Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 68
Like Tree4lubi to!

Temat: kasowanie kontroli check  

  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Ja osobiście kupilem uzywke za 40zl wyczyscilem z sadzy i dalem blaszki i 60tkm tak sie kula croma. Te zawory ogolnie sie nie psuja tylko zabijaja sadza którą można usunąć tloczek w cewce przepolerowac i jest jak nowka.
    Musialem kupic "nowy"uzywanany bo ten co byl w aucie uszkodzilem cewke.

    Podrob jak co nie kupuj . Kupilem jakas tandete gaetz to wyrwane miał gwinty (cewka -zawor) oczywiście gwarancja nie uznana bo niby ja grzebalem w nim...Naprawilem go sobie ale ogólnie tandeta...

    Jak szarpniesz sie na nowke to tylko Pierburg
    Ostatnio edytowane przez desmo999 ; 17-01-2018 o 01:17



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    51
    Postów
    744
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Cytat Napisał pzmax Zobacz post
    ... sprowadzone z Włoch. Chyba, że tam też mają taki patent
    Blaszka z otworami jest akcesoryjna Fiata. Właśnie ona miała zmniejszać zasyfianie EGRu. A o tym czy jest czy jej nie ma zobaczysz dopiero po odkręceniu zaworu bo jest cienka. Ogólnie tak jak piszą Koledzy, zdemontować, wyczyścić, założyć blaszkę i cieszyć się z z rydwanu. Samo montaż jest dziecinie prosty a szczegóły można zobaczyć np. na YT. Nie trzeba jeździć do mechaników. I jeszcze jako nowy posiadać Cromy zainwestuj w interfejs (najlepiej od Viakena) abyś sam mógł sprawdzać i kasować błędy itp. Wydatek zwróci się po pierwszej wymianie oleju.

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2018
    Skąd
    Gniezno
    Wiek
    53
    Postów
    8
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    11.2007
    Dzięki za podpowiedź.
    Jako laik a w sprawach napraw mam jeszcze parę pytań.
    Czy blaszka wystarczy jedna czy jeszcze dodatkowa na rurę kolektora?
    Czy można użyć starych uszczelek czy lepiej zaopatrzyć się w nowe (takie jak w linku)?
    Jakiś symbol tego interfejsu?

    Czy taki zestaw załatwi sprawę?

    Zaślepka EGR FIAT ALFA LANCIA 1.9 2.4 JTDM (6214066007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    51
    Postów
    744
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Kolega Kobra podał numer akcesoriów Fiata i możesz szukać np. w ASO. To co znalazłeś jest nawet bardziej rozbudowane bo oprócz zaślepki z 4 otworami jest jeszcze jedna na rurę z chłodniczki spalin a ją widzę pierwszy raz. Może ktoś z Kolegów już się z tym spotkał i podpowie czy ma to sens.

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Mam założony taki zestaw jak ten z allegro, z dwiema kryzami i jest oki. Ta blaszka z trzema małymi dziurkami na pewno jeszcze bardziej ograniczy przepływ spalin. W ECU nic nie trzeba programować.

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    49
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    Też mam od kilku dni założony ten zestaw blaszek z otworami przed i za EGR-em, ale u mnie wyskakuje błąd.
    W zeszłym tygodniu mechanik przy okazji wymiany rozrządu usuwał klapy wirowe i założył te blaszki. Po zakończeniu prac przetestował auto i odprowadził mi je do domu. Pod samą bramą wyskoczył błąd EGR, który od ręki został wykasowany. Później ja jechałem na zakupy i wszystko było poprawnie. Niestety po zatrzymaniu, kiedy silnik pracował na niskich obrotach kontrolka się ponownie włączyła. Od tego czasu nie wykasowałem jej i nie sprawdzałem w czym może być problem z powodu braku czasu (nie jeżdżę codziennie). Poza świeceniem kontrolki nie ma żadnych innych objawów. Silnik pracuje równo, cicho (jak na klekota), bardzo ładnie się zbiera już od najniższych obrotów. Odpala na dotyk. Generalnie jest lepiej niż przed przeglądem i usunięciem klap. Przedtem przy niskich obrotach czuć było, że brakuje mu mocy.

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    A sam EGR był w ogóle czyszczony?

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    49
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    I tego właśnie nie wiem. Czyszczenie EGR nie wchodziło wprost w zakres prac, więc jest bardzo prawdopodobne, że nie był czyszczony. Wcześniej nie było z nim żadnych problemów, więc prawdopodobnie został wykręcony podczas prac nad kolektorem, a następnie zamontowany ponownie tylko, że tym razem z podkładkami ograniczającymi przepływ. W tym tygodniu nie mam czasu się tym zająć. Może w przyszłym temat rozwiążę.

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    37
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Jak wyjmiesz ta blaszkę z 3 otworami to błąd nie będzie się pojawiał.

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2018
    Skąd
    Gniezno
    Wiek
    53
    Postów
    8
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    11.2007
    Cytat Napisał plnt Zobacz post
    Poza świeceniem kontrolki nie ma żadnych innych objawów
    U mnie niestety w trakcie jazdy silnik traci moc.
    Muszę się zatrzymać i wyłączyć silnik. Choć i to czasem nie pomaga.
    Miał ktoś podobne objawy?

    Wymieniony olej to Castrol 5w30 dpf.
    Ostatnio edytowane przez pzmax ; 18-01-2018 o 07:39

  12. #56
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    51
    Postów
    744
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Sprawdź Kolego pzmax jeszcze przewody podciśnienia https://www.youtube.com/results?sear...9Bnienia+1%2C9 i czystość MAP sensora https://www.youtube.com/watch?v=ck3duiRDRdc

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    Jak wyjmiesz ta blaszkę z 3 otworami to błąd nie będzie się pojawiał.
    Tak mi się wydawało, że o ten jeden patent jest za dużo.

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    49
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    Jak wyjmiesz ta blaszkę z 3 otworami to błąd nie będzie się pojawiał.
    Cytat Napisał Abramsik Zobacz post
    Tak mi się wydawało, że o ten jeden patent jest za dużo.
    Nadgorliwość...
    Znalazłem na Alle... o zestaw, zamówiłem, mechanik założył. Nie zastanawiałem się nawet nad tym czy to jest poprawne rozwiązanie.

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    56
    Postów
    513
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Montuje się tylko jedną blaszkę z trzema otworami chociaż na znanym portalu często sprzedają 2 szt. w zestawie.

  15. #59
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    51
    Postów
    744
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Cytat Napisał andy5 Zobacz post
    ... z trzema otworami...

    Nie pomylił sie Kolega co do ilości otworów? Akcesoryjna zaślepka (która nie implikuje błędów) ma cztery otwory i montowana jest przy EGRze. Ta trój otworowa z chodniczki spalin to coś nowego, ja przynajmniej pierwszy raz o tym sie dowiedziałem stąd moje pytanie i podejrzenie o nadgorliwość.

  16. #60
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    909
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Abramsik Zobacz post

    Nie pomylił sie Kolega co do ilości otworów? Akcesoryjna zaślepka (która nie implikuje błędów) ma cztery otwory i montowana jest przy EGRze. Ta trój otworowa z chodniczki spalin to coś nowego, ja przynajmniej pierwszy raz o tym sie dowiedziałem stąd moje pytanie i podejrzenie o nadgorliwość.
    W silnikach 1,9 8-zaworowych 120 KM jest z trzema otworami a w silnikach 1,9 16-zaworowych jest prostokątna z 4 otworami ...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kasowanie błędu poduszki - kabel
    Napisany przez acmt na forum Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-10-2012, 23:23
  2. Wyłączenie kontroli zapiecia pasow
    Napisany przez chrobry na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-02-2011, 09:53
  3. Punto II - czerwona kontrolka systemu kontroli silnika EOBD
    Napisany przez marex1011 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-10-2010, 21:49
  4. [silnik] Kasowanie błędów ECU
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-07-2010, 09:51
  5. kasowanie kontrolki serwisu
    Napisany przez marekc na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-05-2010, 23:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kasowanie inspekcji olejowej fiat croma

kasowanie inspekcji fiat croma

fiat croma kasowanie inspekcji

fiat croma inspekcja olejowa

croma kasowanie inspekcji

jak skasowac inspekcje fiat croma

kasowanie inspekcji croma

blad p0237 fiat

kasowanie serwisu fiat cromakasowanie inspekcji fiat bravoinspekcja olejowa fiat cromakasowanie inspekcji oleju cromafiat croma service resetkasowanie inspekcji fiat bravo iijak zresetowac wymiane oleju fiat croma 2fiat P0237kasowanie bledow fiat croma fiat croma kasowanie inspekcji olejup0237 fiatjak skasowac serwis olejowy cromabravo kasowanie inspekcjikasowanie inspekcji olejowej fiat bravo jak usunac blad alarm fiat croma
https://www.iparts.pl