Witamy na Fiat Klub Polska
3lubi to! -
Nowy klubowicz
310 tys przebiegu. Auto cały czas serwisowane w serwisie fiata więc raczej nie były usuwane. Jestem drugim właścicielem mam całą historię serwisową auta od momentu kupna
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Tak się zastanawiam nad tym kodowaniem. Czy możliwe jest ,że jeżeli nie wprowadził kodu nowego wtrysku to komputer traktuje go tak jak by wogóle zmiany nie było?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Ciężko powiedzieć. Wydaje mi się że po wpisaniu nowego kodu należałoby dodatkowo wykonać tzw. reset adaptacji w zakładce testy lub regulacje (nie pamiętam dokładnie).
-
Klubowicz
Nie trzeba robić resetu. Wpisujesz nowy wtryskiwacz i tyle. W tych 9 znakach są jego wszystkie parametry wtrysku
-
Klubowicz

Napisał
radek_p14
Jaki masz przebieg i czy klapy wirowe były usuwane z kolektora?
A ja czekam az padnie podpowiedz ze klapke urwalo.. ogarnij wtryski a nastepnie zrob ponownie logi.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz

Napisał
scrabit
A ja czekam az padnie podpowiedz ze klapke urwalo.. ogarnij wtryski a nastepnie zrob ponownie logi.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Przy tak wysokiej korekcie to jest duża szansa że klapa jest w silniku.
-
Klubowicz
Urwało jak urwało, ale mogło zablokować. Z jakiegoś powodu zainteresowano się wtryskiwaczem na samym początku - wprawdzie trafił na mechanika-barana ale coś musiało się z autem dziać że wogóle zainteresował się tematem.
-
Klubowicz
W plastikowych predzej sie urwie.. a jak wpadla i narobiła balaganu to kompresje na tym cylindrze szlag trafil.. korekta bedzie wysoka
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
A więc tak. Wtrysk zakodowany. Jest taka zmiana że teraz korekty na tym wtrysku się zmieniają przy dodaniu gazu. Nstomiast nadal na jalowym mam +5 na pierwszym cylindrze Przy rozgrzanym silniku zeszło do 4,8. Silnik nadal nierówno pracuje . Jak się dobrać do tych klap żeby sprawdzić ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Po kodowaniu korekty na pierwszym cylindrze się zmieniają od +5 do 0,8 przy dodaniu gazu. Na jalowym przy roxgrzanym silniku mam 4,6-4,7 na pierwszym cylindrze
-
Klubowicz
Zmierz kompresje, jak nie będzie kompresji na którymś cylindrze to jest duże prawdopodobieństwo, że w tym cylindrze jest urwana klapa.
-
Klubowicz
Druga metoda - zainwestować w, albo pożyczyć od kogoś kto ma mały ale przyzwoity endoskop techniczny (taka kamera z diodami led na kablu, podpinana przez USB do kompa, pozwalajaca zaglądac do środka jakichś zamkniętych przestrzeni przez otwory), zrzucić na chwilę egr i przez jego wlot do kolektora wpuścić kamerę i obejrzec od środka kolektora obecność i stan klap. Ale trzeba trochę zręczności i .. trzeba wiedzieć czego się szuka.
Dodatkowo pozwala to ocenić stan klap (jesli powyginana - to ryzyko urwania więc trzeba szybko robić)
-
Klubowicz
Masz stary wtryskiwacz ?? Jak tak to podmień, zakoduj i porównaj korekty.
Ale najpierw sprawdź wtyczkę tego wtryskiwacza. Pisałeś coś że mechanior sprawdzał wtryski odpinając wtyczki...
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
RafalWawa
zrzucić na chwilę egr i przez jego wlot do kolektora wpuścić kamerę i obejrzeć od środka kolektora obecność i stan klap
wydaje mi się że przez otwór po EGR kamerkę będzie ciężko włożyć, sterować żeby coś zobaczyć. polecam zdjąć przepustnice tak jak przy tym czyszczeniu. silnik pracuje, widać jak klapki się zachowują.
https://youtu.be/D_ectjSZPhE?list=PL...1NEpk9zkrQiybE
Pozdrawiam

-
Klubowicz
Ja proponuje kompresje sprawdzic.. to jakos klopotliwe nie jest a da Ci pewien obraz..
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
-
Doświadczony klubowicz
A co ze spalinami? Urwana klapka raczej nie daje takich efektow. Zaczalbym od tego.
-
Klubowicz
Hmm a ja od kompresji.. raczej nie odpalalbym silnika majac przypuszczenie ze gdzies moze jeszcze lataja w środku resztki "zmielonej" klapki.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez griga na forum Croma
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 04-11-2021, 08:51
-
Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 12
Ostatni post: 28-05-2015, 21:54
-
Napisany przez nfk na forum Punto
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 23-08-2012, 12:23
-
Napisany przez seba_999 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 22
Ostatni post: 12-05-2012, 16:34
-
Napisany przez Memciu na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 10-06-2011, 10:44
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
croma trzesie przy odpaleniu
,
spaliny pod maska podczas odpala ia
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:19.
W sieci od 2007 roku.