Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 80
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    Panowie, ostatnio (w środę) moje auto nie miało w ogóle mocy poniżej 2000RPM (stało się to nagle podczas jazdy) tak, że nie mogło nawet zamielić kołami. Przeleciałem po trasie 150-190 km/h przez jakieś 120 km i na razie wydaje się ok. Co to mogło być? Zapchany DPF? Jeżdżę praktycznie tylko na trasie dlatego jestem nieco zaniepokojony



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: Croma 1,9 150 km 2006 Brak mocy przy ruszaniu.

    Problem z egr. Prawdopodobnie przepaliles syf.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    kurde, to dziwnie się tutaj ten problem objawia. W fordzie jak poszedł egr to nia miał wcale mocy i kopcił a tu 0 dymu (oprócz zwyczajowego ) i powyżej 2000 RPM raptem strzał mocy, tak, że spokojnie poszedł do licznikowych 220 (chciałem sprawdzić, czy mi moc gdzieś nie uciekła ). Możliwe, żeby już po 15500 km się rozleciał egr? Bo tyle minęło od zmiany silnika

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Na te objawy to raczej listwa spadła przy kolektorze, sprawdź czy jest na miejscu. I dla siebie wyczyść EGR.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    jak to sprawdzić (najlepiej 1 osobowo)? Silniki alfy też miały ten problem? Bo z niej pochodzi mój silnik

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Poszukaj na forum Alfy ja mam silnik 1,9 przy 2,4 nie jestem obeznany

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał gopspeedy Zobacz post
    jak to sprawdzić (najlepiej 1 osobowo)? Silniki alfy też miały ten problem? Bo z niej pochodzi mój silnik
    Aras37 wkleił link na 2 stronie. Kliknij i zobacz.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    To inaczej, gdyby to była listwa to chyba cały czas nie miałbym mocy, prawda? A teraz po trasie, gdzie przybutowałem nieźle jeździ znowu normalnie

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Aras37 przejrzałem część forum Vectry ale nie znalazłem instrukcji pomocnej przy wymontowaniu kolektora,jeżeli znasz jego lokalizację daj jakieś info.WKiŁ wydały książkę "Sam naprawiam Vectra III",może tam są jakieś instrukcje.Naczytałem sie sporo postów forumowiczów o kolektorach czy też EGR -ach.U siebie nie mam zamiaru usuwać żadnego elementu .Kolektor spróbuję sam wymontować i wtedy zadecyduję czy dam go do regeneracji czy kupię nowy.Gniazda listwy od klapek są wyrobione więc listwa u mnie spada,ale myślę że niektóre sposoby jej reaktywacji są godne uwagi.Problem z nieszczelnością gniazd klapek może da sie rozwiązać stosując np.oringi silikonowe które wytrzymują około 500 stopni.Myślałem też o filcowych krążkach które wchłaniały by olej i co jakiś czas mozna je wymieniać na nowe.Ale kolektor i tak trzeba wyjąć żeby go wyczyścić.Jeżeli chodzi o świece żarowe to kiedyś przy dostawczym Mercedesie miałem wszystkie świece sprawne a kulał przy odpalaniu.Po wykręceniu i wyczyszczeniu ich z sadzy, problem zniknął i silnik palił jak nowy.Myślę że umnie może być podobnie .Komputer nie widzi problemu bo diagnozowane przez niego świece są sprawne ale brud wokół nich może ograniczać emisje ciepła.Czekam więc na ciepło i zacznę coś grzebać bo lubię jak w aucie mam wszystko sprawne.Pozdrawiam

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Witam CAMEL1 .Instrukcji raczej nie znajdziesz (kupiłem sobie "Sam naprawiam Vectra III" i tylko sam poczytałem są tylko konkrety,bo reszte masz naprawiac w serwisie )nie wiem czy doczytałeś jak "jabolkg" podawał wytyczne jak po kolei się demontuje kolektor w serwisie ,ilość godzin i czynnosci masakra .Wiem że mechanicy doszli już do wprawy i demontują to w 2 godziny (specjaliści z odpowiednio dorobionymi kluczami jest tam kiepskie dojście) .Jesli jesteś dobry i znasz sie i masz miejsce na uziemienie auta na paręw dni to powodzrnia.A ze świecami możesz mieć racje .Ja swój kolektor regenerowałem a tak wyglądał w środku.
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam forumowiczów i Arasa.
    Poszukam te posty "jabolka".Mam garaż i kanał a w rezerwie jeszcze wypasione Punto II FL i "TRABANTA".Dzisiaj wyciągam EGR.Pewnie jak co roku tak i w tym odwiedzę Trójmiasto (mam tam sporo rodziny),może będzie okazja się spotkać.Pozdrawiam

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Witam.Tu masz dokładny opis z opla ,który jest w poście 314 " jabolkg"
    Kolektor dolotowy 1.9 CDTI Z19DTH 150KM - Vectra Klub Polska
    A dalej jak to robią w szybszy sposób.Generalnie roboty w du.....e i więcej.
    Wolałem dać do sprawdzonego mechanika na 1 dzień i bez stresu i paprania w kanale.Regeneracja kolektora u " jabolkg" 400 + 250 mechanik + uszczelka między silnik a kolektor metalowa 25 =675 zeta ,a jeszcze przesyłka kurierem 35,-.Silniczka nie wymieniałem od sterowania listwą.
    Jak bedziesz urlopował to zachacz o Bojano tu pracuje
    GPS 54°28'10.199"N, 18°23'0.527"E
    GPS 54.4695000°N, 18.3834800°E

  14. #43
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Miałem niedawno to samo. Utrata mocy na starcie jak rower.... nic sie nie dzieje i nagle pierdolniecie az gniecie w fotel. Na swiatlach zgasl mi ze dwa razy.
    Przegonilem go na na trasie ostro i co prawda wyrzucil engine check ale dziala ok i nie muli wiec na razie nie grzebie.
    Gadalem ze znajomym mechanikiem i to podobno typowe dla EGRa - zacina sie klapka przepustnicy i zalezy w jakiej pozycji sie zatnie to albo muli albo jest ok ... podobno

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Aras37 Bojano to miejscowość niedaleko Chwaszczyna i Karwin.Na Karwinach przebywam czasem na Buraczanej tuż przy wąwozie z linią kolejową.EGR wymontowałem wyczyściłem,musiał być wymieniany bo nie był taki brudny a jego produkcja to 2009 rok,auto jest z 2005.Przepustnica wymontowana wyczyszczona i tutaj brudu było więcej .Również kolektor od strony EGR-u i przepustnicy był mocno zabrudzony.Wszystko zamontowałem ale jeszcze nie odpalałem bo zabrałem się za świece.Wykręciłem bez wielkich problemów wszystkie,uprzednio opukałem je małym młoteczkiem.Wyglądają nadzwyczaj dobrze bez nagaru lekko okopcone,może były wymieniane.Produkt Boscha made in France.Czy wie ktoś może czy takie wstawiali fabrycznie.Tymi świecami steruje pewnie jakis przekaźnik,gdzie go szukać ?.Co do kolektora to nie jest to bułka z masłem,strasznie dużo rozbierania.Narazie pomyslę o regeneracji listwy.Pozdrawiam

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Jeszcze jedna sprawa
    Czytam na wszelkich forach Fiata że macie problemy z polską instrukcja obsługi.Cztery lata temu kupiłem Punto II FL z Francji .Auto jest wyjątkowo dobrze wyposażone(ciekawe czy jest taki jeszcze w Polsce).W serwisie nie mieli instrukcji po polsku uwzględniającej całość wyposażenia i nie byli w stanie jej sprowadzić.Napisałem maila do Fiat Auto Poland i ku mojemu zaskoczeniu po trzech dniach otrzymałem pocztą polską instrukcję z okazjonalnym liscikiem.To samo zrobiłem przy Cromie (instrukcja holenderska) i mam już polską instrukcję obsługi samochodu i drugą nawigacji.Ja wam tego nie mówiłem.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Hejka k66 z tym EGR masz racje też miałem taką sytuacje .Zawiesiła się od nagaru klapka i nie mogłem odpalić (- odpalił ale zaraz zgasł jakby brakło paliwa ,i żadnego błędu nie wywalało).

    Hejka CAMEL z karwin do Bojana rzut beretem.
    Wnioskuje że Cromke masz z Holandii a do Francji blisko i dlatego pewnie masz świeczki francuskie (pewnie już były wymieniane).
    Nie wiem czy doczytałeś na forum opla o innych patentach na listwę bez rozbierania śilnika i za przysłowiowe 2 dychy.
    To link do mojego patentu ,może lepszy klej i byłoby lepiej.
    Nowy patent na listwe w dieslu 1,9 JTD-CDTI - Vectra Klub Polska


 
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odgłos płynu przy ruszaniu
    Napisany przez Nikolai na forum Panda
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-10-2012, 19:27
  2. Croma 2.4- 2006 ważne pytanie
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-06-2012, 15:41
  3. Falują obroty przy ruszaniu
    Napisany przez wojjed na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-03-2012, 00:04
  4. Bravo 1.2 - trzęsie przy ruszaniu
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 17:05
  5. Szarpanie przy ruszaniu + podczas nagłego przyśpieszania
    Napisany przez Ar2r_20 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-10-2011, 18:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma brak mocy

croma brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

brak mocy vectra c 1.9cdti

vectra c brak mocy

brak mocy przy ruszaniu

fiat croma turbo dziura

vectra 1.9 cdti brak mocy

1.9 cdti brak mocy

brak mocy vectra c

brak mocy croma

opel vectra c nie ma mocy

klapy wirowe brak mocyopel vectra c 1.9 cdti spadek mocyvectra c 1 9 cdti brak mocysaab 9-3 automat szarpie przy ruszaniuvectra c check brak mocyvectra c 1.9 cdti 150km brak mocybrak mocy 1.9 cdtivectra c 1.9 cdti 150km do 2000 obrotow brak mocyopel astra 3 brak mocyfiat croma slabo przyspieszavectra c 1.9 cdti brak mocyc max muli przy ruszaniusaab 9-3 opinie automat szarpie przy ruszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl