Witamy na Fiat Klub Polska
1lubi to! -
1 przez desmo999
-
Nowy klubowicz
klamka wewnętrzna - trwałość
Już drugi raz wymieniam klamkę wewnętrzną kierowcy w tym aucie. Pierwsza wytrzymała 6 lat, druga 5 lat. Zawsze pęka w kilku miejscach jednocześnie i przestaje ciągnąć linkę,
Czy to normalne w cromie, czy jest jakiś sposób na przedłużenie jej żywotności?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz

Napisał
Grzesiek80
Już drugi raz wymieniam klamkę wewnętrzną kierowcy w tym aucie. Pierwsza wytrzymała 6 lat, druga 5 lat. Zawsze pęka w kilku miejscach jednocześnie i przestaje ciągnąć linkę,
Czy to normalne w cromie, czy jest jakiś sposób na przedłużenie jej żywotności?
Moja klamka ma już 11 lat, nie widzę żeby pękała. Natomiast na zewnętrznej, pod srebrną powierzchnią robią mi się już purchle...
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz

Napisał
Grzesiek80
Już drugi raz wymieniam klamkę wewnętrzną kierowcy w tym aucie. Pierwsza wytrzymała 6 lat, druga 5 lat. Zawsze pęka w kilku miejscach jednocześnie i przestaje ciągnąć linkę,
Czy to normalne w cromie, czy jest jakiś sposób na przedłużenie jej żywotności?
Lepiej wymieniać klamkę co 5-6 lat niż turbinę
jakby nie miało się psuć nic innego to mógłbym wymieniać klamkę nawet co rok 
TTTM, nic nie poradzisz
Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Też nie dawno wymieniałem (ta sama od kierowcy). Kupiłem nową w ASO i zamontowałem. Ale cały czas chodzi mi po głowie aby zdemontować wszystkie klamki wewnętrzne i je zmodyfikować trochę. Chodzi o to, że sama klamka ma tak mocną sprężynę, że nawet jak nie będzie podłączona linka do zamka to z czasem i tak pewnie by się połamała. Pomysł mam taki, żeby zastąpić tę sprężynę jakąś słabszą, przecież ona ma tylko powodować dopychanie samej klamki, aby nie dzwoniła w drzwiach, a nie jest jej zadaniem wpychanie linki w pancerz, bo od tego jest sprężyna przy zamku, która ciągnie tą linkę. Problem jest tylko, żeby znaleźć stosowną sprężynę, kiedyś za czasów maluchów, dużych fiatów, żuków i nys pełno takich rzeczy było na miejscu w sklepach, a teraz lipa. Nie mniej jednak muszę wrócić do tematu i poszukać zanim połamie się kolejna.
-
Nowy klubowicz
Ja w poprzedniej cromie jak zmieniałem klamke to oslabiłem troche sprzyne bo to ona jest winna uszkodzeniom klamek .
Wystarczy po wyjęciu troszke ją przeciągnąć aby zaczepy nie parly tak mocno
-
Klubowicz
Czytam, czytam i sie dziwie ze sie te te klamki wam lamia. Za mocno szarpia czy jak. I co dzisiaj mi zostala klamka tylna od pasazera w dloni. kuuuurka gdzie to mozna badziewie plastikowe dokupic - oczywiscie w dobrej cenie nie w ASO. Poprosze namiary na sklep i bank z szybka pozyczka
-
Doświadczony klubowicz
Kup klej dwuskladnikowy do spawania. Mi klamka przednia pekla w polowie nawalilem kleju dalem mate szkana by ja wzmocnic oszlifowalem by ladne chodzila i za 15zl smiga jak nowka i juz na 100 nie peknie
-
Klubowicz
O super porada tak zrobię. Dzięki i piwko się nalezy
Wysłane z mojego X12 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez piotrmp1 na forum Croma
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 13-07-2019, 19:06
-
Napisany przez galka na forum Croma
Odpowiedzi: 19
Ostatni post: 27-07-2018, 17:01
-
Napisany przez malutki640 na forum Croma
Odpowiedzi: 19
Ostatni post: 23-04-2015, 15:02
-
Napisany przez operan na forum Croma
Odpowiedzi: 17
Ostatni post: 21-07-2014, 15:05
-
Napisany przez psz752 na forum Croma
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 10-08-2013, 10:33
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2021 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:18.
W sieci od 2007 roku.