Koła wyważone, jedna felga troche krzywa-bedzie poprawiona ale dało radę wyważyć. Drgań podczas jazdy w zasadzie nie ma ale za to przy hamowaniu z dużej prędkości (tak ze 120kmh do 70kmh) drgania są bardzo duże i do tego jakby stuki. Wydaje mi się, że pedał hamulca nie drga, raczej drgania idą na kierownice. Skłaniam się w kierunku drążków a następnie samych tarcz. Czy słusznie myślę? To chyba nie jest kwestia wyważenia skoro bez hamowania auto juz nie drga w okolicach 120-130kmh.
Proponuję jedź na stację kontroli, zapłać 30 zł, weź go na szarpaki i wyjdzie, czy gdzieś ma luzy. Jak tak znalazłem luzy na drążkach.
Kupiłem dziś drążek TRW JAR958. Ku mojemu zdziwieniu po otworzeniu opakowania na cześci drążka jest jakby zdarty napis. To normalne czy trafiłem podróbe. Opakowanie zdaje się być oryginalne,są też manszety i opaski. Prośba do osób które też miały drążek trw o ocenę sytuacji na zdjęciu.
Duża stacjonarna hurtownia motoryzacyjna. Widziałem na niektórych screenach z aukcji drążków trw do VC podobną historię. Ewidentnie tam jest wybity napis TRW i data, tylko po co to TRW jest częściowo sfrezowane?
Ja u siebie tez zmienialem drazek kierowniczy i tez dawalem trw nie mialem jednak nic startego . zadnego napisu . Wszystko bylo jak ma byc. Czasem wiem ze scieraja jak element idzie na pierwszy montaz i jest bite logo np vw fiat czy cokolwiek.