Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 56
Like Tree3lubi to!

Temat: croma 1,9 150KM drgania silnika i spaliny pod maską  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2015
    Skąd
    Janikowo
    Wiek
    50
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    310 tys przebiegu. Auto cały czas serwisowane w serwisie fiata więc raczej nie były usuwane. Jestem drugim właścicielem mam całą historię serwisową auta od momentu kupna

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Tak się zastanawiam nad tym kodowaniem. Czy możliwe jest ,że jeżeli nie wprowadził kodu nowego wtrysku to komputer traktuje go tak jak by wogóle zmiany nie było?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ciężko powiedzieć. Wydaje mi się że po wpisaniu nowego kodu należałoby dodatkowo wykonać tzw. reset adaptacji w zakładce testy lub regulacje (nie pamiętam dokładnie).
    Italians Do It Better

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Nie trzeba robić resetu. Wpisujesz nowy wtryskiwacz i tyle. W tych 9 znakach są jego wszystkie parametry wtrysku

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał radek_p14 Zobacz post
    Jaki masz przebieg i czy klapy wirowe były usuwane z kolektora?
    A ja czekam az padnie podpowiedz ze klapke urwalo.. ogarnij wtryski a nastepnie zrob ponownie logi.

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    A ja czekam az padnie podpowiedz ze klapke urwalo.. ogarnij wtryski a nastepnie zrob ponownie logi.

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
    Przy tak wysokiej korekcie to jest duża szansa że klapa jest w silniku.

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Urwało jak urwało, ale mogło zablokować. Z jakiegoś powodu zainteresowano się wtryskiwaczem na samym początku - wprawdzie trafił na mechanika-barana ale coś musiało się z autem dziać że wogóle zainteresował się tematem.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    W plastikowych predzej sie urwie.. a jak wpadla i narobiła balaganu to kompresje na tym cylindrze szlag trafil.. korekta bedzie wysoka

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2015
    Skąd
    Janikowo
    Wiek
    50
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    A więc tak. Wtrysk zakodowany. Jest taka zmiana że teraz korekty na tym wtrysku się zmieniają przy dodaniu gazu. Nstomiast nadal na jalowym mam +5 na pierwszym cylindrze Przy rozgrzanym silniku zeszło do 4,8. Silnik nadal nierówno pracuje . Jak się dobrać do tych klap żeby sprawdzić ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Po kodowaniu korekty na pierwszym cylindrze się zmieniają od +5 do 0,8 przy dodaniu gazu. Na jalowym przy roxgrzanym silniku mam 4,6-4,7 na pierwszym cylindrze

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Zmierz kompresje, jak nie będzie kompresji na którymś cylindrze to jest duże prawdopodobieństwo, że w tym cylindrze jest urwana klapa.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Druga metoda - zainwestować w, albo pożyczyć od kogoś kto ma mały ale przyzwoity endoskop techniczny (taka kamera z diodami led na kablu, podpinana przez USB do kompa, pozwalajaca zaglądac do środka jakichś zamkniętych przestrzeni przez otwory), zrzucić na chwilę egr i przez jego wlot do kolektora wpuścić kamerę i obejrzec od środka kolektora obecność i stan klap. Ale trzeba trochę zręczności i .. trzeba wiedzieć czego się szuka.
    Dodatkowo pozwala to ocenić stan klap (jesli powyginana - to ryzyko urwania więc trzeba szybko robić)

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Masz stary wtryskiwacz ?? Jak tak to podmień, zakoduj i porównaj korekty.
    Ale najpierw sprawdź wtyczkę tego wtryskiwacza. Pisałeś coś że mechanior sprawdzał wtryski odpinając wtyczki...

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał RafalWawa Zobacz post
    zrzucić na chwilę egr i przez jego wlot do kolektora wpuścić kamerę i obejrzeć od środka kolektora obecność i stan klap
    wydaje mi się że przez otwór po EGR kamerkę będzie ciężko włożyć, sterować żeby coś zobaczyć. polecam zdjąć przepustnice tak jak przy tym czyszczeniu. silnik pracuje, widać jak klapki się zachowują.

    https://youtu.be/D_ectjSZPhE?list=PL...1NEpk9zkrQiybE
    Pozdrawiam


  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Ja proponuje kompresje sprawdzic.. to jakos klopotliwe nie jest a da Ci pewien obraz..

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    A co ze spalinami? Urwana klapka raczej nie daje takich efektow. Zaczalbym od tego.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Hmm a ja od kompresji.. raczej nie odpalalbym silnika majac przypuszczenie ze gdzies moze jeszcze lataja w środku resztki "zmielonej" klapki.

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 150KM automat blad silnika p0700 i skrzyny P0715
    Napisany przez griga na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-05-2023, 08:55
  2. [osprzęt silnika] drgania silnika przy ruszaniu...
    Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-05-2015, 22:54
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 23-08-2012, 13:23
  4. Czy osłona silnika uchroni przed zwierzyńcem pod maską?
    Napisany przez seba_999 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 12-05-2012, 17:34
  5. "Bicie" kół, przy 150km/h drgania kierownicy
    Napisany przez Memciu na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-06-2011, 11:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma trzesie przy odpaleniu

spaliny pod maska podczas odpala ia

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl