Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Nierówna praca na zimnym
Witam wszystkich. Mam problem z moim nowym nabytkiem croma 2.4 jtd . Gdy jest zimny silnik przy zapalaniu chodzi nierówno kilanascie sekund , a ciepły odpala idealnie równo pracuje . Mam sprawdzony egr, klapy , wtryski ,świece żarowe . Moze ktoś spotkał się z takim zachowaniem cromy.Na zimnym mam takie wrażenie jakby nie pracował na wszystkich garach. Dzięki za jakiekolwiek sugestie.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Ma problemy z odpalaniem?
-
Nowy klubowicz
Nie kręci bardzo dobrze odpala odrazu tylko ta nierówna praca , trochę pochodzi tak "kulawo" i zaraz pracuje równo ,acha jeszcze filtr paliwa i powietrza wymieniłem .
-
Doświadczony klubowicz
Jakieś przecinki by się przydały w pierwszej części bo ciężko wykapować co chciałeś napisać :-)
-
Klubowicz
A może po rozruchu pompują się hydrauliczne popychacze zaworów. U mnie w 1.9 po zapaleniu przez kilka sekund słychać głośniejszą pracę silnika (większy klekot) i później jest trochę ciszej, jak się napompują. Ale trwa to max 5 sekund.
-
Klubowicz
Dokładnie, jeżeli odpala bez problemów, to raczej nie niepokoił bym się za bardzo na Twoim miejscu. Po prostu szklanki się układają, czekając na odpowiednie ciśnienie oleju.
-
Nowy klubowicz
Dzięki za odpowiedż . Dzisiaj jeszcze coś doszło . Zaraz po zapaleniu zgasł , za drugim razem też , dopiero za trzecim razem utrzymał obroty i zaczął normalnie pracowac . Komputer podłączony też nie pokazał żadnych błędów.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
ganzer
Dzięki za odpowiedż . Dzisiaj jeszcze coś doszło . Zaraz po zapaleniu zgasł , za drugim razem też , dopiero za trzecim razem utrzymał obroty i zaczął normalnie pracowac . Komputer podłączony też nie pokazał żadnych błędów.
u mnie podobnie odpala. szedłem podobnym tropem, ok 1,5 roku temu: wymiana filtra paliwa, powietrza, nowe świece żarowe, brak rezultatów. w tym roku wymiana akumulatora i czyszczenie czujnika doładowania, zero zmian. podłączyłem ostatnio pod kompa i na zimnym zaraz po odpaleniu sprawdziłem zmierzoną i oczekiwaną masę powietrza. zmierzona jest dwa razy większa od oczekiwanej. sprawdzałem to późno w nocy i nie miałem czasu wiecej parametrów sprawdzić. jak masz możliwość to zobacz jak to u Ciebie wygląda. wieczorem jak będę w domu to wstawię wykres lub scrina z MES
Pozdrawiam

-
Klubowicz
w mojej cromce podobne objawy jak u kolegi ganzer ,pomogło dodanie do paliwa specyfiku LiquiMoly diesel spulung.Myślę,ze warto zastosować, koszt puszki 0,5l to ok.45zł.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
pu3
w mojej cromce podobne objawy jak u kolegi ganzer ,pomogło dodanie do paliwa specyfiku LiquiMoly diesel spulung.Myślę,ze warto zastosować, koszt puszki 0,5l to ok.45zł.
już obstawiałem wtryski, że leją alba za mało paliwa podają. ja w tym roku już 2 razy stosowałem dodatek do paliwa
LIQUI MOLY DIESEL SYSTEMPFLEGE 250ML 2185 - GALON OLEJE S.C.
pomiędzy tankowaniami z powyższym dodatkiem do paliwa stosuje dolewkę oleju 2T
LIQUI MOLY 2-TAKT MOTOROIL 1L LM 1052 - GALON OLEJE S.C.
jest lekka poprawa odkąd zacząłem stosować te środki. niestety nadal te kilka sekund po odpaleniu silnik wydaje inne odgłosy.
Ostatnio edytowane przez maka131 ; 12-11-2014 o 13:27
Pozdrawiam

-
Klubowicz
-
Nowy klubowicz
Myślicie że takie czyszczenie układu naprawdę coś daje? , jeśli tak to ile warto przeznaczyć na to $. Ostatnio ASO proponowało mi czyszczenie całego układu paliwowego za ok. 300zł - nie wnikałem dokładnie co wchodzi w skład takiego zabiegu. Warto czy raczej nie ufać mechaniorom?
-
Nowy klubowicz
Ja spróbuję z lepszym paliwem , nie wiem na czym jeżdziła croma wcześniej . Zatankowałem lotos dynamica do pełna i będę stosował to paliwo . Dam znać czy jest jakaś poprawa.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
ganzer
Ja spróbuję z lepszym paliwem , nie wiem na czym jeżdziła croma wcześniej . Zatankowałem lotos dynamica do pełna i będę stosował to paliwo . Dam znać czy jest jakaś poprawa.
paliwo też już sprawdzałem. najczęściej tankuje na BP czasem Shell, zawsze paliwa Premium.
poniżej wykres zmierzonej i oczekiwanej masy powietrza oraz obroty silnika. nie wiem czy tak powinienem to sprawdza, dopiero zaczynam przygodę z wykonywaniem różnych testów.
powietrze.jpg
Pozdrawiam

-
Doświadczony klubowicz
A nie macie problemów z odalaniem? Mój czasem kreci długo tak jakby paliwa nie dostawał, jakby układ był zapowietrzony lub paliwo się cofało po dłuższym postoju. Niestety ten efekt mam nie tylko po postoju. Czasem przejade kilka kilometrów, zgasze na 20-30 minut i też bywają problemy z rozruchem.
Pozdrawiam

Podobne tematy
-
Napisany przez piotr55122 na forum Stilo
Odpowiedzi: 57
Ostatni post: 28-09-2015, 11:27
-
Napisany przez Elektryk # na forum Punto
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 17-07-2014, 19:59
-
Napisany przez krzastek19 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 24-02-2013, 14:32
-
Napisany przez Thundercat na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 26
Ostatni post: 08-11-2011, 13:52
-
Napisany przez digidyy na forum Punto II
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 15-05-2011, 16:57
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
silnik fiata 1 9 jtd nie rowno chodzi po odpaleniu
,
Nieruwna praca silnika po odpaleniu croma
,
odglos nierownej pracy silnika na zimnym fiat croma
,
fiat croma rozruch silnika
,
nierowne obroty na zimnym silniku fiat croma
,
fiat croma 2009 nierowna praca silnika benzynowego
,
falowanie obrotow po uruchomieniu croma
,
multijet falowanie obrotow po uruchomieniu
,
https:fiatklubpolska.plcroma-446nierowna-praca-na-zimnym-26367
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:06.
W sieci od 2007 roku.