Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 47
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Czy ktoś z Was korzystał u siebie z takiego oleju: Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 5L

    Bardzo będę wdzięczny za Wasze opinie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nie stosowałem, ale przemyślę przy okazji następnej wymiany oleju. ulotka oraz opinie wyglądają zachęcająco. olej zalecany jest do aut z filtrami DPF. jedyny minus to nieco wyższa cena chociażby w stosunku do Motul 8100 X-Clean.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    ...jedyny minus to nieco wyższa cena chociażby w stosunku do Motul 8100 X-Clean.
    Bo ja wiem, cena jest całkiem atrakcyjna. Jak zalejesz silnik tym olejem, to podziel się swoimi spostrzeżeniami na tutejszym forum. Ja miesiąc temu wlałem Motula 8100 X-Cess i naprawdę jestem zadowolony. W porównaniu do Castrol Edge jest to dużo lepszy olej. Kiedy kupowałem Motula nie było jeszcze Liqui Moly Top Tec 4100 w takiej cenie.

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Czy ktoś z Was korzystał u siebie z takiego oleju: Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 5L
    Ja używam LM Top Tec 4200 5W30. Jestem bardzo zadowolony. Silniczek pracuje jak zegareczek. Wymieniam co 15 kkm. Ten właśnie jest dedykowany do mojego Bravolota (1,6 MJet). Dobry niemiecki olej. Co drugą wymianę stosuje płukankę LM Engine Flusch i Diesel Spulung do oczyszczenia i konserwacji wtrysków. Opisy znajdziesz na stronie LM. Jaz racji, że mam jeszczeDPF regularnie stosuje dodatek LM do DPF. Ogólnie bardzo polecam LM, w Stilo także stosowałem oleje i dodatki LM i także byłem zadowolony.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Czy ktoś z Was korzystał u siebie z takiego oleju: Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 5L

    Bardzo będę wdzięczny za Wasze opinie.
    Kiedyś to była dobra, marka, nie wiem jak jest teraz. Moje używanie skończyło się przy zmianie z peugota 306 na bravo. Ale nie było z tymi olejami problemów.

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    LM raczej nie powinno sprawiać problemów - to ciągle jeden z lepszych producentów oliwy do aut..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2015
    Skąd
    Ostrołęka
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 90 KM
    Rocznik
    2010
    Witam!
    Zakupiłem moje Bravo w lipcu ubiegłego roku. Auto sprowadzone z Francji, rocznik 2010, silnik 1.6 Multijet 90 KM bez DPF, aktualny przebieg 172 000 km. Zaraz po zakupie, wymieniłem olej na Castrol EDGE 5w30.
    Auto sprawuje się bardzo dobrze. Od ostatniej wymiany przejechałem 13k km. Zastanawiam się jaki olej teraz wybrać. Proszę o radę, co się stanie jeśli zaleję do silnika Lotos 5w40?

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2015
    Skąd
    warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0
    Rocznik
    2008.12
    Witam wszystkich wlalem do swojego autka olej 5w30 amsoil European 2.0 165 multijet i teraz pytanie.do.was czy mogę na tym oleju jeździć? Z góry Dzięki za.odp

  10. #39
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Według papierów oleju i instrukcji auta raczej nie."W przypadku silników diesla, w razie awarii i przy braku dostępności produktów oryginalnych, akceptowane są oleje o osiągach minimalnych ACEAC2. W tym przypadku nie są gwarantowane osiągi optymalne silnika i zaleca się możliwie jaknajszybszą ich wymianę na oleje zalecane przez ASO Fiata. Użycie produktów o parametrach niższych niż ACEAC3 w przypadku silników benzynowych i ACEAC2 w przypadku silników na olej napędowy, może spowodować uszkodzenia silnika z utratą gwarancji." Ten olej spełnia ACEA A3/B3, A3/B4. Pzdr
    Ostatnio edytowane przez mrozek ; 01-03-2015 o 10:01

  11. #40
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał HansKloss Zobacz post
    Witam!
    Zakupiłem moje Bravo w lipcu ubiegłego roku. Auto sprowadzone z Francji, rocznik 2010, silnik 1.6 Multijet 90 KM bez DPF, aktualny przebieg 172 000 km. Zaraz po zakupie, wymieniłem olej na Castrol EDGE 5w30.
    Auto sprawuje się bardzo dobrze. Od ostatniej wymiany przejechałem 13k km. Zastanawiam się jaki olej teraz wybrać. Proszę o radę, co się stanie jeśli zaleję do silnika Lotos 5w40?
    a tego Castrola to ktoś Ci polecił, czy taki wybrałeś? to olej typu low-saps, czyli z przeznaczeniem do aut z DPF. poza tym, jak wejdziesz na stronę producenta i odnajdziesz specyfikacje tego oleju, to zobaczysz, że nie jest to olej certyfikowany do aut z grupy Fiat. to był główny motyw, dla którego ja wymieniłem Castrola Edge 5W30 (zalanego przez poprzedniego właściciela) na Motula 8100 X-Clean 5W40. oczywiście serwisant zrobił duże oczy, bo jak to serwisanci sugerują rozwiązania, które ustaliła "góra". ta góra ustaliła, że do aut z DPF wlewa się oleje 5W30, czyli oleje, w których wg mojej wiedzy, wraz ze wzrostem temperatury zmniejszeniu ulega film olejowy. z jednej strony ma to zapewnić mniejsze zużycie paliwa, z drugiej jednak gorszą ochronę silnika pracującego pod dużym obciążeniem. dodatkowo oleje typu low-saps posiadają mniejszą liczbę dodatków uszlachetniających, co pozytywnie ma wpływać na filtr DPF, który ja u siebie posiadam. warto sobie zatem odpowiedzieć na ważne pytanie - czy chcemy chronić silnik czy wydech. ja z oleju Motul 8100 X-Clean jestem bardzo zadowolony. Na miarce oleju nie ubywa (ani nie przybywa), a regeneracja DPF'a odbywa się na dystansach możliwych do zaakceptowania ok. 400 km. jazdy w trybie miejskim. posiadasz silnik bez DPF więc śmiało możesz zalać olej Motul 8100 X-cess 5W40.

    https://www.motul.com/pl/pl/products...00-x-cess-5w40
    Italians Do It Better

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2015
    Skąd
    warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0
    Rocznik
    2008.12
    Czyli amsoil odpada trzeba wymienić? Dzięki za odp czy po przejechaniu 2 tys km mogło się.coś uszkodzić?
    Ostatnio edytowane przez MarcinBravo165 ; 01-03-2015 o 11:14 Powód: dopisanie

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2015
    Skąd
    warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0
    Rocznik
    2008.12
    Pozatym czy w 2.0 wyją turbiny czy moja porostu jest na.wykończeniu? Prośbą o odpowiedz co do tego oleju pierwszy raz mam.multijet wcześniej miałem tdi 1.9 chciałem kupić.dobry olej to kupiłem nie.taki jak trzeba ciekawi mnie czy coś mogło się złego stać po przejechaniu 1500 tys na takim oleju niby tez 5w;30 ale właśnie nie acea c2 jutro zalewam to acea c2 olejkiem żeby mieć.spokój jeśli ktoś z was ma 2.0 165 podczas uruchamiania silnika kiedy gaśnie wam kontrolka oleju po dłuższym postoju?

  14. #43
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Zalej C3. C2 to dopuszczone minimum. C3 to zalecana klasa.

    Pzdr

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2015
    Skąd
    warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0
    Rocznik
    2008.12
    Dzięki z góry pozdrawiam

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2015
    Skąd
    Ostrołęka
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 90 KM
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    a tego Castrola to ktoś Ci polecił, czy taki wybrałeś? to olej typu low-saps, czyli z przeznaczeniem do aut z DPF. poza tym, jak wejdziesz na stronę producenta i odnajdziesz specyfikacje tego oleju, to zobaczysz, że nie jest to olej certyfikowany do aut z grupy Fiat. to był główny motyw, dla którego ja wymieniłem Castrola Edge 5W30 (zalanego przez poprzedniego właściciela) na Motula 8100 X-Clean 5W40. oczywiście serwisant zrobił duże oczy, bo jak to serwisanci sugerują rozwiązania, które ustaliła "góra". ta góra ustaliła, że do aut z DPF wlewa się oleje 5W30, czyli oleje, w których wg mojej wiedzy, wraz ze wzrostem temperatury zmniejszeniu ulega film olejowy. z jednej strony ma to zapewnić mniejsze zużycie paliwa, z drugiej jednak gorszą ochronę silnika pracującego pod dużym obciążeniem. dodatkowo oleje typu low-saps posiadają mniejszą liczbę dodatków uszlachetniających, co pozytywnie ma wpływać na filtr DPF, który ja u siebie posiadam. warto sobie zatem odpowiedzieć na ważne pytanie - czy chcemy chronić silnik czy wydech. ja z oleju Motul 8100 X-Clean jestem bardzo zadowolony. Na miarce oleju nie ubywa (ani nie przybywa), a regeneracja DPF'a odbywa się na dystansach możliwych do zaakceptowania ok. 400 km. jazdy w trybie miejskim. posiadasz silnik bez DPF więc śmiało możesz zalać olej Motul 8100 X-cess 5W40.

    https://www.motul.com/pl/pl/products...00-x-cess-5w40
    Castrola wybrałem sam jako pewniaka Teraz zaleję Motula, którego polecasz. Dzięki za pomoc.


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wymiana oleju ducato 3,0
    Napisany przez chroszcz na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 27-08-2019, 18:28
  2. wymiana oleju
    Napisany przez januszxxx na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 11-12-2014, 20:30
  3. wymiana oleju
    Napisany przez DamianC na forum Croma
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 05-11-2014, 21:39
  4. Wymiana oleju i inne
    Napisany przez kotarsson na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-06-2014, 18:50
  5. wymiana oleju
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 04-03-2010, 18:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

motul 8100 x-clean fe 5w30 forum

motul 8100 x-clean fe 5w30 opinie

motul 5w30 x-clean fe opinie

motulx-clean fe

motul x cess forum

x-clean czy fe

motul 8100 x-cess 5w40 opinie

olej motul 5w30 opinie

motul x-cess 5w40 podrabiany

x clean fe 5w 30 opinie

top tec 4200 vs 4100

liqui moly 5w40 top tec 4100 multiair

oleje motul forum opinie

motul x-clean fe 5w30 opinie

http:fiatklubpolska.plbravo-ii-467wymiana-oleju-w-dieslu-i-benzynowkach-26422

oleje motul opinie

motul 8100 x-clean 5w40 opinie

motul x clean 8100 opinie

motul 8100 x clean fe opinie

liqui moly top tec 4100 vs motul 8100 x-cess

Motul 5w40 x-cess czy liquid moly 5w40 top tec4100

motul 5w30 x clean fe

motul 5 w 30 opinie

olej motul 8100 x-cess mozna stosowac do dpf

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl