmik jutro wrzucę.

    Sprawdziłam dokłądnie na filmiku to te falowanie trwało około 10 sekund po odpaleniu.

    Filmik http://www.youtube.com/watch?v=kPoZZzZPi6k
    Ostatnio edytowane przez Awangarda ; 18-12-2013 o 00:16

  16. #30
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Tak na szybkiego i z oglądania słabych fotek:
    - tylne koła mają lekkiego zezika, czyli do wymiany będzie komplet naprawczy (nie jutro! ale do wymiany)
    - ma progi ... po przejściach, ale ma
    - widziałaś ile tam dezodorantów?
    Albo właściciel ma bardzo czuły węch, albo coś gnije. A co może gnić? mata wygłuszająca z przodu, bo wsiąka w nią płyn z nieszczelnego zaworka nagrzewnicy albo woda spod drzwi.

    "Stan licznika: 139 000 km" - to auto ma większy przebieg, na oko 280-350 k km, może nawet więcej (fotki są naprawdę słabej jakości, nie widzę w jakim stanie są plastiki w "czułych punktach").

    Sprzedający zgodzi się na rozebranie kawałka przy drzwiach żeby zobaczyć co jest pod wykładziną? i słupek - a to takie moje zboczenie, różni tacy często zapominają zamaskować wewnątrz słupków np ślady spawania auta z ćwiartek albo szlam po powodzi (po zalaniu mechanizm pasów bezpieczeństwa zawsze jest zardzewiały)

    Masz mechanika, niech szuka dziury w całym. A dziur może być cała kupa, samochód jest stary i sam fakt że sprzedający podaje "stan licznika" (nieadekwatny do wyglądu wnętrza) daje do myślenia.

    Ja nie mówię że to "złom"! Widziałem gorsze egzemplarze, które po serii zabiegów działają niezawodnie do dziś. Ale za te pieniądze równie dobrze można dziś kupić auto "wsiadać i jechać" jak skarbonkę (... bez dna).

    [edit]
    I jeszcze jedno - przed zakupem sprawdź stan hamulców i amortyzatorów. Może być na SKP, kosztuje to mniej niż 100 PLN. Tylko nie na zasadzie "czy przejdzie okresowy przegląd", tylko niech diagnosta powie jak ocenia stan techniczny (chyba że sama ocenisz na podstawie wskazań przyrządów i ew wydruków).

    [edit2]
    Jakieś druciarstwo z wydechem, ewidentnie do naprawy.
    Kontrolka Airbag - nie wierzę w to co mówi sprzedający, takie uszkodzenie czasem występuje ale powody są inne. Inna przyczyna, MOŻE uszkodzone kable/wtyczki ale równie często auto po dzwonie i z zaślepkami zamiast poduszek (z Niemiec ono jest? ekhem ...). Szukaj śladów po powodzi (zalaniu), sprawdź tylną belkę od strony zbiornika.
    Ale co ja piszę, mechanik wie takie rzeczy równie dobrze jak ja.
    Ostatnio edytowane przez ata ; 18-12-2013 o 00:41


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Naprawa silnika Fiat Brava 1,4 czy warto? Pomocy!
    Napisany przez sandra_2013 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-11-2013, 15:14
  2. Czy warto założyć gaz do Brava 1.2 16V
    Napisany przez skorpion555 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post: 04-09-2013, 21:42
  3. Czy fiat panda dla kobiety to bezpieczne auto ....
    Napisany przez ewa na forum Punto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 22-02-2013, 09:34
  4. Fiat bravo/brava do 3500 pln czy warto?
    Napisany przez nox84 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-03-2012, 07:54
  5. Kobiety za kółkiem
    Napisany przez bikmak na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-02-2010, 15:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

regeneracja reflektor

fiat brawo dla kobiety

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl