Viaken OBD II
ELM 327
kantek3 chciał tylko wykasować przegląd serwisowy
Witam wszystkich. Jestem nowy. Jaka jest szansa że FES będzie w stanie w pełni obsłużyć ECU w Alfie 166 2.4 JTD z 2004 roku?
Skopiowane ze strony FES Tłumacz Google
Podstrona obsługiwane pojazdy "SUPPORTED VEHICLES/SYSTEMS"
Alfa 166 2.4JTD
Wtrysk Bosch EDC15 diesel (2.4) | INFO | DTC | DTC EX | PRM | AKT | ADJ | KL ELM OBDKey
Bosch EDC15C7 CF3 / EOBD Diesel wtryskowa (1.9, 2.4) | INFO | DTC | DTC EX | PRM | AKT | ADJ | KL ELM OBDKey
Bosch ABS 5.3 | INFO | DTC | PRM | AKT | KL 1 OBDKey 1 A1
Bosch ABS 5.3 TC | INFO | DTC | PRM | ACT | KL 1 OBDKey 1 A1
Bosch ABS 5.7 VDC | INFO | DTC | DTC EX | PRM | AKT | ADJ | KL 1 ELM 1 OBDKey 1 A1
TRW MY97 Airbag (2F-2P-2L-I) | INFO | DTC | PRM | KL 3 OBDKey 3 A2
TRW MY97 Airbag (2F-2P-2L-IS) | INFO | DTC | PRM | KL 3 OBDKey 3 A2
TRW MY97 Airbag (2F-2P-I) | INFO | DTC | PRM | KL 3 OBDKey 3 A2
TRW MY97 Airbag (2F-2P-IS) | INFO | DTC | PRM | KL 3 OBDKey 3 A2
TRW MY99 Airbag (2F-2P- 2L-I) | INFO | DTC | PRM | AKT | KL 3 OBDKey 3 A2
Navigator / ICS Instrument Siemens | INFO | DTC | A1
reflektory Valeo XENON | INFO | DTC | PRM | AKT | ADJ | KL 12 ELM 12 OBDKey 12 A1
20141001_174429.jpg
Witam, jestem nowy. Mam mały problem. Zakupiłem interfejs diagnostyczny we wtyku OBD2 z Viaken.pl Posiadam Fiata Punto mkII 1.2 8v + LPG wersja sterownika jest na zdjęciu. Zainstalowałem program fiat EcuScan 3.6 + lekarstwo. Po ustawieniu w menadżerze sprzętu portu com1 postanowiłem wypróbować interfejs. Przełącznik ustawiony na pozycji 7 KKL/engine , dioda na interfejsie świeci się. W programie po naciśnięciu przycisku "połącz" łączy się z ecu, ale po połączeniu nie ma żadnych parametrów, ani na wyłączonym silniku, ani uruchomionym. Gdzie robię błąd ? Czy coś jeszcze powinienem wykonać aby zaczęło hulać ? Czy coś muszę ustawić w programie ECUscan? Tak jak wspomniałem wcześniej:
- zainstalowałem sterownik pobrany od Viaken.pl dla VAG
- zainstalowałem Fiat Ecu Scan 3.6 + lekarstwo.
- ustawiłem wszystko w menadżerze sprzętu
Posiadam system Windows 8.1 . Rodzice mówili, że około 3 lat temu byli u "kogoś" kto próbował się połączyć z ecu, ale powiedział, że nie może się połączyć i że ecu jest uszkodzone. Nie wiem co myśleć na ten temat. Można jakoś sprawdzić czy gniazdo jest ok? Pomiar napięcia na poszczególnych pinach ?
Proszę o pomoc, jeżeli coś nie jasno napisałem z góry przepraszam. Pytajcie, bo może coś istotnego przeoczyłem.
aha, podpinałem się do centrali pod kierownicą
Ostatnio edytowane przez Strange ; 01-10-2014 o 19:55
W programie jest opcja test interfejsu (w ustawieniach)
Sprawdź czy interfejs przechodzi test
Test interfejsu mam wykonać na podłączonym do ecu czy tylko do lapka ?
Jeżeli tylko do laptopa to po kliknięciu przycisku "Test" ukazuje się:
VagCom/KKL
Testing latency with 200 bytes of data...
Upłynął limit czasu operacji.
Ok. Problem rozwiązany. Po prostu w FES muszę zaznaczać "ptaszkiem"(tickem) który parametr ma mi pokazać.
Pójdę się pobawić jeszcze. Szkoda że to wersja demo.
Czy jest na chwilę obecną jakaś pełna wersja ogólnodostępnego programu do diagnozy?
Masz w downloadzie
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Witam
A jak połączyć się z silnikiem F. Brava 1,6 16v z 1997 sterownik MM IAF.1AF.13
mam interfejs VAGKKL i przejściówke
Pozdrawiam
Multiecuscan w wersji zarejestrowanej
OK muszę wyłożyć kasę
Dzięki za info
Pozdrawiam
No i sprawdziłem tam też niema obsługi sterownika MM IAF. 1AF.13
no chyba że jest jakiś sposób
Proszę o link do takiego postu bo ja nie znalazłem
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez sabbath ; 11-10-2014 o 21:43
coś kiepsko sprawdzałeś:
Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
Magneti Marelli IAW 1AF Injection (1.6 16V) |INFO|DTC|PRM|ACT| KLOBDKey 3-Pin
Witam
JEST!!!!!
Dziękuje za wyrozumiałą pomoc (inni by mi już nakopali do d........)
Znajdę chwile czasu to to sobie podłącze i zobaczę co i jak .
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki
Witam
Proszę o poradę czy jest sens pchać się w jakikolwiek interfejs mając Fiata Siene 1.2 HL ? Czy w takim prostym silniku można cokolwiek zdiagnozować ?
Pozdrawiam