No i po dzisiejszej wymianie bananów drgania ustały jechałem 130 i nic,jeszcze sprawdzę na ekspresówce z większą prędkością, ale wcześniej telepało już od 110-120,więc mam nadzieję,że to to.
No i po dzisiejszej wymianie bananów drgania ustały jechałem 130 i nic,jeszcze sprawdzę na ekspresówce z większą prędkością, ale wcześniej telepało już od 110-120,więc mam nadzieję,że to to.
Czyli jak boli głowa to leczysz nogi Oby to było to..
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
Dzisiaj na ekspresówce 210, żadnych drgań, mam nadzieję że tak już zostanir
Po moich perypetiach wiem że u mnie to na 100%nie jest wina ani półosi ani skrzyni. Nad poduszkami też sie zastanawiałem ale wszyscy mechanicy jak i ten skrzyniarz powiedzieli że to nie od poduszek i że poduszki mam w dobrym stanie i szkoda kasy. Mógłbym zaryzykować ,kupić poduchy i kazać wymienić. Tylko zabawa nie jest tania. Szkoda mi już wydawać kasę na to auto bo widzę że nie jest tego warte. Sam zakup poduszek to wyjdzie ok 1500 zł plus robocizna.
Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
Najdroższa jest poduszka silnika (od strony rozrządu). Kosztuje niecałe 500 zł w zamienniku. Na razie nie mam zamiaru jej kupować, chyba że podczas wymiany wspomnianych wcześniej części mechanik stwierdzi, że jest trafiona.
Zauważyłem w moim aucie, że kiedy jadę bardzo powoli na pierwszym biegu, ale z wciśniętym sprzęgłem to słychać metaliczne ciche stuki z okolicy skrzyni. Albo mechanizm różnicowy, albo przeguby/krzyżaki. Z mechanikiem ciężko się teraz ustawić.
Co do tego czy warto... W moim przypadku tak średnio. Auto ma już 14 lat, zaczyna je brać korozja i z ekologią jest coraz bardziej na bakier. Gdyby nie kryzys z COVID-19 pewnie miałbym już w planach zakup nowego auta. Śledziłem ofertę na absolutnie bezwypadkową Giuliettę 1.4TB 120KM w okolicy, ale przez to co się dzieje zaczekam na rozwój wypadków. Po głowie chodzi mi również Audi A3 8P Sportback z pancernym 8 zaworowym silnikiem 1.6 102KM, idealnym pod LPG. Cały czas porównuję, myślę... Mam czas, bo niewykluczone, że moja firma od wtorku będzie zamknięta. Co dalej, jak się to odbije na mojej branży, nie wiem. Większe inwestycje póki co, nie wchodzą w rachubę.
Italians Do It Better
U mnie podobnie. I też już noszę się z zamiarem sprzedania cromy. Moja ma 10 lat.Gdyby trafil się kupiec to chętnie sprzedam. Myślałem żeby ją teraz wystawić do sprzedania ,ale to chyba kiepski okres na sprzedaż auta. Obserwując różne fora internetowe widzę że ludzie szukaja czegoś do 5 tyś zł byle tylko jechało i nie trzeba było jeździć autobusem,tramwajem itd. Pytanie tylko co zamiast cromy? Przymierzam sie do różnych aut i niestety ale cromą jeździ mi się najlepiej. Nie chcę zamieniać siekiery na kijek[emoji6]
Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
Porównywalne auta to C5 od Citoena , Mondeo od Forda, Opel Insygnia ...
Ja mam Crome od bardzo dawna i nie mam żadnych powodu do jej zmiany. Jedynie to jej wiek
Z drugiej strony Kolega ma wyremontowane Volvo z 65 roku i jeździ nim
Ostatnio edytowane przez lisekg ; 10-04-2020 o 10:15
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
Do kolegów u których są te drgania. Też zmieniłem dwie półosie i oczywiście bez zmian, jazda z kompem na kolanach i podgląd korekty na wtryskach. U mnie dochodziło na jednym do 6 na plusie. Po regeneracji wtrysków wreszcie sukces!
U mnie to raczej nie wina wtryskiwaczy. Tu mam korekty na ciepłym silniku na postoju oraz podczas jazdy. Od 31 do 40 sekundy jazdy było lekko pod górkę i występowały drgania.croma wtryski ciepły2.PNG croma wtryski ciepły4.PNG
Po wielu perypetiach z Cromą stwierdzam że w promieniu 150 km od mojego miejsa zamieszkania nie ma żadnych mechaników a są jedynie jacyś przebierańcy, udający mechaników których wiedza nie jest wiele większa od mojej. Wiele usterek cromy udało mi się rozwiązać dzięki temu forum. Gdybym miał polegac na mechanikach to poszedłbym z torbami a usterki nie zostałyby rozwiązane. O wtryskiwaczach też już im wspominałem i każdy to wykluczył. Akurat w przypadku tych drgań to chyba nie ma drugiego takiego przypadku jak mój. Sprawa pewnie jest do rozwiązania tylko nie została właściwie zdiagnozowana.
W tej Cromie co ja z nią walczyłem też ktoś poświęcił mnóstwo czasu widziałem że były zamontowane nowe poduszki wszystkie. Masz możliwość podpięcia innego testera do auta? Nie podoba mi się trzeci wtryskiwacz u Ciebie.
U mnie było najbardziej wyczuwalne przy przyspieszaniu na każdym biegu. I przy obrotach około 2000.