Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 80
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1.9Multijet
    Rocznik
    2006
    Klapy wirowe nie mają żadnego wpływu na moc,równie dobrze mogło by ich nie być.U mnie listwa gdzieś zniknęła i klapy żyły własnym życiem a auto normalnie jeżdziło.
    W Krakowie jest firma która regeneruje kolektory aluminiowe, regenracja polega na usunięciu klap i zaspawaniu otworów po ośkach.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Poczytaj na forum oplavectra i pogadaj z mechanikami to Ci wytłumaczą po co sa klapy.Jesli masz w automacie to pewnie nie odczuwasz odpietej listwy. Ja to przerabialem mam manuala po regeneracji kolektora (zamiana plastikowych części na metalowe)
    Brak listwy na miejscu powoduje brak mocy (ala turbo dziura mocno wyczuwalna) przed zalączeniem turbiny,czyli muli i nagle przy około 1800 obrotów wciska w fotel.Przy sprawnej listwie nie ma efektu turbo dziury nie wciska gwałtownie w fotel tylko przyśpiesza płynnie.
    Jedyna modyfikacja nie zmieniajaca mocno charakterystyki trwalosci silnika to wstawienie uszczelki z otworami przy EGR-ze (zaleca serwis)

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1.9Multijet
    Rocznik
    2006
    Posiadam auto z manualem i temat kolektora przerobiłem tzn. wymieniłem na nowy ale nie dlatego że auto nie chciało jezdzić tylko z powodu przedostających się spalin do komory silnika na wyrobionch ośkach.I tak jak napisałem wczesniej samochód miał 100 proc mocy.Więc jakim cudem moje auto normalnie jezdziło?.Zapewne przy okazji regeneracji kolektora mechanik czyścił ci zawór egr?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Marcinal nie będę się rozwijać o budowie silnika, wiadomo coś wiąże się z czymś aby grało.
    Nawala Egr (nie ma błędu auto jedzie ale muli lub zablokuje się w takim położeniu że nie odpalisz),
    Spada listwa (nie ma błędu auto jedzie ale muli do 1800 obrotów)
    Nie ruszy turbina jedziesz jak wozem drabiniastym.
    Generalnie jeden z lepszych silników -smarujesz to jedzesz.
    A Egr sam czyszczę systematycznie bo mam uszczelkę 4 otwory ,20 minut roboty.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2012
    Skąd
    mysłowice
    Wiek
    39
    Postów
    37
    Auto
    Croma 2.4 jtdm
    Rocznik
    2006
    Polecam zaślepienie EGR i całkowite wyłączenie. Zero problemu. Co do automatów na starcie to mam 2,4 po chipie w cinsofcie i nie mogę powiedzieć aby nie było czuć mocy na 1. wbija w fotel od startu i gumy potrafi palić do 100km/h

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Aras37 Zobacz post
    Spada listwa (nie ma błędu auto jedzie ale muli do 1800 obrotów)
    Gdzie jest ta listwa ?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    dolek- jak długo masz tego chipa i na jaką moc? Myślę właśnie nad nim, ale boję się o skrzynię cholera

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    musza zerknac do mojego jak to wyglada.... w przyszłym miesiacu jade na likwidacje dpf i egr-a 800 zł usługa

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Ja nic nie ruszam . Paliwo leje tylko z BP lub SHEL-a (tym ufam). DPF wypala się systematycznie EGR czyszczę co parę tys/km.
    A mam prawie 140000 na budziku (a faktycznie ma dużo więcej bo miał cofany licznik pewnie o 100000) odpukac.
    Szkoda kasy

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2012
    Skąd
    mysłowice
    Wiek
    39
    Postów
    37
    Auto
    Croma 2.4 jtdm
    Rocznik
    2006
    Chipa mam od wrzesnia. Przyrost mocy 29 PS i 63 Nm. Przy okazji DPF off EGR off. Co do skrzyni to jest to japońska skrzynia dość trwała (producent przewiduje do 460 Nm a ja mam 465 i jest super tylko trzeba wymieniać olej w skrzyni co 30.000km). Polecam cinsoft gliwice bo właściciel jest naprawdę fanatykiem silników jtd i potrafi robić. Nigdzie indziej auta nie oddam. Co najlepsze spalanie dość wyrażnie spadło bo ok 1 l/100km

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    dolek- mam tę samą skrzynię i już ją raz robiłem bo się wysypała Silnik mam 2.4-210 a nie 200 bo rozrząd walnął w oryginalnym Co znaczy od września- ile to k km? Bo mój wóz ma ok. 250-260k km przebiegu (250 to min a 260 max) i po prostu skrzynia już nieco przeszła- nie chcę jej zabić

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2012
    Skąd
    mysłowice
    Wiek
    39
    Postów
    37
    Auto
    Croma 2.4 jtdm
    Rocznik
    2006
    ok 10.000 km, a aktualny przebieg to 170.000. nie chcę się wymądrzać ale chyba nie wymieniałeś w niej oleju. z tego co mi wiadomo jak dbasz o olej to są bezawaryjne. moja nie ma żadnego wycieku co podobno jest standardem i biegi zmienia rewelacyjnie. pozdro

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Jestem forumowiczem od dzisiaj.Od miesiąca mam Cromę 1,9 150 KM 2005 rok.U mnie listwa od klapek wirowych spadła ale nie odczuwałem specjalnie braku mocy chociaż objawy o których pisze Aras37 wydają mi się znajome.Dopiero zaczynam poznawać ten silnik (przejechałem około 800 km).Jak na moją wiedzę kolektor jest do wymiany.Zalecacie regenerację czy wymiana na nowy ?.Mało korzystałem z usług mechaników ale nie wiem czy dam radę z wymontowaniem kolektora .Wiecie może jakiej mocy są świece żarowe w tym silniku.Bez wykręcania sprawdzałem je na krótko z akumulatora i wydaje mi sie ze jest za słaba iskra.Jak było zimno miał lekkie problemy z odpaleniem ale żadne błędy się nie wyświetlają.Jak zrobi się cieplej zacznę grzebać przy Cromie
    Pozdrawiam

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    CAMEL1 jak nie wyświetla błędu o przepalonej świecy to masz OK ,a jak ci za mała iskra to doładuj akumulator (ile lat ma akumulator ?),a jesli chodzi o kolektor to raczej sam nie dasz rady jest tam sporo grzebania ,wszystko masz ładnie opisane na forum opola (VECTRA C ma te same silniki 1,9) zaloguj się jako nowy członek i masz wgląd do fotek przy postach
    Silniki diesla - CDTI - Vectra Klub Polska


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odgłos płynu przy ruszaniu
    Napisany przez Nikolai na forum Panda
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-10-2012, 20:27
  2. Croma 2.4- 2006 ważne pytanie
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-06-2012, 16:41
  3. Falują obroty przy ruszaniu
    Napisany przez wojjed na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-03-2012, 01:04
  4. Bravo 1.2 - trzęsie przy ruszaniu
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 18:05
  5. Szarpanie przy ruszaniu + podczas nagłego przyśpieszania
    Napisany przez Ar2r_20 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-10-2011, 19:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma brak mocy

croma brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

brak mocy vectra c 1.9cdti

vectra c brak mocy

brak mocy przy ruszaniu

fiat croma turbo dziura

vectra 1.9 cdti brak mocy

1.9 cdti brak mocy

brak mocy vectra c

brak mocy croma

opel vectra c nie ma mocy

klapy wirowe brak mocyopel vectra c 1.9 cdti spadek mocyvectra c 1 9 cdti brak mocysaab 9-3 automat szarpie przy ruszaniuvectra c check brak mocyvectra c 1.9 cdti 150km brak mocybrak mocy 1.9 cdtivectra c 1.9 cdti 150km do 2000 obrotow brak mocyopel astra 3 brak mocyfiat croma slabo przyspieszavectra c 1.9 cdti brak mocyc max muli przy ruszaniusaab 9-3 opinie automat szarpie przy ruszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl