Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6789 OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 123
  1. #106
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Zaczynam mieć tego auta dosyć....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Zaczynam mieć tego auta dosyć....
    Cos sie znowu podzialo?

  4. #108
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    47
    Postów
    96
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Zaczynam mieć tego auta dosyć....
    kolego eror - ja stawiam na zawor overboost - takie małe gówienko na pasie przednim. u mnie objawy były identyczne jak mówisz. zawór znajduje się w fatalnym miejscu, mimo że jest zamknięty to kurz dostaje sie do środka i tłoczek przestaje chodzić co daje taki efekt że przy mocnym deptaniu wyłącza się turbo. zgaszenie silnika pomaga. mnie turbo wyłączył w trakcie wyprzedzania - na szczęście na dwupasmówce. dziwne uczucie...
    ja rozebrałem zawór (niby nierozbieralny) wymyłem, wysuszyłem, nasmarowalem olejem silikonowym i od dwóch lat mam spokój

  5. #109
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    gliwice
    Postów
    6
    Auto
    croma 1,9 150KM
    Rocznik
    2005
    witam wszystkich
    można kogoś prosić o rade
    mam podobny problem do opisywanego -gorące prawe przednie koło i było lekko gorące lewe tylne (było bo już jest ok)
    problem sie ujawnił podczas przypadkowej kontroli stanu hamulców klocki z przodu miały przejechane ok. 8tyś z prawej strony zostały same blachy a z lewej jeszcze prawie połowa grubości klocka z tyłu klocki miały też różnice z lewej strony połowa klocka z prawej prawie cały
    po wymianie tarcz i klocków z przodu i przejechaniu kilkuset km okazało sie że prawe koło się grzeje i zacząłem szukać przyczyny
    termometr pokazywał po przejechaniu przez centrum miasta LP 60st PP 140st LT 60st PT 30st
    po przejechaniu kilkunastu km bez używania hamulców temperatura LP 30st PP 110st
    wyczyściłem jeszcze raz tłoczki prowadniczki zacisku -bez zmian
    wymiana przewodu z prawej strony - bez zmian
    podłożenie blaszek 2mm miedzy pompę hamulcową a serwo -była zmiana taka że i tu ciekawostka z przodu koła miały po równo 120-130 st. z tyłu 90-100 st.
    bez blaszek taka sama trasa LP 50st. PP110 st. LT 50st. PT 20 st.
    jazda bez bezpiecznika abs - bez zmian
    wymiana uszczelek w pompie hamulcowej z tyłu zmiana TEMPERATURA LT= PT z przodu bez zmian LP do 100-150st PP 50-70 st
    oczywiście na postoju koła sią kręcą bez żadnych oporów a stacji diagnostycznej hamulce bez problemów wszystko książkowo
    I CO TU JEST NIE TAK ????

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    mała pomyłka po wymianie uszczelek w pompie temperatura z przodu PP 100-150st. a LP 50-70st.

  6. #110
    SAR37
    Guest
    Witam!
    Składając pewne fakty domyślam się, że i mnie dopadła bolączka związana z hamulcami.
    W zeszłym roku zauważyłem, że prawa tylna tarcza ma skorodowany brzeg - niby nic ale klocek jakoś nie do końca dociskał tarczę. Dodatkowo, na wiosnę wymieniłem komplet z przodu bo w trakcie innej naprawy okazało się, że wewnętrzny prawy klocek to już tylko blacha! Zewnętrzny miał jeszcze ok 5 mm a klocki na lewym przodzie były na grubość ok 6-7 mm. W międzyczasie wymieniłem też komplet z tyłu bo okazało się, że - pomimo wyczyszczenia i przetoczenia tarczy - problem korozji i pisku przy hamowaniu powraca. Teraz jestem po przeglądzie rejestracyjnym i okazało się, że lewy przedni tłoczek jakoś słabo dociska klocki przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca. Dopiero mocniejsze naciśnięcie powoduje równomierny rozdział sił.
    Chyba trzeba będzie sprawdzić temperatury tarcz po trasie - może też mam duże rozbieżności?
    Czy istnieje jakiś inny sposób naprawy/regulacji pompy niż owe podkładki? Zastanawiał się ktoś nad konkretną przyczyną takiego stanu rzeczy (wadliwa konstrukcja/wykonanie pompy, problem z trwałością etc?)???

  7. #111
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,723
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Zamiast podkładek to po wykręceniu pompy z serwa, wystaje bolec z regulacją, i tam wkręca się, lub wykręca śrubę .

  8. #112
    SAR37
    Guest
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zamiast podkładek to po wykręceniu pompy z serwa, wystaje bolec z regulacją, i tam wkręca się, lub wykręca śrubę
    O właśnie, i takiej odpowiedzi szukałem
    Dzięki i pozdrawiam serdecznie!

  9. #113
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    gliwice
    Postów
    6
    Auto
    croma 1,9 150KM
    Rocznik
    2005
    witam
    dodam jeszcze ze niedawno wymieniłem pompe hamulcową na nową i bez zmian
    po raz kolejny klocki z prawego przodu do wymiany po lewej jak nowe

  10. #114
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zamiast podkładek to po wykręceniu pompy z serwa, wystaje bolec z regulacją, i tam wkręca się, lub wykręca śrubę .
    Jak już kolega odgrzał kotleta to dodam, że tam żadnej regulacji nie ma.

    Cytat Napisał ololek123 Zobacz post
    witam
    dodam jeszcze ze niedawno wymieniłem pompe hamulcową na nową i bez zmian
    po raz kolejny klocki z prawego przodu do wymiany po lewej jak nowe
    Bo to kolego nie w pompie tkwi problem, ale w serwie hamulca.

  11. #115
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał ololek123 Zobacz post
    witam
    dodam jeszcze ze niedawno wymieniłem pompe hamulcową na nową i bez zmian
    po raz kolejny klocki z prawego przodu do wymiany po lewej jak nowe
    Prawy przód do wymiany a czy lewy tył również?
    Czy sprawdzałeś po przejechaniu kilkuset metrów które kola się grzeją?

  12. #116
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    397
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał stevenek Zobacz post
    Bo to kolego nie w pompie tkwi problem, ale w serwie hamulca.
    Czyli co, wystarczy wymienić tą gruchę czarną wraz ze zbiorniczkiem? Trochę wydaje się to nielogiczne, że na jedno koło daje większe ciśnienie, a na pozostałe nie, nie rozumiem tego.
    Mam ten sam problem, już mnie to zaczyna wkurzać na maksa, już 5 razy robiłem hamulce, a tu ledwo 15 tysięcy nakręcone.

  13. #117
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2017
    Skąd
    Darłowo
    Wiek
    31
    Postów
    26
    Auto
    Croma 1.9 Jtd 150
    Rocznik
    2005
    Witam panów, odgrzewając temat, mam ten sam problem, grzejące się tarcze prawy przód, lewy tył, i jaki w końcu na to jest sposób ? podkładki, regulacja tego cięgna (jeśli tak to jak to wygląda, wkręca się, wykręca) czy po prostu wymienić serwo na nowe ? Dopiero założyłem nowy zestaw na przód, więc nie chciałbym jego zaraz zniszczyć

  14. #118
    Klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2015
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    203
    Auto
    Croma 1.9 Multi 150hp
    Rocznik
    05.2005
    Mi pomogła wymiana reperaturek zacisku hamulca razem z tłoczkiem. Niby po rozłożeniu tloczek bez korozji, uszczelki całe. Wymieniłem i jak ręka odjal.

  15. #119
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Gruby92 Zobacz post
    Witam panów, odgrzewając temat, mam ten sam problem, grzejące się tarcze prawy przód, lewy tył, i jaki w końcu na to jest sposób ? podkładki, regulacja tego cięgna (jeśli tak to jak to wygląda, wkręca się, wykręca) czy po prostu wymienić serwo na nowe ? Dopiero założyłem nowy zestaw na przód, więc nie chciałbym jego zaraz zniszczyć
    Niestety na trzpieniu od pompy nie ma regulacji. Pozostaje albo wymiana serwa (któryś z kolegów powyżej tak uczynił) albo zastosowanie podkładki. Ja wykonałem do tego celu coś w rodzaju flanszy. U mnie ten zabieg pomógł i hamulce przestały się grzać. Powinienem mieć gdzieś jeszcze jedną taką "flanszę" luzem bo wycinałem 2 sztuki.

  16. #120
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2017
    Skąd
    Darłowo
    Wiek
    31
    Postów
    26
    Auto
    Croma 1.9 Jtd 150
    Rocznik
    2005
    Wyciąłem z blachy 1,5mm podkładki, wstawiłem pomiędzy serwo a pompę i kromka jeździ, hamulce już nie trzymają.


 
Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6789 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie grzeją swiece. Przekaznik? Czujnik?
    Napisany przez xadrianx90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-07-2014, 23:36
  2. [silnik] Fiat Scudo 97< strasznie długo grzeją świece żar
    Napisany przez djpawlo21 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 09:28
  3. grzeją się hamulce
    Napisany przez nowicjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-03-2011, 11:58
  4. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 16:57
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 15:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-27402

problem hamulce fiat croma

punto 1 hamuje po przekatnej

grzeja sie hamulce

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-274022

pompa abs powod goracych tarcz hamulca

hsmulce hsmuja po przekontnej

blokowanie kol croma

grzeja sie tarcze po przekatnej

fiat croma serwo

grzejace sie hamulce w jezdzie miejskiej

fiat croma problem z hamulcami

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-274028

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl