Witamy na Fiat Klub Polska

Zobacz wyniki ankiety: Jakiego interfejsu używasz

Głosujących
271. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Viaken OBD II

    108 39.85%
  • ELM 327

    163 60.15%
Strona 56 z 64 PierwszyPierwszy ... 6465455565758 ... OstatniOstatni
Posty od 826 do 840 z 948
Like Tree10lubi to!

Temat: Inerfejs Diagnostyczny / Diagnoza Komputerowa (aktualizacja 07.04.2013)  

  1. #826
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2017
    Skąd
    Krakow
    Wiek
    35
    Postów
    7
    Auto
    Fiat Stilo 1.6 16v 103km
    Rocznik
    2001
    Rozumiem że zakupując kabel z przełącznikiem 4 pozycyjnym nie ma pełnej diagnostyki? Czy i w jaki sposób można uzyskać za darmo pełna wersja programu multiecuscan aby w 100% wykorzystać takie kable z dodatkowymi adapterami.

    Oraz osobne pytanie. Czy gdy posiadam sam elm327 bluetooth (chińszczyzna za 15zl) i korzystając z przejściówek uzyskam ten sam efekt co z kablem polecanym przez kolegę wyżej?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #827
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Samym VAG-iem nawet z przełącznikiem nie połączysz się ze wszystkimi modułami IDEI i Stilo.
    Tak że ELM jest tu niezbędny -sprawdż tutaj co jest potrzebne:Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars

    Co do interfejsu za 15 zł to nie będę się wypowiadał co myślę

  4. #828
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2015
    Skąd
    w domu
    Postów
    13
    Auto
    Punto Evo
    Rocznik
    2012
    Mam Punto Evo 2011 roku 1.4 v8 potrzebuje programu do diagnostyki systemu start stop obecnie posiadam interfejs elm z trzema przejściami z jakąś płytka jednak nie da się nic dowiedzieć więcej ktoś coś pomoże?

    Tapatalk wysłał to z Huawei Mate 9 Pro
    Ostatnio edytowane przez oczzko ; 01-09-2017 o 17:03

  5. #829
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018

  6. #830
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2015
    Skąd
    w domu
    Postów
    13
    Auto
    Punto Evo
    Rocznik
    2012
    Próbowałem ale multiecuscan niestety nie pozwala na diagnozę start stopu

    Tapatalk wysłał to z Huawei Mate 9 Pro

  7. #831
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    W multiecuscanie do wykonania są dwie procedury :
    Adaptacja pedału sprzęgła
    Ta procedura jest wykorzystywana do uczenia się czujnika pedału sprzęgła. Jest to konieczne dla optymalnego funkcjonowania systemu STOP & START.
    W procedurze konieczne są następujące warunki:
    - Wprowadź MAR
    - Silnik pracuje
    - Całkowite wciśnięcie pedału sprzęgła
    - Nie ma błędów
    UWAGA: Sprawdź wartość parametru "Nauka sprzęgła sprzęgła" po wykonaniu tej procedury. Jeśli okaże się, że nauka nie powiodła się, najprawdopodobniej to spowodowane jest nieprawidłowymi warunkami (tzn. Sprzęgło nie jest w pełni wyciszone) lub źle zamontowany czujnik sprzęgła.

    Oraz przyswojenie biegu neutralnego
    Ta procedura jest wykorzystywana do nauczenia się położenia pierwszego i neutralnego biegu (tylko ręczne przekazywanie). Jest to konieczne dla optymalnego funkcjonowania systemu STOP & START.
    W procedurze konieczne są następujące warunki:
    - Wprowadź MAR
    - Silnik wyłączony
    - Nie nacisnąć pedału sprzęgła
    - Nie ma błędów
    - Nurkowanie w Neautral
    UWAGA: Procedura musi być przeprowadzona w następującej kolejności:
    1. Naciśnij przycisk Wykonaj (bieg w neutralnym, sprzęgło nie jest wciśnięte)
    2. Poczekaj ~ 2 sekundy
    3. Naciśnij sprzęgło i włóż pierwszy bieg

  8. #832
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2015
    Skąd
    w domu
    Postów
    13
    Auto
    Punto Evo
    Rocznik
    2012
    Dodam, że moje Punto Evo ma automatyczna skrzynie biegów.
    Kobra jesteś pewien że multiecuscan będzie w stanie to ruszyć mam jakąś wersję ale jest tylko opcja załączniku wyłącz start stop jak wyłączenie to całkiem z poziomu programu to nie jestem w stanie odpalić auta z kluczyka całkiem możliwość zapłonu jest niedostępna.

    Tapatalk wysłał to z Huawei Mate 9 Pro
    Ostatnio edytowane przez oczzko ; 03-09-2017 o 16:24

  9. #833
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Opis skopiowany z Multicuscan 3.7 wersja legalna

    Proponuję ci pobierz sobie wersję najnowszą ze strony Multiecuscan .
    Nie musisz podłączać się do samochodu wybierz swoje auto sterownik który cie interesuje i wybierz "symuluj" .
    Wtedy wchodzisz w opcje danego sterownika i widzisz co możesz robić.
    Ostatnio edytowane przez KOBRA ; 03-09-2017 o 18:55

  10. #834
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    2
    Auto
    Thema
    Rocznik
    2014
    Panowie ( i Panie ), potrzebuję Waszej pomocy, bo skończyły mi się pomysły.
    Do podłączenia z Lancią Thema 3.0 CRD (Chrysler) używam interfejsu ELM327 1.4 (rezystor wylutowany) oraz Multiecuscan 3.6.
    Interfejs wykrywa większość sterowników w samochodzie, łączy się z nimi, jeśli nie ma błędu w którymś, to informuje, że Błędów brak, problem pojawia się w momencie, kiedy po połączeniu się z innym sterownikiem daje opcje sprawdzenia kodów błędów, pojawia się komunikat Szukam błędów i tak sobie zostaje do końca mojej cierpliwości, czyli kilka minut.
    Daję anuluj, wychodzi do strony głównej i znowu mogę się połączyć ze sterownikiem, Szukaj błędów, informuje że szuka ale trwa to wszystko bardzo długo i ani raz się nie zakończyło.
    Jeśli wybieram ze strony głównej opcję Szukaj DTC, to po wykryciu sterownika silnika, przy 67% zatrzymuje się i tak stoi znowu do końca mojej cierpliwości.
    Czy robię coś nie tak? Jak długo może szukać błędów w danym sterowniku? Do jakich sterowników mogę podłączyć się ELMem?

  11. #835
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Pewnie gdyby wersja programu była legalna można by pisać do Yaniego

  12. #836
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2017
    Skąd
    Wieś
    Postów
    1
    Auto
    fiat multijet
    Rocznik
    2007
    Dzięki .Temat bardzo potrzebny .

  13. #837
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2016
    Skąd
    Zielona Gora
    Wiek
    46
    Postów
    26
    Auto
    Punto 1.4, Doblo 1.4 TJet, Astra 1.7 DTI
    Rocznik
    2013, 2015, 2002
    witam
    Czy któś z szanownych Forumowiczów próbował przy pomocy forumowego MESa 3.6 wykonać osiowanie Proxi?
    Próbowałem z 3 interfejsami: Elm 1.3, 1.4 i Viakenowski v3 (wszystkie odstosowane do CANa, bez oporników).
    Żaden nie dał rady, pokazuje komunikat: unreliable connection.
    Testowałem z Punto (2013) oraz Doblo (2015)

  14. #838
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Robiłem kilka razy V3 z Viakena . Mam legalną pełną wersję programu.

  15. #839
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,893
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Miałem dokładnie to samo. Na początku sądziłem, że to kwestia Windowsa, ale na różnych komputerach z różnymi systemami było to samo... Kupiłem legalną wersję i osiowanie przebiega bez problemów

  16. #840
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2016
    Skąd
    Zielona Gora
    Wiek
    46
    Postów
    26
    Auto
    Punto 1.4, Doblo 1.4 TJet, Astra 1.7 DTI
    Rocznik
    2013, 2015, 2002
    Dziekuje za odpowiedzi. Kupuje legalna wersje i mam nadzieje, ze zadziala. pozdrawiam


 
Strona 56 z 64 PierwszyPierwszy ... 6465455565758 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie udana aktualizacja CONNECT NAV+
    Napisany przez mlodyt86 na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-07-2016, 13:29
  2. Odpowiedzi: 344
    Ostatni post: 22-11-2012, 23:31
  3. Problem z aktualizacja
    Napisany przez pszemko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 19:30
  4. [2012] Zlot Włoskich Sportowych Samochodów oraz Rajd Gigantów (20-22.07.2012)
    Napisany przez myAbarth na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2012, 20:34
  5. Diagnostyka komputerowa Siena 1.6 16V
    Napisany przez TurekKSF na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2012, 17:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

program do diagnostyki fiata

program do diagnostyki fiat

program diagnostyczny fiat

diagnostyka grande puntoprogram diagnostyczny fiat grande puntodarmowy program do diagnostyki samochodowejprogram diagnostyczny fiat dobloprogram do fiatafiat program do diagnostyki kasowanie inspekcji fiat ideaprogram do diagnozy fiatakasowanie inspekcji fiat doblodiagnostyka fiat darmowy program do diagnostyki fiatadiagnostyka komputerowa samochodu programyprogram do diagnostyki fiata stilofiat scan 2.6 diagnostyka fiat programtrw my 97 airbagprogramy diagnostyczne fiatkabel diagnostyczny grande puntodiagnostyka komputerowa fiat bravaDiagnostyka fiat doblo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl