Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 97
Like Tree7lubi to!

Temat: Zbieznośc geometria.  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Toledo kiedyś też takie miałem. Też odpuściłem bo wszystko co było robione to kasa w błoto. Przywykłem do tego.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    43
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Witam
    Panowie miałem podobny problem że auto ściągało w prawo ale po 2latach walki po problemie. Wymieniłem wszystko tyl-przód. 4razy robiona zbieżność.
    W końcu się wkurwi.... I pojechałem na serwis do Ganinexu w Goczałkowicach . Powiedziałem im żeby w końcu ustawili geometrię kąty tył według ustawień fabrycznych. Auta jeździ jak po sznurku. A wpierdol... w zawieszenie ponad 4tys.
    Ganinex Goczałkowice pytać o Pana Marka.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    To na tej stacji gdzie robiłeś zbieżność 4 razy ani razu nie sprawdzili tyłu?

  5. #34
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    43
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    To na tej stacji gdzie robiłeś zbieżność 4 razy ani razu nie sprawdzili tyłu?
    Ustawiali tył ale jak widać coś im nie wychodziło tacy teraz są niestety pseudomechanicy

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Zbieżność robiłem na 4 różnych każdy swoje teorie

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Ostatnio sporo wymieniałem na przodzie tzn łączniki stabilizatora, dwa wahacze, dwie półosie, sprężyny. Pojechałem na ustawienie zbieżności panowie podnieśli autoo i powiedzieli tylko :"łoooo panie, toć to vectra C. Tu żeby ustawić zbieżności to to będzie kosztować około 1200 zł słownie tysiąc dwieście złotych" Powiedzieli że tam w tyle są takie śruby których się nie da ruszyć. Trzeba ciąć śruby i wahacze w tyle. I właśnie przez te śruby i wahacze plus ich montaż i ustawienie geometrii kosztuje 1200. Powiedzieli że zanim nie ruszą tyłu to przodu ustawiać nie będą. Dla mnie to logiczne bo skoro tył jest zły to nie ma co ruszać przodu. Ale przyznam że Croma jest pierwszym autem w którym regulacja geometrii /zbieżności jest tak kosmicznie droga. Kazali mi zaopatrzyć się w nowe śruby i tylne wahacze i wtedy przyjechać. Czy to naprawdę nie da się zrobić zbieżności w normalnych pieniądzach? Cena jest dla mnie zaporowa.

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Robiłem w małym mieście na Warmii dokładnie w Bartoszycach, geometria kosztowała mnie w tym roku 70,- auto jeździło prosciutko aż miło.
    Miesiąc temu zabrałem się za regenerację przekładni i sworznia wahacza w Gdyni. Geometria kosztowała 100,-.
    Nie wiem skąd masz takie ceny.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Tak jak napisałem. U mnie tył jest nie do ruszenia. Trzeba ciąć śruby i wahacze, następnie zastąpić je nowymi. Usługa + części 1200 zł. Gdyby wszystkie śruby działały jak trzeba to zbieżność kosztowałaby 100zl.

    Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka

  9. #38
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    62
    Postów
    1,478
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Zapytaj w innym zakładzie, bo moim zdaniem cena z kosmosu.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Mnie cena zwaliła z nóg. Aczkolwiek jak poczytałem o ustawieniu zbieżności w oplu Vectra to widzę że to normalne. Śruby od regulacji tylnych kół są praktycznie jednorazowe. Narażone na syf z jezdni szybko korodują i się zapiekają.

    Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka

  11. #40
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,062
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Nowe wahacze i śruby tez nie należą do tanich.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Popsikaj kilka dni przed regulacja geometrii lub demontażu wahaczy, śruby i powinny puścic.U nas po 280 tys km, nie było żadnego problemu z ich odkręceniem, a robiłem zbieżność teraz w czwartek.
    damazy61 lubi to.

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    49
    Postów
    376
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    A w Belgii napie....ją solą asfalty czy nie? Wymieniałem wahacz prosty z tyłu 2 lata temu i już jest jest zardzewiały jak nie powiem co. Śruby mam wszystkie wymienione ale wahacze proste obydwa i tuleje po jednej w aluminiowych wymienione, bo nie poszły (psikane były różną chemią do śrub).

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Stomil w Belgii nie ma takiej zimy jak mamy w Polsce, ale jeśli coś się pojawi śniegu, to solą walą jak szaleni, tutaj więcej deszczu jest w zime.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Dla potomnych. Jeśli będziecie robić geometrię tego auta to najpierw pojedźcie do mechanika aby spróbował wam poluzować 4 śruby służące do regulacji tylnych kół. Jeśli mu się uda to dopiero wtedy jedzcie na geometrię. Przez 4 dni smarowalem te śruby app r stop oraz WD 40. Nic to nie dało. Przy próbie odkręcenia zostały urwane przez diagnostę. Teraz muszę kupić te urwane tuleje oraz wahacze. Najtańszy firmowy wahacz febi to 160złx2 w komplecie są śruby. Natomiast ta tuleja dolnego dużego wahacza w ASO kosztuje 70zł x2. Ja znalazłem w sklepie motoryzacyjnym oryginał opla za 50zł sztuka. Jutro jadę na wymianę tych części i w przyszłym tygodniu na ustawienie geometrii.Chyba że macie szczęście i nie trzeba będzie ruszać tyłu. U mnie niestety trzeba było.[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181026/6fd4efe193fac4a80e0c076a832a3513.jpg[/IMG


    Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez damazy61 ; 26-10-2018 o 23:51
    pu3 lubi to.

  16. #45
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,368
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Najlepiej było by indukcyjnie rozgrzać te nakrętki ...

    Ja osobiście polecam kwas fosforowy ( dostępna butelka za kilka zł w np w chemicznych sklepach lub Castoramie )... zalać to lub często stosuje DOT4 jak czegoś nie mogę odkręcić...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmienna geometria
    Napisany przez Janul na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-04-2016, 15:10
  2. Geometria kół - wartości fabryczne
    Napisany przez davidjezz na forum Croma
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-03-2016, 09:08
  3. Geometria kół
    Napisany przez pezet3 na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2015, 17:24
  4. geometria tylnego zawieszenia
    Napisany przez valdi2000 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-02-2015, 11:54
  5. Kąt pochylenia kół przednich;( POMOCY Geometria-PILNE.
    Napisany przez mruczek na forum Panda
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-05-2009, 10:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma zbieznosc tylu

croma urwana sruba wachacz

geometria croma

fiat croma geometria zawieszenia

zbieznosc croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446zbieznosc-geometria-385486

https:fiatklubpolska.plcroma-446zbieznosc-geometria-385485

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl