Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Jeszcze nie ale wydaje mi się zę w przypadku wiązki problem nie znikał by po rozgrzaniu samochodu. Po drugie jakoś nie mogę zrozumieć tej operacji z żarówką daje z jednaj strony 12v z drugiej zarówkę i co ? Przecież wiadomo że zaświeci chyba że w ogóle zle myśle i chodzi o coś innego
Ostatnio edytowane przez hayzer ; 10-06-2017 o 16:09
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Doświadczony klubowicz
Chodzi o to ze jak jest gdzies uwalona wiazka i przewodzi na 3 kabelkach to sie upali i tyle . To to samo co sprawdzanie pipotkiem w mierniku tyle ze pewniejsze. Sasiednie kable na zwarcie tez warto sprawdzic.
Jednak jesli to zalezy od temp. to raczej nie to ale sprawdzic mozna. Popsikaj sterownik czyms do schladzania. Np sprezone powietrze w sprayu. i zobacz co wyjdzie
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A to zawsze tylko z rana przy pierwszym odpalaniu sie dzieje?
-
Nowy klubowicz
Tak jest właśnie przy pierwszym odpaleniu
-
Doświadczony klubowicz
A akumulator?Mozecos z rozruchem?Napiecie za bardzo nie spada przy rozruchu?
Moze podloz inne aku?
To tak nagle zaczelo swirowac?
-
Nowy klubowicz
Szczerze wątpie po wymianie wtrysków kręciłem bardzo długo a aku wytrzymało tak że raczej nie
-
Doświadczony klubowicz
To zmierz co sie dzieje z zasilaniem sterownika w trakcie pierwszego rozruchu.
-
Nowy klubowicz
Ale chodzi Ci o to napięcie które pokazuje MES bo z tego co wiem to własnie to napięcie na zaciskach ECU
Właśnie sprawdziłem i w momenice szarpania silnikiem napiecie ponad 14,5V tak że odpada
Ostatnio edytowane przez hayzer ; 10-06-2017 o 18:08
-
Doświadczony klubowicz
Ja bym jeszcze te wiazki dla swietego spokoju sprawdzil i potem to juz zapewne ecu do naprawy
-
Nowy klubowicz
Dobra sprawdzę ale tak się zastanawiam czy może nie przemierzyć tych przewodów induktorem tylko obawiam się że 250v to może być tochę za dużo
-
Z twojego ecu czytuję się immo i wygrywa do innego , i tyle.
Tylko to już bdm, mpps nic nie zdzialasz
-
Doświadczony klubowicz
A pytanie mam do kolego bronxa. Czy do tego typu operacji jak i do tuningu usuwana dpf itd by dobrac sie do wsadu musisz ecu rozebrac i programatorem typu upa,vellon itd dlubiesz czy bez rozbiòrki po lini i złaczu?
-
Nowy klubowicz
Przewody sprawdzone i są ok. Znalazłem ECU i zamierzam kupić z tym ze znajomy powiedział żebym jeszcze dobrze sprawdził sondę lambda co myślicie o tym tropie ?
-
Klubowicz
jedź do mechanika, w olsztytnie obok częstochowy masz chłopaków z flar-ital. Wyjdzie taniej
-
Desmo można tak i tak, zależy co chcesz. Do immo tylko rozbieranie.
Napisz jeszcze raz , dzieje się tak tylko o wyłącznie jak silnik zimny? Na ciepłym nigdy błędy nie wyskoczyly??
-
Nowy klubowicz
W tej kwesti troszkę się już zmieniło. Do tej pory było tak tylko na zimnym silniku a od wczoraj już praktycznie cały czas. Ale komp jedzie na stół do elektronika jutro zobaczę co powie ale najprawdopodobniej czeka mnie wymiana
Podobne tematy
-
Napisany przez Shiliat na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 23-01-2017, 21:53
-
Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 05-07-2016, 12:57
-
Napisany przez Lawer na forum Stilo
Odpowiedzi: 31
Ostatni post: 04-02-2015, 09:26
-
Napisany przez MiKuŚ na forum Stilo
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 04-05-2014, 17:27
-
Napisany przez marcinm28 na forum Uno
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 03-05-2014, 10:07
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:47.
W sieci od 2007 roku.