Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 69
Like Tree16lubi to!

Temat: [OffTopic] Spalanie powyżej 9l/100km (luźna dyskusja!)  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2017
    Skąd
    morze
    Wiek
    35
    Postów
    54
    Auto
    croma 1.9
    Rocznik
    2006

    [OffTopic] Spalanie powyżej 9l/100km (luźna dyskusja!)

    Przy wolnej, mało dynamicznej jeździe, spalam powyżej 9L przy 150 koniach. Dlaczego podawana jest wartość 8L? Nie da się tyle spalić.
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 15-12-2017 o 20:19



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    Co ty nie powiesz.... moja za ostatnie 100 tys km ma spalanie 6,16 litra ... tez 150 KM
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    W mieście? W trasie?

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    1,050
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    Kolego, uszczegolawiaj swoje posty czy wątki, bo z fusów nie bedzie nikt wrozyl.

    Pisalem ci juz, ze jesli kupiles diesla 150KM z dpf-em z mysla jeżdżenia po miescie, popelniles błąd. Jazda miejska prZyniesie ci wiecej szkody w zakupionej cromie niz pozytku. Juz widac po twoich postach, ze twoja croma sprawia same kłopoty.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    51
    Postów
    740
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    A ręczny zwolniony.
    Pandemic88 i Stomil lubią to.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    37
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    w poprzednim poście dostałeś informacje, że jazda nie może być cały czas tylko wolna.
    należy rozpędzać się dość dynamicznie a po osiągnięciu zamierzonej prędkości utrzymywać ją.

    u mnie autem jeździ głównie żona. do pracy ma 8 km po mieście.
    ja jeżdżę głównie na zakupy do marketu, ok 3 km.
    średnio raz w miesiącu wypad za miasto ok 100 km.

    średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 8-8,5 l/100 km.

    pojeździsz trochę to też spalanie spadnie, jak się już z autem dobrze poznasz.
    Ostatnio edytowane przez maka131 ; 15-12-2017 o 10:10
    Pozdrawiam


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2017
    Skąd
    morze
    Wiek
    35
    Postów
    54
    Auto
    croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Kolego, uszczegolawiaj swoje posty czy wątki, bo z fusów nie bedzie nikt wrozyl.

    Pisalem ci juz, ze jesli kupiles diesla 150KM z dpf-em z mysla jeżdżenia po miescie, popelniles błąd. Jazda miejska prZyniesie ci wiecej szkody w zakupionej cromie niz pozytku. Juz widac po twoich postach, ze twoja croma sprawia same kłopoty. Za to po twoich postach widać brak kultury i buractwo

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    45
    Postów
    370
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    Może za bardzo koła dokręcone i są duże opory toczenia?
    Samochód w porządku tylko kierowcę trzeba zmienić.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    1,050
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał stachstachowiak Zobacz post
    Przy wolnej malo dynamicznej jeździe spalam powyżej 9 l przy 150 koniach wiec czemu podawana jest wartość 8l nie da się tyle spalac
    Książka życzeń i zażaleń co do parametrow fabrycznych cromy znajduje sie w siedzibie koncernu FCA w Turynie, Republika Włoska.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    37
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    chłopaki, co Wy ta Stacha ciśnienie?

    chłopak chciał dobrze, kupił fajne auto, tak mi się wydaje, nie widziałem. przecież wszystkie Cromy są fajne.

    całe życie jeździł na PB, musi trochę pojeździć na ON żeby się przyzwyczaić.

    ma nową zabawkę, to się teraz martwi żeby wszystko działało, boi się pewnie żeby nie był zepsuty.

    @Stachu
    może trochę za szybko zakładasz kolejne tematy.
    poczytaj to co jest na forum. jest tego naprawdę dużo.
    wiem, że obecnie nikt nie ma czasu na czytanie wszystkiego/ śledzenie, łatwiej jest zadać pytanie i dostać odpowiedz. jednak jak sam do czegoś dojdziesz to na dłużej zostaje.

    ja zanim zacząłem zadawać pytania to chyba ze 2 razy wszystkie posty o Cromach przeczytałem.
    Damn lubi to.
    Pozdrawiam


  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    46
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Pisalem ci juz, ze jesli kupiles diesla 150KM z dpf-em z mysla jeżdżenia po miescie, popelniles błąd. Jazda miejska prZyniesie ci wiecej szkody w zakupionej cromie niz pozytku. Juz widac po twoich postach, ze twoja croma sprawia same kłopoty.
    No nie ma co dramatyzować ja jeżdżę tylko po mieście mam DPF-a i zero problemów
    Capsel i luk202 lubią to.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Piła/Poznań
    Wiek
    27
    Postów
    239
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    01.2006
    Panowie, chyba trochę źle podchodzicie do tematu. To forum jest po to, aby pomagać, a nie żeby wylewać na kimś swoje problemy psychiczne, bo dla mnie pod to podchodzą posty typu:

    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    Może za bardzo koła dokręcone i są duże opory toczenia?
    Samochód w porządku tylko kierowcę trzeba zmienić.
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    Chlopie sprzedaj szrota kup rower
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Książka życzeń i zażaleń co do parametrow fabrycznych cromy znajduje sie w siedzibie koncernu FCA w Turynie, Republika Włoska.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    kup se passata tejdeji, pali mniej i somsiadom oczy wylezo z zazdrości.
    Jeżeli nie mam nic sensownego do napisania, to nie piszę. Można zadać pytanie, czy jeździ po mieście czy trasie, oraz pouczyć, żeby w przyszłości bardziej precyzował swoje pytania itd. Jak najbardziej spoko. Uważam też, że zawsze można się pośmiać, bo kto jest sztywny jak pal w... Miami Beach, ten też ma jakiś problem ze sobą. No ale poczytajcie te posty. Gość jest tu nowy, kupił Cromę, nie musi się znać na samochodach. Szuka tu porad. Ba, nawet nie miał wcześniej diesla. Rozumiem, że wszyscy tu hejtujący urodzili się geniuszami w każdej dziedzinie życia? Szczerze, to po takich pociskach na dzień dobry sam bym nie chciał tu wracać, albo zakładałbym kolejne tematy, żeby nie czytać tych odpowiedzi. Nie wiecie, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeden ma to gdzieś, inny będzie się wstydził odpisać w takim temacie.
    Jak macie wątpliwości co do sensowności zakładania kolejnych tematów, to zgłoście do administratora, że nowy kolega za nic ma regulamin, a nie że sami też go łamiecie.
    Nie rozumiem jeszcze jednego - jestem tu ledwo ponad rok, ale już teraz widzę, że w ostatnich dniach robią się tu jakieś dziwne spiny. Rozumiem, że jest okres przedświąteczny i wszyscy chodzą wkurzeni, bo jest pierdyliard spraw do załatwienia, ale nie przeginajmy. Problemy ze sobą samym rozwiązujmy poza forum.
    PS: Na forum Megane pisownia z błędami czy takie teksty zaraz się kończą ostrzeżeniami, banami etc. I wiecie co? Jest tam dużo milsza atmosfera, mniej spin, a chamstwo szybko wylatuje z tematów... Czasem brakuje mi przestrzegania regulaminu tutaj.

    Udanego weekendu, Panowie.

    PS: też jeżdżę w tygodniu po mieście, w weekendy po mieście + trasy, zero problemów z dpf, odpukać.
    Slip lubi to.
    Obecnie:
    Fiat Croma 2006 1.9 JTD 150 KM.
    Wcześniej:
    Renault Megane II kombi 2007 1.6 LPG 112 KM.

  14. #13
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    1,050
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Kolego Damn, zgadza sie wszystko, ale forum renault jest zamkniete i odnosze wrazenie, ze zarowno na tamtejszym forum ludzie sa bardziej ogarnieci (nikogo nie obrazajac) jak i ze nasz kolega stachstachowiak nie korzysta z szukajki, tylko wszystko chce od razu na tacy, o podziekowaniu z jego strony nie wspominajac. Jego wątki są niedokladne i momentami przypominają wpisy jakiegoś nieogarnietego małolata.

    Przyznam, ze pojechaliśmy trochę z ironią, ale to ma byc zimny prysznic. Przepraszamy, na pewno sie poprawimy...

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 15-12-2017 o 14:07
    Capsel lubi to.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Piła/Poznań
    Wiek
    27
    Postów
    239
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    01.2006
    Forum megane.com.pl jest tak samo zamknięte jak fiatklubpolska.pl. Każdy może się zarejestrować, w dodatku użytkowników (ze względu na popularność aut Megane i Scenic) jest tam zdecydowanie więcej. Wiesz, dlaczego odnosisz takie wrażenie? Bo "banda złych i niedobrych moderatorów" (chciałbym ich w tym miejscu serdecznie pozdrowić ) szybko działa i usuwa tematy niespełniające regulaminu, nagradza banami, a w postach pisanych z wieloma enterami, brakiem interpunkcji, bez polskich znaków czy po prostu nieczytelnych - daje czerwone upominki z podpisami, często z określonym czasem na poprawę posta. Tu tego nie ma, to każdy pisze, co mu się podoba.
    I uwierz mi, nieogarniętych tam było, jest i będzie dużo więcej niż tutaj.

    Ja olewam takie wpisy, kiedy ktoś notorycznie łamie regulamin. Jedyne co nowemu koledze mogę napisać, to żeby napisał w jakim terenie jeździ (miasto, trasa, mieszane), jakie odcinki, czy ma EGR, kolektor i czy mu się dogrzewa silnik na tej trasie. Bo lokalizacja "morze" (wpisana w profil) mówi mi tyle, co lokalizacja innych osób "Wielkopolska" - może Poznań, może Piła, a może Paruszka między Piłą i Złotowem. I w sumie bez odpowiedzi na te pytania nie ma co pisać dalej w takich wątkach czy robić spamu, bo takie wyniki też trafiają później w wyszukiwarkę i gdy ktoś szuka czegoś przydatnego - najpierw przebija się przez te wszystkie wiadomości i tematy, które nic merytorycznego nie wnoszą.
    Szkoda życia na to, są ciekawsze i weselsze rzeczy do robienia niż ciśnięcie innym. A można w tym czasie też nauczyć się czegoś nowego.
    Wybaczcie, że tak ostro to skrytykowałem, ale naprawdę jakoś mi oczy krwawią czytając coś takiego... Zapominamy, jaka jest idea forum.
    Obecnie:
    Fiat Croma 2006 1.9 JTD 150 KM.
    Wcześniej:
    Renault Megane II kombi 2007 1.6 LPG 112 KM.

  16. #15
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    1,050
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Poza tym gosc w wątku pyta, oznajmia czy zali się? Nie wiemy, co poeta mial na myśli.

    A tak na powaznie:
    Croma po miescie na krotkich odcinkach, z nierozgrzanym silnikiem, spali nawet 11-12 litrów na setkę. Wiec jesli kupowal to auto z mysla, ze bedzie mu palic książkowe 8 litrow na 100km po mieście, to niestety nie croma...

    Cromki to bardziej takie jelcze niz oszczędne samochody , z calym szacunkiem dla tej legendarnej polskiej marki.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 15-12-2017 o 14:21


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Spalanie 10l/100km
    Napisany przez Dimi na forum Albea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 25-10-2017, 13:49
  2. 30L/100km Duże spalanie
    Napisany przez kamil_ess na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 02-03-2017, 22:29
  3. Seicento 1.1 kat. 2001r spalanie 14l/100km
    Napisany przez nmat na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-12-2016, 13:39
  4. Bravo 1.9 TD 75KM - kopci, brak mocy powyżej 100Km/h
    Napisany przez Mail'o na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-03-2013, 15:16
  5. Punto II HGT 1.8.16v - duże spalanie 11,5l/100km
    Napisany przez malpa47 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-02-2013, 11:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl