Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Za głosem wyżej, przyjrzyj się czujnikowi ciśnienia na dpf, nie może mieć ujemnych wartości. U mnie po wypaleniu ciśnienie na poziomie 3-5 a wa czasie jazdy utrzymuje się na poziomie 30-80mbar, przy pełnym bucie dochodzi do ok 120mbar co jest wynikiem bardzo dobrym jak na 208k przebiegu.
Korektami do +/- 1 nie przejmuj się i nie szukaj dziury w całym.
Wypalanie w 1.6 to w zależności, jeżdząc w skrajnie niekorzystnych warunkach tj. krótkie odcinki po kilka km i ciągle na zimnym silniku to interwały wypalania na pozimie 120-160km nie są niczym dziwnym. Jeżdząc do pracy po Krakowie mam wyniki ok 150km. Jeżeli wyjadę na austostradę wyniki po 500-700km nie są niczym wyjątkowym co biorąc pod uwagę maluśki dpf w 1.6/2.0 jest dobrym wynikiem.
Jeżeli kupię jeszcze kiedyś diesla, dpf musi mieć interwały przynajmniej na poziomie 300km w cyklu bardzo niekorzystnym, inaczej to jest wieczne nasłuchiwanie silnika czy przypadkiem dpf nie odpalił procedury wypalania.
Ogólnie bardzo, bardzo polecam dużo autostrad
od kilku miesięcy robię regularnie trasę po 200km autostradą i od tego czasu ciśnienia różnicowe na filtrze bardzo wyraźnie spadły - przedmuchany aż miło
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
W poniedziałek oddaje zeby wymienili duperele i przy okazji sprawdzili przeplywomierz czujnik roznicy spalin i moze sondę lambda.
Przeplywomierz odlaczylem pojezdzilelem troche bez niego i wydaje sie z pokresleniem ze wydaje mi sie ze rowniej pracuje. DPF wypalil sie pozniej dodatkowo procesowi nie towarzyszylo nadmierne dymienie a kompuyer zalapal ze nie ma podlaczonego przeplywomierza i wywalil blad dopiero po 2 dniach
-
Doświadczony klubowicz
Zdaj relacje co Ci powiedział mechanik.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Zatem została wymieniona chłodnica wody, koło pasowe oraz filtr powietrza. Czujnik różnicy ciśnień oraz przepływomierz były niby ok ale mimo to wyczyściłem przepływomierz preparatem Archoila i na chwilę obecną oczekiwana ilość powietrza jest mniejsza od zmierzonej na jałowym. Jeszcze zdemontuje po weekendzie czujnik różnicy ciśnień i też wyczyszczę.
Korekty na jałowym i ciepłym silniku znów się poprawiły i są do 0,5 z tym że na drugim cylindrze przy obrotach powyżej 2,5 tys korektę jaką wskazuje komp to -1,5 do -1,8.
Podobne tematy
-
Napisany przez wallenrode na forum Bravo II
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 02-01-2019, 12:17
-
Napisany przez Tobikos na forum Bravo II
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 08-03-2018, 22:32
-
Napisany przez KuniOl na forum Bravo II
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 29-10-2016, 12:42
-
Napisany przez maciek4 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 12-09-2016, 17:08
-
Napisany przez Papciak na forum Bravo II
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 11-05-2016, 12:59
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problemy-z-dpf-bravo-1-6-120km-43449
,
bravo 2 program do wykasowania dpf
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:43.
W sieci od 2007 roku.