Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 68 z 68
Like Tree4lubi to!

Temat: kasowanie kontroli check  

  1. #61
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    51
    Postów
    744
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Taka sytuacja



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    56
    Postów
    513
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Moja zaślepka wyjęta z silnika 8V po całkowitym zaślepieniu egr.

    zaslepka.png

  4. #63
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    49
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    Widzę, że rozgorzała dyskusja...

    U mnie to wyglądało tak: znalazłem na All...o zestaw blaszek do ograniczenia przepływu przez EGR. Niestety tak się złożyło, że nie znalazłem oryginalnej części fiata/alfy romeo, a jedynie polski zamiennik. Przekazałem ten zestaw razem z innymi częściami do mechanika, który założył go zgodnie z załączoną instrukcją. Tak wygląda ten zestaw, a tak instrukcja montażu (foto).

    e5a0225a4478974c192f216b0ced.jpg
    178998554513b70bc2bc285804f6.jpg

    Wychodzi jednak na to, że albo producent zaślepek przedobrzył wymyślając dodatkowe ograniczenie przepływu, albo połączył w jednym zestawie dwie wersje dla różnych typów silników. Szkoda tylko, że instrukcja wprowadza w błąd.
    Ostatnio edytowane przez plnt ; 19-01-2018 o 03:17

  5. #64
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    909
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    No tak jeśli ktoś założył obie zaślepki w silniku 150 KM 16 zaworowym to "przedobrzył" i komputer wykrywa że za mała jest recyrkulacja gazów na podstawie przepływu powietrza ( przepływka ) oraz swojej zaprogramowanej mapy ...

    Radze zdjąć ta dolną i zostawić tylko prostokątną
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    37
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    ja zakładałem ta zaślepkę z 3 otworami żeby syf zatrzymywał się przed EGRem a nie w nim. na początku wydało mi się takie rozwiązanie zdrowsze dla EGR. i nawet tak jeździłem bez żadnych błędów na zegarach. błąd się pojawił dopiero jak wyczyściłem czujnik doładowania, ten w kolektorze dolotowym. z tego co czytałem jak ten czujnik jest mocno brudny to komputer przyjmuje jakieś wartości stałe.
    po wyczyszczeniu zaczął sczytywać wartości rzeczywiste.
    dawno już nie zaglądałem do EGRa. warto by go wyczyścić. może znowu bym przetestował tą dodatkową podkładkę. oczywiście czujnika nie będę czyścił. pojeżdżę tak ze dwa tygodnie i później wyczyszczę czujnik. ciekawe czy znowu błąd się pokarze.
    Pozdrawiam


  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2017
    Skąd
    Inowroclaw
    Wiek
    31
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1.9 150
    Rocznik
    2005
    Witam. Nie bede otwieral nowego tematu wiec napisze tutaj. Jestem przed wymiana termostatu, zrobie to samodzielnie. Wczoraj raZ odpalalem auto bez czujnika temp poniewaz bylo podejrzenie jego wadliwego dzialania. Teraz mam chceck engine podczas jazdy. Czy sam zgasnie po jakims czasie czy konieczna bedzie ingerencja komputera?

  8. #67
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    56
    Postów
    513
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Chceck engine powinien zgasnąć po kilkakrotnym uruchomieniu silnika, oczywiście jeżeli wcześniej usterka została usunięta.

  9. #68
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2017
    Skąd
    Inowroclaw
    Wiek
    31
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1.9 150
    Rocznik
    2005
    Przed wyjeciem nie bylo zadnych bledow. No to mam nadzieje ze zgasnie samo bo nie chce wydawac paru dyszek na kasowanie jezeli za tydzien po wymianie termostatu znow bedzie to konieczne...


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne tematy

  1. Kasowanie błędu poduszki - kabel
    Napisany przez acmt na forum Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-10-2012, 23:23
  2. Wyłączenie kontroli zapiecia pasow
    Napisany przez chrobry na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-02-2011, 09:53
  3. Punto II - czerwona kontrolka systemu kontroli silnika EOBD
    Napisany przez marex1011 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-10-2010, 21:49
  4. [silnik] Kasowanie błędów ECU
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-07-2010, 09:51
  5. kasowanie kontrolki serwisu
    Napisany przez marekc na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-05-2010, 23:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kasowanie inspekcji olejowej fiat croma

kasowanie inspekcji fiat croma

fiat croma kasowanie inspekcji

fiat croma inspekcja olejowa

croma kasowanie inspekcji

jak skasowac inspekcje fiat croma

kasowanie inspekcji croma

blad p0237 fiat

kasowanie serwisu fiat cromakasowanie inspekcji fiat bravoinspekcja olejowa fiat cromakasowanie inspekcji oleju cromafiat croma service resetkasowanie inspekcji fiat bravo iijak zresetowac wymiane oleju fiat croma 2fiat P0237kasowanie bledow fiat croma fiat croma kasowanie inspekcji olejup0237 fiatjak skasowac serwis olejowy cromabravo kasowanie inspekcjikasowanie inspekcji olejowej fiat bravo jak usunac blad alarm fiat croma
https://www.iparts.pl