Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
No dobra, odma wymieniona, uszczelaniacze zaworowe też (udało się bez zdejmowania głowicy), w dolocie nie widać oleju, turbina sucha, kompresja w przedziale 13-14 barów...
A dalej po hamowaniu silnikiem na chwilę się zadławi i puszcza dużego dymka na niebiesko, olej ubywa w tempie ok 0,5L/1000km.
Jakie dalsze kroki proponujecie?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
Podobne tematy
-
Napisany przez Dębowy na forum Stilo
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 06-07-2017, 18:47
-
Napisany przez DeD na forum Punto II
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 31-03-2015, 18:28
-
Napisany przez krisbe na forum Punto II
Odpowiedzi: 12
Ostatni post: 04-11-2014, 11:43
-
Napisany przez frytek161 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 16
Ostatni post: 08-10-2012, 11:05
-
Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 46
Ostatni post: 26-04-2012, 18:56
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467turbina-czy-cos-innego-wada-ukryta-po-zakupie-33084
,
objawy uszkodzenia turbiny fiat bravo,
westgate 1.4 t jet,
fiat bravo 2 usterka turbiny,
fiat bravo forum wady,
dymi t-jet,
tjet czy cos innego,
tuebina dymi prz hamowaniu silnikiem,
czy uszkodzona turbina jest wada ukryta,
tjet kopci przy hamowaniu silnikiem Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:17.
W sieci od 2007 roku.