Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 123
  1. #76
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    No nie kilku. Minimalna, zmierzona, różnica to 50stopni. Maksymalna ponad 100stopni !



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    361
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Dzisiaj po dluzszej trasie z ciekawosci sprawdzilem kola. Okazalo sie, ze u mnie jest to samo. Czyli kola po przekatnej nagrzane. Pozostale chlodne. Czekam na realacje zwiazane z serwem. U mnie przyczyna pewnie bedzie ta sama. Moze to jakas kolejna typowa usterka modelu?

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Ja wybieram się w dłuższą podróż w poniedziałek zabiorę pirometr i sprawdzę jak to się ma u mnie.

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    stevenek - też prawy przód + lewy tył czy odwrotnie ?
    Python28 - bardzo ciekawy jestem.
    A jakie macie skrzynie biegów ?

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Ja ostatnio mialem trase i tez sprawdzalem poprzez dotyk obrecze kol, ale u mnie bylo tylko lekko wyczuwalne cieplo.

  7. #81
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    361
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    stevenek - też prawy przód + lewy tył czy odwrotnie ?
    Python28 - bardzo ciekawy jestem.
    A jakie macie skrzynie biegów ?
    Tez prawy przod i lewy tyl. U mnie jest skrzynia manualna.

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Python28 - bardzo ciekawy jestem.
    A jakie macie skrzynie biegów ?
    2,4 JTDM wychodziło tylko w automacie Więc skrzynia automatyczna.

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Jak jest aż taka duża różnica w temperaturze to możesz podłożyć podkładki o grubość 2-3 mm. Najlepiej je wyciąć tak aby miały kształt litery "C", będzie je łatwiej podłożyć. Grubszych raczej nie bo nie będzie uszczelniania pomiędzy pompą i serwem i będzie syczało (brak wspomagania hamowania).
    Zawsze będzie brał prawy przód i lewy tył wcześniej bo taka jest budowa pompy dokładność wykonania zaworków do części milimetrów. Na logikę powinno być równo ale widocznie odlew tak jest zrobiony.
    Co do serwa to może być to faktycznie bolączka ponieważ roczniki FL miały już je montowane po zmianowe.

  10. #84
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    No świetnie ale odległość do oringu uszczelniającego to 2,5mm.
    Jak założę podkładki, nawet 2mm, to jest duża szansa na nieszczelność.
    A jakieś druciarskie uszczelnianie chyba nie wchodzi w grę przy tak wysokich ciśnieniach.
    pompa_hamulcowa_2_5mm.JPG

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    361
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    No świetnie ale odległość do oringu uszczelniającego to 2,5mm.
    Jak założę podkładki, nawet 2mm, to jest duża szansa na nieszczelność.
    A jakieś druciarskie uszczelnianie chyba nie wchodzi w grę przy tak wysokich ciśnieniach.
    pompa_hamulcowa_2_5mm.JPG
    Ale koledze chodzi o ewentualna nieszczelnosc przy samym serwie, tam masz podcisnienie, nie plyn hydrauliczny. Wiec w najgorszym wypadku heble oslabna troche bo podcisnienie bedzie uciekac.

  12. #86
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Dokładnie oto mi chodziło co pisze kolega stevenek. Tam jest podciśnienie rzędu 0.8-1 bar czyli tyle co przy małym kapciu . Po drugie to tylko na test.

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Aaa, kumam. Czyli i tak dać te podkładki pod mocpompa_hamulcowa_podkładki.JPGowania w miejscach zaznaczonych ?
    To idę do garażu i wieczorem powinniśmy mieć wynik.

  14. #88
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Dokładnie tak.

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    361
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    To idę do garażu i wieczorem powinniśmy mieć wynik.
    Czekam z niecierpliwoscia na ten wynik

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    No to do jutra musimy poczekać bo ja nie mam odpowiedniego klucza a mechanik czasu.
    Podkładki "C" przygotowane czekają na jutro rano.
    Swoją drogą dojście tam jest makabryczne. Odkręcać (luzować) tylko tą śrubę torx czy nakrętkę również ?


 
Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie grzeją swiece. Przekaznik? Czujnik?
    Napisany przez xadrianx90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-07-2014, 00:36
  2. [silnik] Fiat Scudo 97< strasznie długo grzeją świece żar
    Napisany przez djpawlo21 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 10:28
  3. grzeją się hamulce
    Napisany przez nowicjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-03-2011, 12:58
  4. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 17:57
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 16:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-27402

problem hamulce fiat croma

punto 1 hamuje po przekatnej

grzeja sie hamulce

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-274022

pompa abs powod goracych tarcz hamulca

hsmulce hsmuja po przekontnej

blokowanie kol croma

grzeja sie tarcze po przekatnej

fiat croma serwo

grzejace sie hamulce w jezdzie miejskiej

fiat croma problem z hamulcami

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-274028

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl