Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 52
Like Tree5lubi to!

Temat: Croma 1,9 jtd 150km zakup  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2016
    Skąd
    warmia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    w124
    Rocznik
    1986

    Croma 1,9 jtd 150km zakup

    Na wstępie pragnę się przywitać ze wszystkimi a więc dzień dobry :-)
    Jeśli napisałem w złym dziale ale nie sądzę to proszę admina o przeniesienie.
    Przyszła pora na zmianę mego dziadka na coś bardziej z XXw, po przeczytaniu wielu opinii,testów,foro miałem kilka aut do wyboru. Nie będę opisywał jakie bo wybrałem to jedno wasze auto :-)
    Nie wiem tylko jednego, rozbieżność cen jest taka że ciężko oszacować w jakim przedziale się poruszać aby kupić zadbaną crome z kilmatronikiem, czy ta do której podam linka łapie się do takich, czy raczej takei ogłoszenia mam sobie darować i zejść na ziemię albo podnieść budżet?

    Ogłoszenie: Fiat Croma 1.9 MULTIJET 150KM, Skóra, Duża Kolorowa Navi, Klimatronic, Opłacony - 15 200 PLN

    FIAT CROMA 1.9 JTD 150KM.OPŁACONA!!! (5911469062) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    Bardzo przepraszam jeśli popełniłem jakieś fopa, ale proszę o nakierowanie mnie na właściwe tory

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Ceny nie są za niskie. W pierwszym ogłoszeniu gryzą mnie te felgi, a nic nie pisze o drugim komplecie, chciał nie chciał dodatkowy koszt 1,5 - 2 tyś na felgi + względne opony.
    Nie jest to najbogatsza wersja bo trochę jej brakuje do tego ale jest całkiem sympatyczna
    Z tą fakturą vat marża, nie ryzykowałbym, chyba że masz pewność że autko za granicą było w prywatnych rękach.
    W drugim ogłoszeniu za dużo się gościu nie rozpisał ale autko wygląda spoko. Wersja wyposażenia też spoko.
    O samym wyborze Cromy mogę ci pogratulować mądrej decyzji. Ja mam automat i w tym aucie bardzo miło się jeździ z tą skrzynią i MOIM zdaniem ta skrzynia w tym aucie to idealne połączenie i nie zamieniłbym się na manuala nawet z sporą dopłatą. Żona też sobie chwali jazdę automatem.
    P.S. Mój znajomy przesiadł się niedawno z nowszego autka na W124 w full wypasie
    P.S 2 U tego gościa sprawdzisz sobie po VINie całą historię samochodów, wszystkie naprawy etc.
    Odwiedź profil: alf-a147 - Forum Alfa Romeo - Alfaholicy
    Ostatnio edytowane przez zaviaseq ; 21-01-2016 o 17:24

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2016
    Skąd
    warmia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    w124
    Rocznik
    1986
    Panowie a warto pakować się w dizla, skoro 90% jazdy to są w miarę krótkie trasy 10-30km

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Jazda na krótkich trasach ma swoje plusy: auto nie zapsuje Ci się daleko od domu.
    A tak na poważnie: w przypadku cromy diesel w automacie to chyba najlepsza opcja . Silniki benzynowe nie mają najlepszych opinii a i o oplowskich skrzyniach m32 montowanych w cromach nie najlepiej piszą. Przy kupnie automatu warto zrobić dłuższą jazdę próbną aby olej w skrzyni się zagrzał. I najlepiej zabrać na test kogoś kto już automatem jeździł. Troche wieksze zużycie paliwa w aut. nie ma znaczenia przy obecnych cenach ON

    Ps . Croma najlepiej sprawdza się w długich trasach (duża masa i rozmiary auta i dobre wyciszenie przy dużych prędkościach)
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 22-01-2016 o 00:49

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    192
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Na stronie Alfy nie odpowiedzą Ci. Lepiej już podzwonić serwisy Fiata i któryś może Ci sprawdzi historię serwisową. Autohit w Tychach sprawdził moją i wyszło mi, że przebieg jest realny. Te dwa auta są dość bogato wyposażone, mam taką z nawigacją i prócz niedogodności żąglowania płytami z mapami spisuje się naprawdę dobrze.
    Na długie trasy nie ma lepszego auta. Po 1200 km jazdy moje plecy nic a nic nie odczuły zmęczenia. Widzę, że świeci się trójkącik na desce rozdzielczej. Być może to błąd szyb ale warto podłączyć jakiś komputer diagnostyczny i zobaczyć czy nie ma tam jakiś błędów.
    Co do skrzyni manualnej - nie mam z nią na chwilę obecną żadnych problemów po przejechanych 20k km. Auto ma 195k km. Automaty po pewnym przebiegu (250k km) nie trzymają ciśnienia i zespół elektrozaworów też swoje kosztuje. Ja generalnie jestem bardzo zadowolony bo za te pieniądze nie ma auta, które oferowałoby tyle komfortu i pojemności wnętrza

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2016
    Skąd
    warmia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    w124
    Rocznik
    1986
    Obawiam tego dizla na krótkie dystanse po 10 km, nie będzie tak że dpf to zaraz będzie zapchany a dwumas po miesiącu do wymiany?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2015
    Skąd
    Lubawka
    Wiek
    38
    Postów
    96
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    Dpf sam się wypala nawet stojąc w korku więc żaden problem Szukaj automata jak chłopaki radzą i nie pożałujesz. Stałem przed takim samym wyborem co ty,też się bałem diesla a benzyny średnie. Od kupna autka minął rok,przejechałem w tym czasie 35 tys km i powiem tak,croma+diesel+automat = bajka

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2016
    Skąd
    warmia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    w124
    Rocznik
    1986
    Kolego jak możesz to pisz coś więcej na temat automatu, lubię autoamaty jest to naprawdę świetny wynalazek i w cale nie aż taki awaryjny jak ludzie gadają. Ale ostatnio jechałem chryslerem 300m i jeśli automat w croma działa chociażby w połowię jak tam to dziękuję wolne to to jak cholera, potrzebowało trochę czasu do namysłu zanim zrobiła swoje
    Gdzieś tu na tym forum czytałem wypowiedź że przy przebiegu około 250k automat w Cromie się sypię i to jest standard
    Ostatnio edytowane przez Cronos ; 22-01-2016 o 10:46

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Croma fajna sprawa. Sam niedawno kupowałem swoja i pomimo, ze musiałem trochę włożyć to moim zdaniem wybór trafiony. Sprawdź kolektor dolotu, sprzęgło, "posłuchaj" dwumasy. Ja musiałem zmienić kolektor teraz przyszła kolej na sprzęgło. Sam bym się nawigacją nie sugerował a raczej stanem całego samochodu. Warto, żeby miał chociaż dwa kluczyki bo dorobienie kosztowne. Ja trafiłem na trzy!!! bo poprzedni właściciel zamoczył pilota i kupił kolejny. DPF - sprawdź czy nie została sama puszka . Pierwsza, którą oglądałem była strasznie złachana, a druga była tak ładna i zadbana że została ze mną. Manual czy auto - każdy ma swoje + i -. Ja mam manuala i biegi nie są zbyt precyzyjne co w mieście bywa upierdliwe i nigdy nie wiem czy wstawić 4 czy jechać na 3.
    Gratuluję decyzji i życzę trafienia na dobry egzemplarz.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2016
    Skąd
    warmia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    w124
    Rocznik
    1986
    Powiem szcerze że rozważam również cały czas również C5II

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    192
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Wszystko zależy od przebiegu. Skrzyń M32 jest znacznie więcej, gdyż jest to skrzynia także z Opla a Asina... Będzie znacznie trudniej naprawić. Ja też DPFa się bałem, ale wypala mi się po około 1000 km w ruchu mieszanym i po 3000 km na trasie i nie jest to ustrojstwo bardzo uciążliwe. Szukaj krajowej sztuki - one często były bez DPFa.

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Cronos Zobacz post
    Powiem szcerze że rozważam również cały czas również C5II
    To tak samo jak ja. Jadąc po crome miałem ofertę c5 kombi. Co mnie skłoniło do fiata: w moim mieści brak fachowców, którzy w razie czego zajęli by się zawieszeniem, choć niby mało awaryjne. Poza tym w cromie układ wtryskowy bosch i łatwy w opanowaniu a w c5 bywa już na piezo siemensa. Silniki HDI i JTD są uznane za najlepsze i porównywalne. Ale stylistycznie nasze auta wygrywają :-).

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2015
    Skąd
    Lubawka
    Wiek
    38
    Postów
    96
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    Musisz sie sam przejechać automatem i zdecydujesz,mnie jego praca odpowiada,redukuje ładnie,nie szarpie. A jak się zepsuje to trudno,każda rzecz mechaniczna może paść,całe szczęście niedaleko mnie jest magik od automatów (chodzi mi o Pana z Zielonej Góry)

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał karluum Zobacz post
    Wszystko zależy od przebiegu. Skrzyń M32 jest znacznie więcej, gdyż jest to skrzynia także z Opla a Asina... Będzie znacznie trudniej naprawić. Ja też DPFa się bałem, ale wypala mi się po około 1000 km w ruchu mieszanym i po 3000 km na trasie i nie jest to ustrojstwo bardzo uciążliwe. Szukaj krajowej sztuki - one często były bez DPFa.
    3000 km w trasie, skąd ty wziąłeś takie info. Sterownik profilaktycznie wypala dpf w granicach 1100-1200km.
    W cyklu mieszanym jak się wypala co 600-800 km to jest super.
    Trasy croma robiłem rzędu 900 km i nigdy dpf nie miał dystansu pomiędzy wypaleniami większego jak 1100km.

    M32 jest tak dużo jak aisinow. Automaty te są w oplach, volvach, citroeanch, Alfach, Lanci, i jeszcze za oceanem w amerykańskich wózkach jak cadilac.
    Serwis też ma te skrzynie opcykane.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez pezet3 ; 22-01-2016 o 12:01

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał Cronos Zobacz post
    Obawiam tego dizla na krótkie dystanse po 10 km, nie będzie tak że dpf to zaraz będzie zapchany a dwumas po miesiącu do wymiany?
    Jak chcesz mieć Cromę to tylko z dizlem, jak chcesz benzynę to odpuść sobie Cromę - takie jest moje zdanie.
    DPF nie jest kłopotliwy (mam to wiem coś o tym) to nie WV i sam się wypali nawet na wolnych obrotach, poczytaj nasze forum...

    Te dwie Cromeczki z podanych ogłoszeń mają podobne wyposażenie poza skórzana tapicerką i hak w tej jednej niewidoczny jest (może wypięty).
    A i żadna z nich nie ma Bluetooth ani DVD


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 21-06-2016, 00:52
  2. Zakup Bravo 1.4 T 150KM + Gaz?
    Napisany przez sablazo na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-10-2015, 16:17
  3. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 11:57
  4. fiat croma 1.9 JTD Multijet 150km
    Napisany przez Braveheart2014 na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-11-2014, 19:05
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 15:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl