Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38

Temat: mala moc samochodu  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Pierwsze słyszę o blokadzie mocy samochodu. Przecież moc turbodoladowanego silnika nie zależy od jednego parametru typu "moc", silnik benzynowy musi utrzymywać mieszankę stechiometryczną. Jeśli faktycznie moc jest obniżona to nie pozostaje nic innego jak nowa mapa. Jednak taki tuner przed chipem powinien zrobić dokładna diagnostykę. Jeśli masz uszkodzony kolektor to do sprawdzania także turbina, bo pęka w pakiecie z kolektorem.
    Spadek mocy może powodować zacięty zawór wastage, uszkodzona sonda lambda, nieszalnosc w dolocie lub wydechu czy uszkodzone turbo.
    Bez dokładnej diagnostyki nie rób żadnych chipów, bo Twój silnik skończy na szrocie i będzie, że fiat to złom.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    32
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    Wczoraj wieczorem w koncu znalezlismy ogarnietego mechanika ,szkoda ze 50km od domu,który w koncu znalazl ,ze zawor upustowy jest do wymiany, na biegu jalowym ladowalo turbo ladnie do końcaa,a na biegu przy obciążeniu juz byl problem, nie ladowalo albo przeladowywalo i powiedzial,ze przez to sie dusi. Powiedzial zebysmy to wymienili i jeszcze umówiliśmy się z nim,ze zajrzy do rozrzadu bo niepodoba mu się jak ten samochód pali a po sprawdzeniu jak juz wszystko bedzie ok to jeszcze ma zrobic program i wzrost mocy w granicach 25% ,żeby bylo bezpieczne. Dziś zamowie zawor i zobaczymy czy to pomoze.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Widze ze te wszystkie diagnozy ktore do tej pory byly to takie troche z palca. W sumie doradzalem bo myslalem ze byly prawdziwe. Tak czy owak widze ze tak jak pisali koledzy KOBRA i moris10 to faktycznie wez zrob ten samochod na tip top a tego chipa to sobie moze odpusc. W sumie nie moja sprawa ale jak tak czytam to wszystko to moze jeszcze trzeba bedzie kupe pieniedzy zainwestowac zeby ten samochod jakos jezdzil a ten chip to faktycznie moze go zabic. Nie wiem kto chce robic ta nowa mape ale jezli zalezy mu tylko na pieniazkach to sie okaze ze musisz oddac auto na zlom. Sytuacja do glebokiego przemyslenia.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  5. #34
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,025
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Prawda jest taka,ze polski handlarz kupil od Niemca "niesprawne" auto za grosze,bo tamtemu jak niemiecki serwis zrobil kalkulację naprawy,to chlop pewnie bral krople na serce...Wiec trzeba sie auta pozbyc.Dalej już wszyscy znają.Dlatego sugerowalem od razu wizyte do konkretnego mechanika, a nie naprawianie przez internet.Auto wrzuca w tryb awaryjny,wtajemniczeni wiedzą o co biega.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał MagdaM Zobacz post
    Pod komputer juz podpinalam i wyszly tylko 2 bledy jeden to czujniki a drugi to "Marelli Body computer 8 FaultI5 " ale nie wiem co to za blad.
    Jaki błąd czujnika? Czy przypadkiem nie spalania stukowego?
    W bravie którą miałem przed bravo padł mi czujnik spalania stukowego - komp zmniejszał moc i samochód jezdził jak muł. W FES byl tylko błąd a żadna kontrolka się nie paliła. Po wymianie jak ręką odjął...

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    32
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    Stoi u mechanika i szuka przyczyny, jak będe wiedzieć co to ,to od razu napisze. Zawor upustowy wymieniony ale okazalo sie,ze to nie to i na szczęście udało się oddac.

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Niech sprawdzi jeszcze MAP sensor, w tym silniku nie ma przepływomierza i to MAP jest wykorzystywane do obliczania ilość zasysanego powietrza.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    32
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    Okazało się,że w układzie dolotowym jest dużo nieszczelności-nie było wszystko dobrze poskręcane (pozostałość chyba po niemieckiej instalacji, podobno była jeden dzien w tym samochodzie i została wymontowana bo auto nie chciało jezdzic) i najwazniejsze to pekniety korpus turbiny i przypalone łopatki, więc ktoś kto wyzej napisal,ze jak peka kolektor wydechowy to ciagnie za soba turbo mial racje, teraz szukam korpusu bo nigdzie nie ma i przez to nie ma nawet jak rozpoczac regeneracji ;/


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Trzęsiawka samochodu
    Napisany przez blind na forum Croma
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post: 21-07-2020, 13:08
  2. Pełna diagnostyka samochodu
    Napisany przez MiNiS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-07-2015, 17:28
  3. ocena samochodu
    Napisany przez ancys20k na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-07-2014, 13:57
  4. Prośba o sprawdzenie samochodu
    Napisany przez maureliusz na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-01-2014, 17:02
  5. Prośba o sprawdzenie samochodu
    Napisany przez maureliusz na forum Mazowieckie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-01-2014, 22:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467mala-moc-samochodu-38137

fiat bravo II 1.4 brak mocy

fiat t jet 1.4 cisnienie doladwania na postoju

1.4 t jet diagnostyka turbo

1.4 t jet spadek mocy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl