Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 95
Like Tree4lubi to!

Temat: Regeneracja czy nowy wtrysk ?  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008

    Regeneracja czy nowy wtrysk ?

    Szanowni forumowicze proszę o poradę po podpięciu do komputera mojej cromki wyszło takie cudo:
    wtrysk 1: -0.27
    wtrysk 2: -0.21
    wtrysk 3: + 3......
    wtrysk 4: - 2.....
    mechanik stwierdził ubicie 3 wtrysku.
    Moje pytanie jest takie czy regenerować a jak regenerować to gdzie ? czy szukać nowego ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    221
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał patpac Zobacz post
    Szanowni forumowicze proszę o poradę po podpięciu do komputera mojej cromki wyszło takie cudo:
    wtrysk 1: -0.27
    wtrysk 2: -0.21
    wtrysk 3: + 3......
    wtrysk 4: - 2.....
    mechanik stwierdził ubicie 3 wtrysku.
    Moje pytanie jest takie czy regenerować a jak regenerować to gdzie ? czy szukać nowego ?
    Jaki masz przebieg? We fiatach trudno jest ubić wtrysk :-) Na jakiej podstawie mechanik to stwierdził (oprócz korekty)? Czy auto zachowuje się jakoś dziwnie - traci moc, dymi, czujesz zapach paliwa, trudno odpala?
    Może trzeba zrobić próbę przelewową albo dać do czyszczenia?
    Tu poczytaj FAQ - jak dbać o wtryski, czyszczenie i naprawa wtryskiwaczy benzynowych i diesel - Moto Centrum Zgierska 250
    Zakładów zajmujących się takimi rzeczami na pewno masz kilka w okolicy.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    140.000 km problem zaczął się na wiosnę zauważyłem wzrost spalania chwilowego tzn. wskazania komputera, potem dwa razy zdarzyło się szarpanie silnikiem podczas przyśpieszałem tak jakby nie palił jeden cylinder, a teraz diagnostyka, konsultowałem to z drugim mechanikiem i też potwierdza diagnozę po wynikach, więc ... sam nie wiem samochód obecnie działa dobrze podczas gwałtownego przyśpieszania zauważyłem że puszcza bąka szarego ....

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    221
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    No to zajedź do zakładu zajmującego się regeneracją, wyciągną na stół probierczy i dowiesz się, czy trzeba czyścić czy regenerować. Zrobią to na miejscu w przeciągu kilku godzin (po umówieniu na termin). Poszukaj na forach jakiś polecany zakładu. Na nowy wg mnie szkoda kasy.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    G.. się na tym znam zajadę i powiedzą że 4 do roboty bo bilans im się nie zgadza albo szef kupił S klase i leasing go gniecie, nie na widzę szukać fachowca w tym kraju, przeważnie q.. i złodziej każdy tylko chce wyj...ć drugiego

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Jak u ciebie wygląda sprawa klap wirowych w kolektorze?

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Kup liqui moly diesel spülung i spróbuj go ratować. Potem przejeździj kilka baków z dodatkiem 250 ml oleju liqui moly 1052 na każdy pełny bak paliwa.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    jeśli lubisz się bawić, to zrób sobie próbę przelewową. W necie jest sporo filmów. Jakby co to pytaj. Pomożemy.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    31
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Dobrze mechanik stwierdził....3 wtrysk na korekcie +3 oznacza że jest przytarty lub zapchany. Do wyjęcia i do roboty, jasne że opłaca się regenerować...czasem wystarczy w myjce go wymyć, a czasami wymienić końcówkę i wszystko jest cacy. Cena nie jest spora bo w bosch stalowa wola od 50zł do 150zł+ ew.części za 1 wtrysk, cena śmieszna jak na moje.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Dobra to lecimy.
    Na pewno problem z 3 wtryskiem.
    Dodatkowo zrób próbę przelewową, powie ciut więcej.
    Wtrysk wykręć i daj do regeneracji, chcesz namiary gdzie ja daję ?
    Tanio nie jest ale do tej pory wszystkie były zrobione ok.
    Sam wtrysku nie myj.
    chcesz ryzykować to przekręć końcówkę, w 99% przypadkach tak wygląda regeneracja.
    Za końcówkę zapłacisz coś 250zł.

    Wtryski siadają najczęściej przez :
    egra - :
    syf w paliwie

    Zapobiegamy ( czy dpf jest czy nie ma)
    lejemy 1:200 do 300 LM1052, na każde tankowanie
    Pompa i wtryski się nam odwdzięczą, dpf też .

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Zapobiegamy ( czy dpf jest czy nie ma)
    lejemy 1:200 do 300 LM1052, na każde tankowanie
    Pompa i wtryski się nam odwdzięczą, dpf też .
    Dla DPF oleje 2T są zabójcze.
    Chyba, że ktoś zacznie produkować olej 2T w technologii LOW SAPS, no ale to oczywisty nonsens...

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Dla DPF oleje 2T są zabójcze.
    Chyba, że ktoś zacznie produkować olej 2T w technologii LOW SAPS, no ale to oczywisty nonsens...

    Sory ale bazujesz na wiadomościach prasowych.
    Zobacz co się dzieje, jakie są przebiegi wypalania przy stosowaniu Lm1052 w proporcja 1:200-300
    Są informacje na necie Niemcy, najwięcej na ten temat napisali.

    Ja cię nie zmuszam, nie namawiam do lania.
    Niech każdy ma swoje zdanie.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    31
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Dla DPF oleje 2T są zabójcze.
    Olej 2T nie jest zabójczy dla DPF-a pod warunkiem że jest to olej syntetyczny....ja leję 250ml na cały bak (czyli 58litry). Z tego co czytałem to ludzie z dpf chwalą sobie i nic złego się nie dzieje. Ja regularnie stosuję 2T do paliwa i wszystko jest cacy.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Zobacz co się dzieje, jakie są przebiegi wypalania przy stosowaniu Lm1052 w proporcja 1:200-300
    Jakie?

    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Są informacje na necie Niemcy, najwięcej na ten temat napisali.
    Taa to bardzo wiarygodne źródło... Niemcy i internet

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Kiedyś mocno zgłębiałem temat i koledzy na forum też próbowali. dpf wypalał im się rzadziej jak dolewali do paliwa oleju 2t.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wtrysk padl
    Napisany przez Erox na forum Croma
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-07-2016, 21:33
  2. Wtrysk
    Napisany przez lysy1908 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2015, 23:41
  3. Wtrysk?
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-08-2013, 13:57
  4. Czy to wtrysk?
    Napisany przez amor22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2010, 16:17
  5. Kolejny wtrysk ?
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-12-2009, 15:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

regeneracja wtryskiwaczy fiat stilo

regeneracja wtryskiwaczy 1.9 jtd cena

wtryskiwacze fiat bravo 2 1.9 16v

wtrysk 19jtd croma rok 2006

wymiana wtrysku fiata cromy

cena za regenerowane wtryski do cromy

regeneracja wtrysku croma cena

1.6 multijet regeneracja wtryskiwaczy forum

regeneracja wtryskiwaczy 1.6 jtd

1.6 mjet wtryski cena regeneracji forum

koszt naprawy wtryskow Fiat croma

fiat croma tryski cena

wtryski fiat croma

mjtd 150 km regenracja wtryskow cena

1.9 jtd korekta wtrysku

wtryski regenerowane 1. fiat bravo 2 opinie

fiat croma wtryskiwacz bosch

wtryski 1.9 jtdm

fiat croma liczna wtryskow diesel

jakie wryski do fiat croma

regeneracja wtryskow 1.9 mj

croma wtryski

wtryski fiat croma regeneracja

regeneracja wtryskow fiat bravo 1.9 120 kn

wtrysk fiat croma 06

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl