Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Przepustnica  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.4 Multijet
    Rocznik
    11.2007

    Przepustnica

    Witam, czy ktoś orientuje się może czy przepustnica w Bravo 1.4 T-Jet 120, jest "rozbieralna" w sensie czy muszę wymieniać cała czy tylko czujniki?
    Wyswietla błedy odnośnie przepustnicy. Faluja obroty, czasem mozna sobie gaz wdusic w podloge a auto stoi w miejscu i nie wchodzi na obroty.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2013
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    42
    Postów
    13
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120km
    Rocznik
    2007
    Rozbieralna pewnie jest, ja miałem identyczny problem. Te przepustnice wypełniają się olejem i potem świrują. Wysłałem swoją do regeneracji (cena ok 350 zł z 12msc gwar) i od tej pory 4 miesiące spokój. Zero check enginów

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    40
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Jak przepustnica może wypełnić się olejem ? Czyściłem kilka dni temu swoją i ma taką pokrywę z tworzywa mocowaną na kilka blaszanych klipsów. Pod tą pokrywką jest pewnie coś jak potencjometr , ścieżki itd. Kiedyś czyściłem przepustnicę pod tą pokrywką w Golfie 4 1.6 16V i tam właśnie tak to wyglądało , pamiętam że używałem spreju do potencjometrów , po tym czyszczeniu przepustnica działała wzorowo.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    519
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Bardzo prosto może wypełnić się olejem. Elektronikę masz na dole przepustnicy, jeśli przez lata zużyje się uszczelnienie ośki przepustnicy to olej z odmy/turbo będzie bardzo powoli przedostawał się do elektroniki przez zużyte uszczelnienie.
    W t-jet przepustnice sterowane są elektronicznie, więc jest tam trochę więcej elektroniki niż tylko potencjometr

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,117
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM
    Rocznik
    2014
    Taka sama sytuacja zachodzi w elektrycznie sterowanych przepustnicach z rodziny 48CPD montowanych w fiatowskich dieslach od 2005 roku. Im więcej oleju pod przepustnicą tym wyraźniejszy sygnał aby zainteresować się odmą lub turbosprężarką. Kontaktowałem się z jedną z firm zajmujących się regeneracją tych przepustnic. Napisali mi, że przepustnic nie uszczelniają i radzą znaleźć przyczynę zaolejania się przepustnicy gdyż problem może powrócić.
    Italians Do It Better


 

Podobne tematy

  1. Stilo 1,6 przepustnica czy ECU?
    Napisany przez Mikami na forum Stilo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 02-10-2018, 11:12
  2. Elektroniczna przepustnica - hit czy kit?
    Napisany przez jaszy na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 04-04-2018, 20:57
  3. Czy to przepustnica ?
    Napisany przez tomsonPoznań na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-05-2017, 17:53
  4. Przepustnica
    Napisany przez wisnix00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-06-2014, 20:58
  5. Przepustnica od 1,6 do 1,4
    Napisany przez Uchol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 17-07-2012, 14:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.4 t Jet przepystnica

przepustnica fiat bravo 2

naprawa przepustnicy brawo 2 0

cxyszczenie przepuztnucy bravo ii 1.4 o0km

przepustnica bravo 2

czyszczenie orzeoustnicy tjet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl