Toledo kiedyś też takie miałem. Też odpuściłem bo wszystko co było robione to kasa w błoto. Przywykłem do tego.
Toledo kiedyś też takie miałem. Też odpuściłem bo wszystko co było robione to kasa w błoto. Przywykłem do tego.
Witam
Panowie miałem podobny problem że auto ściągało w prawo ale po 2latach walki po problemie. Wymieniłem wszystko tyl-przód. 4razy robiona zbieżność.
W końcu się wkurwi.... I pojechałem na serwis do Ganinexu w Goczałkowicach . Powiedziałem im żeby w końcu ustawili geometrię kąty tył według ustawień fabrycznych. Auta jeździ jak po sznurku. A wpierdol... w zawieszenie ponad 4tys.
Ganinex Goczałkowice pytać o Pana Marka.
To na tej stacji gdzie robiłeś zbieżność 4 razy ani razu nie sprawdzili tyłu?
Ostatnio sporo wymieniałem na przodzie tzn łączniki stabilizatora, dwa wahacze, dwie półosie, sprężyny. Pojechałem na ustawienie zbieżności panowie podnieśli autoo i powiedzieli tylko :"łoooo panie, toć to vectra C. Tu żeby ustawić zbieżności to to będzie kosztować około 1200 zł słownie tysiąc dwieście złotych" Powiedzieli że tam w tyle są takie śruby których się nie da ruszyć. Trzeba ciąć śruby i wahacze w tyle. I właśnie przez te śruby i wahacze plus ich montaż i ustawienie geometrii kosztuje 1200. Powiedzieli że zanim nie ruszą tyłu to przodu ustawiać nie będą. Dla mnie to logiczne bo skoro tył jest zły to nie ma co ruszać przodu. Ale przyznam że Croma jest pierwszym autem w którym regulacja geometrii /zbieżności jest tak kosmicznie droga. Kazali mi zaopatrzyć się w nowe śruby i tylne wahacze i wtedy przyjechać. Czy to naprawdę nie da się zrobić zbieżności w normalnych pieniądzach? Cena jest dla mnie zaporowa.
Robiłem w małym mieście na Warmii dokładnie w Bartoszycach, geometria kosztowała mnie w tym roku 70,- auto jeździło prosciutko aż miło.
Miesiąc temu zabrałem się za regenerację przekładni i sworznia wahacza w Gdyni. Geometria kosztowała 100,-.
Nie wiem skąd masz takie ceny.
Tak jak napisałem. U mnie tył jest nie do ruszenia. Trzeba ciąć śruby i wahacze, następnie zastąpić je nowymi. Usługa + części 1200 zł. Gdyby wszystkie śruby działały jak trzeba to zbieżność kosztowałaby 100zl.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Zapytaj w innym zakładzie, bo moim zdaniem cena z kosmosu.
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Mnie cena zwaliła z nóg. Aczkolwiek jak poczytałem o ustawieniu zbieżności w oplu Vectra to widzę że to normalne. Śruby od regulacji tylnych kół są praktycznie jednorazowe. Narażone na syf z jezdni szybko korodują i się zapiekają.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Nowe wahacze i śruby tez nie należą do tanich.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
Popsikaj kilka dni przed regulacja geometrii lub demontażu wahaczy, śruby i powinny puścic.U nas po 280 tys km, nie było żadnego problemu z ich odkręceniem, a robiłem zbieżność teraz w czwartek.
A w Belgii napie....ją solą asfalty czy nie? Wymieniałem wahacz prosty z tyłu 2 lata temu i już jest jest zardzewiały jak nie powiem co. Śruby mam wszystkie wymienione ale wahacze proste obydwa i tuleje po jednej w aluminiowych wymienione, bo nie poszły (psikane były różną chemią do śrub).
Stomil w Belgii nie ma takiej zimy jak mamy w Polsce, ale jeśli coś się pojawi śniegu, to solą walą jak szaleni, tutaj więcej deszczu jest w zime.
Dla potomnych. Jeśli będziecie robić geometrię tego auta to najpierw pojedźcie do mechanika aby spróbował wam poluzować 4 śruby służące do regulacji tylnych kół. Jeśli mu się uda to dopiero wtedy jedzcie na geometrię. Przez 4 dni smarowalem te śruby app r stop oraz WD 40. Nic to nie dało. Przy próbie odkręcenia zostały urwane przez diagnostę. Teraz muszę kupić te urwane tuleje oraz wahacze. Najtańszy firmowy wahacz febi to 160złx2 w komplecie są śruby. Natomiast ta tuleja dolnego dużego wahacza w ASO kosztuje 70zł x2. Ja znalazłem w sklepie motoryzacyjnym oryginał opla za 50zł sztuka. Jutro jadę na wymianę tych części i w przyszłym tygodniu na ustawienie geometrii.Chyba że macie szczęście i nie trzeba będzie ruszać tyłu. U mnie niestety trzeba było.[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181026/6fd4efe193fac4a80e0c076a832a3513.jpg[/IMG
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez damazy61 ; 27-10-2018 o 00:51
Najlepiej było by indukcyjnie rozgrzać te nakrętki ...
Ja osobiście polecam kwas fosforowy ( dostępna butelka za kilka zł w np w chemicznych sklepach lub Castoramie )... zalać to lub często stosuje DOT4 jak czegoś nie mogę odkręcić...
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje