Przymierzam się do zmiany tarcz na przodzie. Zastanawiałem się nad polskimi Mikodami.
Ktoś ma? Opinie są różne. Jedni chwalą, drudzy odradzają.
Proszę o pomocne opinie
Przymierzam się do zmiany tarcz na przodzie. Zastanawiałem się nad polskimi Mikodami.
Ktoś ma? Opinie są różne. Jedni chwalą, drudzy odradzają.
Proszę o pomocne opinie
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
No cóż ja polecam.. Mam zwykłe wentylowane mikody z przodu wraz z klockami Ferodo, hamują dobrze, nie piszczą, nic się nie dzieje.. Zrobiłem na nich hmm z 5tyś km i jest ok Różne opinie są zdaje się o wierconych mikodach. Ps. zdaje się lukq ma też mikody.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Tak, Lukq ma Mikoda + Ferodo i też chwali. Dlatego mam dylemat.
Przeliczyłem sobie i za cały komplet Mikoda + Klocki + Wysyłka coś wyjdzie około 380zł.
Zaś za 450zł (z wysyłką kurierem) mam tarcze od Brembo + TRW klocki.
I taki mały dylemat narósł
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Ja tam bym się nie szarpał na Bremo + TRW.. Bremo ponoć to tylko wspomnienie po ekstra jakości i zwyczajnie nie warto, a TRW są przereklamowane i w dodatku dość twarde podobno.. Na moje te 70zł bym sobie przeznaczył na coś innego
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Klocki (TRW/Lucas lub Ferodo z aukcji) 170zł lub jakieś inne, co firmy nie słyszałem za 120zł (je odrzuciłem).
Tarcza Mikoda 100zł x 2.
Wysyłka około 15 zł.
Tak około 380 zł mi wyszło.
Tarcze Brembo, 130zł x 2
Klocki (te same co wyżej) 170zł
I wysyłka kurierem droższa (25zł).
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Tarcze ok 80zł kosztowały do mojego wentylowane gładkie + klocki ferodo 100zł.. Czyli w sumie komplet na przód to 260zł + 25zł za płyn bo też wymieniałem..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Michał bierz Mikody są SI Kajlon z tego co wiem pomyka od dawna i chwali
BTW: brembo są z częstochowy...
W Lybrze 1.6 przednie tarcze hamulcowe są niewentylowane, ( z racji tego powinny być niedrogie). Pamiętam, że Ty albo ktoś inny pytał o możliwość zmiany na wentylowane.
Ale do tego potrzebne są odpowiednie zaciski hamulcowe. Te Mikody powinny być dobre, natomiast klocki, ja bym polecał f-my Textar.
Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Tak, kusiło mnie, aby dać wentylowane. Ale stwierdziłem. Jak fabryka takie założyła i dobrze hamują teraz to po co kombinować. Auto nie jest wyścigowe.
Co do zestawu... heh zdecydowałem się na Brembo. Wyszło 60zł drożej, ale zobaczymy. Na tył za to założę Mikody (niestety dużo wydatków i na tył założę w następnym miesiącu). Teraz zrobię przód.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Obyś nie pluł sobie w twarz Michał, Mikody są bardzo dobrym polskim produktem, które będę chwalił.
Nie polecam wentylowanych i nacinanych - gdyż pękają.
Brembo - to już tylko logo i nazwa, wielu użytkowników tak twierdzi jak i mechaników - więc po co przepłacać.
Ciekawy jestem jak będą się u Ciebie spisywać. Klocki rozumiem poszły TRW tak, są dość twarde i mogą czasem przypomnieć się o sobie piskiem. Też zastanawiałem się nad Brembo przed wymianą jakieś 15-20kkm temu, ale teraz wiem że dobrze zrobiłem kupując Mikody.
Chłopaki z Hondy trójmiasto do swoich prelud wsadzają też Mikody zamiast brembo twierdząc, że są lepsze.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ojciec od około 3 lat jeździ na Mikodach nacinanych i nawiercanych i bardzo je chwali.
Do tej pory nie ma z nimi żadnych problemów.
[size=2] Było Tipo 2.0 [color=red]Sedicivalvole 5 D i 3 D[/color][/size]
[size=2]Jest Tempra SW[/size]
Ano, trafiłem akurat na Brembo w dobrej cenie ze sklepu i tak... wyszło. Zobaczymy - przyjdą, zamontuję, napiszę.
Na tył wezmę Mikody.
A ja mam pełne tarcze, a nawiercanych i tak dalej nie chce.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Od pięciu lat mam w AR 145 zestaw nawiercanych i nacinanych tarcz Mikoda oraz standardowe klocki Ferrodo - złego słowa na ten zestaw nie powiem. Początkowo całość dość mocno pyliła ale po ułożeniu się klocków wszystko jest w porządku. Zestaw przejeździł już ładnych kilkanaście tysięcy kilometrów z i hamowaniem nigdy nie było problemu - nawet po kilku miesiącach postoju pod chmurką.
Pozdrawiam
Zbyszek
Oltcit Club - o jezzzu...
Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie