Tak sprawdzisz błędy w sterowniku silnika i odczytasz parametry.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Tak sprawdzisz błędy w sterowniku silnika i odczytasz parametry.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Skasujesz ale tylko w sterowniku silnika jeśli mowa o apkach za free. Alfaobd2 można więcej zdziałać, jest wszystko na forum.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Witam
Na początku chciałem się z wszystkimi przywitać, jestem nowy na forum.
Mam pytanie do znających temat:
Pacjent Tipo Sedan 1.4 95km 2020, posiada SS i IBS
Po wyłączeniu SS w AlfaObd wszystko działa tak jak koledzy wcześniej pisali ( nie pokazuje stopnia naładowania akumulatora ) i dodatkowo zmienił się schemat ładowania aku z tzw. inteligentnego na taki normalny ( 13,7 - 13,9V). Przy SS ładowanie wahało się od 12,6 do 15,6V. Częściej w okolicach 12,7 do 13,2V
Pytanie moje to który rodzaj ładowania będzie lepszy dla Tipka i aku nie biorąc pod uwagę systemu SS?
A drugie takie przy okazji to czy w przyszłości zmieniając aku na nowy o tych samych parametrach trzeba będzie w konfiguracji w Body zmieniać akumulator?
Z góry dzięki za info i odpowiedź
Ostatnio edytowane przez Grociu85 ; 10-11-2020 o 23:49 Powód: Błędny tekst
Cześć, została wydana wersja MES 4.7. do funkcji dodano opcje: komfortowe zamykanie / otwieranie okien oraz ogranicznik prędkości. Czy ktoś to przetestował?
O daje ta opcja zamykania okien?
Lepszy
Power
Gamoniu
Ja też tak myślę. Zakładam, że jest to ta sama opcja co w alphaOBD. Ona też nic nie zrobi.
Panowie zakupiłem AlfaOBD na androida, kabelek viaken stn1170 na usb już miałem i trochę się pobawiłem dzisiaj .... aktywowałem menu świateł dziennych - osiowanie poszło bez problemu i nie chciało żadnej przejściówki, wyłączyłem też piszczek od pasów a potem znalazłem zakładkę Narzędzia Proxy
Screenshot_2020-11-29-16-34-02-971_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
a tam możliwość zapisania do pliku txt aktualnej konfiguracji , przywrócenia jej z kopi zapasowej:
Screenshot_2020-11-29-16-07-00-263_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
i o ile te dwie pierwsze funkcje są oczywiste to trzecia Wydłuż długość proxy to chyba funkcja która automatycznie dopisuje te wszystkie zera do krótkiego kodowania które w MES dopisuje JTN a czwarta funkcja:
" Pisanie konfiguracji niestandardowej"
Screenshot_2020-11-29-16-34-02-971_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
to funkcja zmiany konkretnych bitów jak MES ? Tak przynajmniej wynika z opisu ...czy ktoś z forumowiczów to testował?
Screenshot_2020-11-29-16-06-20-141_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpgScreenshot_2020-11-29-16-06-29-991_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Może ostatnio coś się zmieniło, ale jakiś czas temu jak sprawdzałem, to te narzędzia proxy nie działały w ogóle.
Panowie mam konkretne pytanie w temacie diagnostyka.Przeczytałem owe 39 stron postów, jeden poleca taki kabelek,taki a nie inny program który z nim współpracuje mowa oczywiście o Tipo 2015-.Może ktoś się pokusi i wyłoży to łopatologicznie.
1)Na Androida przetestowane,sprawdzone polecam:taki kabelek ewentualnie takie oprogramowanie i czy wszystko obsłuży(nie musi to być wersja z witaminką,sam jestem za orginałem link).
2)Na PC przetestowane,sprawdzone polecam:taki kabelek ewentualnie takie oprogramowanie i czy wszystko obsłuży(nie musi to być wersja z witaminką,sam jestem za orginałem link).
Pozdrawiam.
w zasadzie dołączam się do pytania.
Po tych wielu stronach jestem jeszcze glupszy z tgo niz bylem.
Mam Tipo SW z 2019, chce wyłączyć ten irytujący brzęczyk pasów. TAK , jezdze w pasach, TAK, wiem ze bez pasów mozna sobie ryj rozwalic, TAK , jestem inzynierem, znam fizykę, mam piękną zonę, cudne dzieciaki, fajną pracę i wiele pasji i nie chcę zginąć przez niezapięte pasy. Wystarczy ?
Ale przez te kilkanascie sekund to pipczenie mnie najnormalniej WKURWIA.
PMFactory proponuje taki zestaw:
https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-...ormmessagecopy
który wg ich informacji umozliwia wylączenie tej opcji. Cena jest jednak dosc konkretna i zbyt duza na wylaczenie jednej funkcji.
I mam dwa konkretne pytania:
- jest jakis tanszy, kompletny zestaw ktory to umozliwia ? Ale taki bez przelutowywania, kombinowania - nie mam na to ani czasu, ani ochoty ani wiedzy;
- czy ktos w woj sląskim moze mi to ogarnąć za butelkę trunku lub czteropak ?
dziękuję
-
Stowarzyszenie Blechhammer1944
https://www.facebook.com/blechhammer1944/
Sam mam w zakładkach PMFactory
model https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-...ormmessagecopy
i czekam co koledzy mi doradzą.Oczywiście nie mam w zamiarze nic mieszać w oprogramowaniu zależy mi głownie na odczycie i kasowaniu błędów(inspekcji olejowych i serwisowych jeżeli takowe istnieją). Z uwagi że wcześniej byłem posiadaczem pojazdów grupy vag posiadałem stosowny sprzęt i oprogramowanie który tą grupę obsługiwał.Na chwilę obecną został mi skaner Viakena Skaner diagnostyczny Vscan Vag 5053 Its który oczywiście obsługuje szynę CAN i OBD2, i zastanawia mnie czy jestem zmuszony się go pozbyć (mam taki zamiar) i zakupić model z powyższego linku.Proszę o radę .Pozdrawiam.
Mam elm327 vgate iCar Pro i przy pomocy alfaOBD będąc zupełnym laikiem w temacie sam wyłączyłem pikaczu od pasów nawet nic nie popsułem, osiowania nie robiłem zwykła wersja vgate icar (tańsza) tez powinna dzialac, wersja pro jest skierowana do iphona głownie