Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
Like Tree6lubi to!

Temat: Blokujace tylne hamulce Fiat Croma  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    412
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Dajcie spokój, Przemek pisze merytoryczny post, a tutaj takie czepianie się jednej litery.
    Damn i Przemko1981 lubią to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    38
    Postów
    73
    Auto
    CROMA 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Wyręczę Kolegę Stomila: "oleji" - a co to za słowotwór? Słownik języka polskiego się kłania.
    Nie pomyli się tylko ten, co nic nie pisze...

    Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    123
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Odbiegamy od tematu. To jest zestaw numer D4656. Przemo, w zestawie są elementy uszczelniające cylinderka, wiadomo że trzeba to wszystko oczyścić, bo nieszczelna guma i wysoko wysunięty cylinder to gwarancja erozji.

    Ponawiam pytanie o zgodność z tylnymi zaciskami od cromy 150km 2006.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    38
    Postów
    73
    Auto
    CROMA 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    Tylko tak mogę sprawdzić z telefonu. Nie jestem biegły w czytaniu i szukaniu w e- per. Jeśli źle wyszukałem , to niech ktoś mnie poprawi , a mój wpis usunie.

    Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    123
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Ok kupiłem te gumy na tył na przód i klocki wszystkie. Robota słaba bez garażu więc wstawię do mechaniora. Rozsądna cena za wymianę z czyszczeniem jaka wg was powinna być. Zakładam wymianę wszystkich zestawów naprawczych również uszczelnień w cylinderkach i czyszczenie ich.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    678
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Stoszek Zobacz post
    Odbiegamy od tematu. To jest zestaw numer D4656.erozji.
    Ten zestaw jest do wersji z tarczami tylnymi wentylowanymi czy nie?

    Uprzedzając pytanie ( obie wersje były montowane w modelu 150 KM ) i znacząco różnią się w wykonaniu zacisków i tarcz...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    44
    Postów
    350
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    http://www.seinsa.es/ i wybierasz KATALOG ONLINE
    To może trochę pomóc w doborze.
    Ostatnio edytowane przez Stomil ; 24-01-2018 o 09:39
    Stoszek lubi to.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    123
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    http://www.seinsa.es/ i wybierasz KATALOG ONLINE
    To może trochę pomóc w doborze.
    Dobry katalog, teoretycznie wszystko się zgadza numery takie same zamówiłem.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    44
    Postów
    350
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Daj znać po regeneracji czy jest poprawa.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    123
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Hamulce zrobione nie trzymają już i nie grzeją tarczy. Przyczyna to skorodowane nieszczelne gumy na tył 41mm zaciski mam TRW. Osłonki wymieniłem tylko z tyłu w kiepskim stanie były po wyjęciu cylinderka wymieniony również pierścionek gumowy uszczelniający. Składanie poprzez wcisk i wkręcanie jak załapie gwint wkręcane morsem. Weryfikacja linki ręcznego, czysta nałożony smar szczelne gumy otulina bez przetarć lekko pracuje. Przednie tłoczki po prostu wciskane dźwignią lekko poszły gumy szczelne wyglądały na świeże. Tarcze szlifowane ranty diaksem przód podczas pracy na 1ce, tył sam się rozkręcił od obrotów katowki. Komplet nowych klocków założony. Odpowietrzanie i spokój na dłuższy czas. Radzę przygotować korek do przewodów hamulcowych zawczasu, patent z gumka ołówka nie był pewny. Czas pracy z myciem siebie i sprzątaniem bałaganu z myciem podłogi jakieś 6 godzin. Byłem sam bez imadła, da się to ogarnąć.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    412
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Ciekawy patent z tym przetaczaniem tarcz

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    44
    Postów
    350
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    U mnie samoregulator nie działał (dźwignia ręcznego do końca w górę a działanie kiepskie i "miękki" pedał zasadniczego). Brałem zestaw z tłoczkiem D4192C (tarcza niewentylowana). Problemem była rdza w środku tłoczka, która zablokowała regulator. Ten zestaw nie ma jednak oringu, który jest w środku tłoczka (mnie udało się go odzyskać).
    Teraz oba hamulce to brzytwa!
    Ostatnio edytowane przez Stomil ; 06-05-2018 o 15:17

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Ostatnio przy wymianie klocków z tyłu w cromie czyscilem te blaszki ze stali nierdzewnej z którymi klocki się stykają. Jedna była podkorodowana i odłamał się listek blachy. Wiecie może gdzie można to kupić i jak się fachowo nazywa? Wpisywałem hasło "prowadnice klocków" ale nic nie znalazłem na necie.
    Ps. Czy te ranty na tarczach są w jakiś sposób szkodliwe skoro próbujecie je usunąć?
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 08-06-2018 o 22:54

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    42
    Postów
    189
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM
    Rocznik
    2006
    Capsel lubi to.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    44
    Postów
    350
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post
    Ps. Czy te ranty na tarczach są w jakiś sposób szkodliwe skoro próbujecie je usunąć?
    Są szkodliwe dla nowych klocków. Jeżeli są szerokie ranty to świadczą o problemach z ruchomością zacisków.
    Ostatnio edytowane przez Stomil ; 10-06-2018 o 16:58


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. punto 1.7 td tylne hamulce
    Napisany przez mateuszRD na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-12-2013, 22:13
  2. Słabe tylne hamulce
    Napisany przez dudu$ na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 18-06-2011, 11:56
  3. Słabe tylne hamulce
    Napisany przez madmodeno na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-03-2010, 22:05
  4. tylne hamulce
    Napisany przez CASH na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:46
  5. Tylne hamulce .... zgłupiałem
    Napisany przez waho. na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-03-2009, 11:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma zablokowane hamulce

Croma tylne zaciski hamulcowe

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl