Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    33
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Za głosem wyżej, przyjrzyj się czujnikowi ciśnienia na dpf, nie może mieć ujemnych wartości. U mnie po wypaleniu ciśnienie na poziomie 3-5 a wa czasie jazdy utrzymuje się na poziomie 30-80mbar, przy pełnym bucie dochodzi do ok 120mbar co jest wynikiem bardzo dobrym jak na 208k przebiegu.

    Korektami do +/- 1 nie przejmuj się i nie szukaj dziury w całym.

    Wypalanie w 1.6 to w zależności, jeżdząc w skrajnie niekorzystnych warunkach tj. krótkie odcinki po kilka km i ciągle na zimnym silniku to interwały wypalania na pozimie 120-160km nie są niczym dziwnym. Jeżdząc do pracy po Krakowie mam wyniki ok 150km. Jeżeli wyjadę na austostradę wyniki po 500-700km nie są niczym wyjątkowym co biorąc pod uwagę maluśki dpf w 1.6/2.0 jest dobrym wynikiem.

    Jeżeli kupię jeszcze kiedyś diesla, dpf musi mieć interwały przynajmniej na poziomie 300km w cyklu bardzo niekorzystnym, inaczej to jest wieczne nasłuchiwanie silnika czy przypadkiem dpf nie odpalił procedury wypalania.

    Ogólnie bardzo, bardzo polecam dużo autostrad od kilku miesięcy robię regularnie trasę po 200km autostradą i od tego czasu ciśnienia różnicowe na filtrze bardzo wyraźnie spadły - przedmuchany aż miło



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    37
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    W poniedziałek oddaje zeby wymienili duperele i przy okazji sprawdzili przeplywomierz czujnik roznicy spalin i moze sondę lambda.
    Przeplywomierz odlaczylem pojezdzilelem troche bez niego i wydaje sie z pokresleniem ze wydaje mi sie ze rowniej pracuje. DPF wypalil sie pozniej dodatkowo procesowi nie towarzyszylo nadmierne dymienie a kompuyer zalapal ze nie ma podlaczonego przeplywomierza i wywalil blad dopiero po 2 dniach

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Zdaj relacje co Ci powiedział mechanik.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    37
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Zatem została wymieniona chłodnica wody, koło pasowe oraz filtr powietrza. Czujnik różnicy ciśnień oraz przepływomierz były niby ok ale mimo to wyczyściłem przepływomierz preparatem Archoila i na chwilę obecną oczekiwana ilość powietrza jest mniejsza od zmierzonej na jałowym. Jeszcze zdemontuje po weekendzie czujnik różnicy ciśnień i też wyczyszczę.
    Korekty na jałowym i ciepłym silniku znów się poprawiły i są do 0,5 z tym że na drugim cylindrze przy obrotach powyżej 2,5 tys korektę jaką wskazuje komp to -1,5 do -1,8.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Zakup Bravo 2 1.9 JTD 120kM
    Napisany przez wallenrode na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-01-2019, 12:17
  2. Dpf bravo 1.6mj 120km 2009
    Napisany przez Tobikos na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-03-2018, 22:32
  3. Felgi do Bravo II T-Jet 120KM
    Napisany przez KuniOl na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-10-2016, 12:42
  4. Bravo 1.6 Multijet 120KM
    Napisany przez maciek4 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-09-2016, 17:08
  5. Bravo 1.6 Mjet 120km, problemy z turbiną bądź jej osprzętem
    Napisany przez Papciak na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-05-2016, 12:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problemy-z-dpf-bravo-1-6-120km-43449

bravo 2 program do wykasowania dpf

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl