Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2019
    Skąd
    Gorzow wlkp.
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Ducato
    Rocznik
    2012
    Witam czy udalo sie zdiagnozowac usterke. Mam to samo i juz nie wiem od czego zaczac???

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Witam czy udalo sie zdiagnozowac usterke. Mam to samo i juz nie wiem od czego zaczac???



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2019
    Skąd
    Wro
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    legacy 3.0
    Rocznik
    2005
    Od wizyty w serwisie, który się na tym zna ale zapewne wtryski leją jak wściekłe

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2019
    Skąd
    Gorzow wlkp.
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Ducato
    Rocznik
    2012
    Rzad wtryskow nowy.
    Podkladki i gumy nowe.
    Auto na zimnym odpala od strzala pracuje rowno po okolo 3 min zaczyna majtac silnikiem i zaczyna przydymiac na szaro niebiesko.
    Gdy zlapie temperature okolo 60c zmienia barwe dzwieku i jak gdyby nigdy nic pracuje jak zloto. Parametry pokazuje w normie.
    Pytanie dlaczego zaraz po dpaleniu pracuje dobrze potem zle i znowu dobrze.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    90
    Auto
    ducato multijet 100 Puma
    Rocznik
    2009
    A regulator ciśnienia paliwa sprawdzałeś ? Jakie ciśnienie żądane i zadane

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2019
    Skąd
    Gorzow wlkp.
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Ducato
    Rocznik
    2012
    Tak regulator na pompie nowy lekko sie wacha ale trzyma zadane.
    Listwa nowa z czujnikiem cisnienia.
    Auto tak jak pisalem nic sie nie zmienilo w temacie

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2019
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    26
    Postów
    1
    Auto
    Ducato
    Rocznik
    2013
    Hejka,

    mam podobny problem. 2.3 mjet, 130 KM. Duże falowanie na zimnym silniku, przy tym kopcenie. Spaliny ewidentnie niedopałki. Ale ... jak już ktoś tutaj pisał, "na pewno to czy tamto, przerabiałem temat". Otóż po zaobserwowaniu objawów oczywiście serwisy - najpierw ASO, potem Bosh Diesel, kilka mniejszych. Ile serwisów, tyle diagnoz, ale na ogół "lejące wtryski". Wszystko byłoby ok, ale jak padnie jakiś wtrysk, to nie na chwile tylko na amen - objawy nie powinny ustępować. Ale serwis to niby specjaliści, zgodziłem się. Naprawa skończyła się kapitalką silnika bo zerwał się jeden z wtryskiwaczy ... Ale po naprawie, to samo. Oczywiście wtedy metodą na chybił trafił co chwila to nowy EGR, to nowa przepływka, to zaraz co innego.
    Morał tej historii jest taki, wydane około 9 tysięcy złotych i brak poprawy. A falujących 2.3 mjetów jest jak psów. ASO w Olsztynie rozłożyło ręce, stwierdzili że ten typ tak chyba ma i tyle.
    Jednak zupełnym przypadkiem, byłem u mechanika od elektroniki - naprawiał mi radio i pare innych drobiazgów. Wtedy też przy odbiorze auta się dowiedziałem że wilgoć pouszkadzała w jakiś sposób ileś tam elementów elektronicznych. Po dłuższej rozmowie doszliśmy do wniosku że może trzeba pójść w tym kierunku. Niedługo jedziemy na prócie elektroniki, zobaczymy.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    zelow
    Postów
    9
    Auto
    ducato
    Rocznik
    08.2012 fl
    U mnie też obroty falowały ,już z taką usterką kupiłem.Zresztą wszystkie używane które oglądałem u sprzedających, falowały obroty na zimnym.Nawet myslałem że te motory 2,3 tak chodzą
    Ale dopatrzyłem się ,że jest dziurawy krótki łącznik miedzy kolektorem wydechowym a EGR. (częsta usterka )

    Jeżeli zaślepisz EGR bez wyłączenia w sterowniku będzie też falował (czyli może chłodnica EGR całkowicie zapchana sadzą)

    Wtryski można zobaczyć czy wartości rzeczywiste na listwie wtryskowej nadążają za zadanymi wartościami(nowe wtryski wartości zadane=wartości rzeczywistą ciśnienia na listwie,,,sprawdzałem bo zakładałem nowe) różnica powyżej 200 bar wyłącza silnik więc możesz ocenić kondycję wstępnie wtrysków wstępnie. ;


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. T-Jet- nierówna praca na zimnym silniku.
    Napisany przez ceva na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 07-02-2019, 18:11
  2. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 22-03-2015, 14:13
  3. Nierówna praca na zimnym
    Napisany przez ganzer na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 16-11-2014, 14:49
  4. Nierówna praca na zimnym silniku
    Napisany przez Thundercat na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 08-11-2011, 13:52
  5. [silnik] nierówna praca silnika na zimnym silniku
    Napisany przez digidyy na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-05-2011, 16:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ducato przebiera jak zimny

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl