Tak to prawda ale była dobra jak kupowałem Cromkę, tylko potem sam ją połamałem
Tak to prawda ale była dobra jak kupowałem Cromkę, tylko potem sam ją połamałem
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
takie rzeczy się nie zapomina...
Staram się ten błąd wymazać z pamięci, trochę kosztowało
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Witam,
jestem na etapie poszukiwań cromy dla siebie (2.4 lub 1.9 uzależnione bardziej od tego co się trafi).
Mam pytanie na co zwrócić uwagę przy sprawdzaniu auta?
Jak u was wygląda zużycie np przycisków od okien, wytarcie kierownicy czy lewarka zmiany biegów. Przy jakich przebiegach się u was pojawiają jakieś przetarcia? Widziałem już auta z przebiegiem 200 tyś z kierownicą całkiem ok i mocno wytartą z przebiegiem 150 tyś. Jak to jest u was czy wycieraniem się właśnie kierownicy i guzików od szyb?
Czy jest gdzieś z kompie jakiś zapis przebiegu który raczej trudno handlarzowi trudno przekręcić? Słyszałem że po dpf można sprawdzić, ale już widziałem auto gdzie tam też było zmienione (przebieg na blacie miał 80 tyś więc kręcony na bank zwłaszcza, że środek zajechany dość konkretnie)
Jak jeszcze można w cromie zobaczyć przez Multiecuscan czy i kiedy ewentualnie były wystrzelone podyszki?
I jeszcze mam pytanie jakie korekty wtrysków są w normie?
pozdrawiam
Moja Cromka ma nalatane prawie 230 kkm (na 95% nie kręcone ). Wnętrze nie nosi jakiś wyraźnych śladów zużycia. Kierownica jest leko wytarta po lewej stronie, tam gdzie się najczęściej rękę trzyma, przyciski szyb na panelu kierowcy tylko leciutko podniszczone, ale białe jeszcze nigdzie nie przebija. Na pozostałych drziach przyciski jak nowe. Plastiki nie są porysowane. Skóra na fotelu kierowcy lekko wymarszczona, ale nigdzie nie przytarta ani nie popękana, reszta tapicerki świeżutka. Jedynie skóra na gałce od biegów była trochę starta, niedawno pękła i zaczęła obłazić. Reasumując, wydaje mi się, że wnętrze cromki z przebiegiem ok. 200 kkm nie powinno być jakieś mocno zużyte. Chociaż z drugiej strony wydaje mi sie, że poprzedni właściciel dość solidnie dbał o ten samochód.
Jak szukałem cromki to większość miała dość zjechane wnętrze, przebiegi na blacie w okolicach 150 kkm. Moim zdaniem przy takim stanie wnętrza albo poprzedni posiadacze byli wyjątkowymi flejami albo przebieg faktyczny wynosił sporo ponad 300 kkm. Jedyne dwa auta, gdzie przebieg był praktycznie pewny były w rewelacyjnym stanie. Jeden z tych samochodów miał faktyczne ok. 140 kkm a drugim teraz jeżdżę
Moja ma 168 000 km. Jest z pewnego źródła (Włoski leasing), sprawdzana i prześwietlana była w ASO, ale koleś powiedział że jest pewien margines błędu - zdejmują zazwyczaj ostatni przebieg z przeglądu okresowego, czyli 25 000 / 30 000 km. Więcej nie zdejmą z licznika bo boją się że jakiś nowy użytkownik będzie nadgorliwy i jakimś cudem dorwie się do briefu z licytacji bankowej, gdzie czarno na białym są pokazane wszelkie wady samochodu wraz z PRAWIDŁOWYM licznikiem.
Wracając do stanu zużycia, to moja Croma ma wszystkie plastiki na przyciskach w normalnym stanie, nie powycierane, nie poniszczone. Fotel kierownicy był w stanie idealnym i widać że jeździł nim chudy Włoch , bo nawet boki fotela nie były wygniecione. Przed zakupem swojej Cromy, oglądałem i jeździłem trzema. To co widziałem to mega szrot, który nawet w akcie desperacji nie wziąłbym pod uwagę.
Reasumując musisz uzbroić się w cierpliwość, szukać i nie podpalać się, a znajdziesz to czego szukasz, ale zrób korektę na swoje poszukiwania. Samochód jest już 5 lat nie produkowany, a przebieg poniżej 200 tyś będzie cudem przy tej klasie samochodu.
Widziałem już kilkanaście sztuk większość mocno zajeżdzona
Na szczęście pierwsza była bardzo ładnie utrzymana (ponad 200 tyś przebiegu) 2.4 z ładnym kremowym wnętrzem i na resztę już patrzy się dość mocno krytycznie.
Aktualnie najbardziej podoba mi się z katowickiego komisu (tu mocne zdziwienie, że z komisu) Fiat Croma 1,9 150KM*Klimatronik*Parktronik*153 tyś km!!! - OTOMOTO
Przebieg raczej autentyczny bo wnętrze prawie jak nowe, niestety auto było bite, a nie bardzo jestem w stanie ocenić jak bardzo (przód raczej delikatnie malowany ale tylny błotnik już musiał być robiony bardziej-grubość lakieru ponad 500 w jednym miejscu) i nie wiem czy mi się chce bawić w takie coś. Niby powtórne malowanie jak ładnie zrobione mnie nie przeraża ale już np klejenia auta bardziej
jest ładna sztuka w Bytomiu ale cena lekko z kosmosu.
Krakowskie komisy raczej porażka, zwłaszcza jeden w Proszowicach (auto za ponad 30 tyś a skóra przetarta na wylot)
pozdrawiam
U mnie w przeciągu 18 tysiecy przejechanych kilometrów, znacznie się powycierały przycisk lewej przedniej szyby i skladania lusterek ( tu akurat jak ją brałem nie miała wytarcia żadnego, a dziś już ma, zresztą żona ma dłuższe paznokcie więc...). Jeżeli chodzi o kierownicę w momencie kupna (183 tyś ) był lekko pęknięty szef w okolicy tam gdzie trzyma się lewą rekę, ale skóra nigdzie nie była i nie jest jeszcze wytarta a ma już 201 tys.
Jeszcze mam pytanie ma ktoś z was może dostęp do bazy serwisowej fiata? chodzi mi o vin ZFA19400002082135
tutaj zapytaj Sprawdzenie VIN
mam jeszcze pytanie o podłogę bagażnika w których wersjach była podwójna bo chyba nie zauważyłem reguły
pozdr
Wersja EMOTION chyba miała podwójna podłogę w standardzie na wyposażeniu.
no właśnie dynamik jedne maja inne nie, w emotion chyba wszystkie które widziałem mialy
Emotion miało w standardzie a inne wersje mają jeśli kupujący zamówił jako wyposażenie dodatkowe i dopłacił oczywiście