Witamy na Fiat Klub Polska
-
Doświadczony klubowicz
W t-jet nie ma przepływomierza.
Na innym forum fiata Bravo jeden z kolego pracuje w ASO i sprzedaje części z rabatem, taki kolektor można kupić pewnie w cenie około 1200 zł.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Nie ma przeplywki nie ma egr to czym to jest zastapione ?Masz, moze nr tel do tego kolegi albo jakiś namiar jak się z nim skontaktowac?
-

Napisał
MagdaM
Nie ma przeplywki nie ma egr to czym to jest zastapione ?Masz, moze nr tel do tego kolegi albo jakiś namiar jak się z nim skontaktowac?
w T-jet jest przepustnica. Ona dozuje powietrze wpadajace do cylindrow.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Nowy klubowicz
Dobra problem chyba znaleziony, na wykresie samochod pokazuje 60% mocy czy tam momentu i jest jakos zablokowana moc tylko na moim komputerze nie mogę tego odblokowac, wiec teraz pytanie czy ktos wie o co z tym chodzi i jak to odblokowac? Jak nie to pozostaje jechać na hamowanie,moze ktoś mi to odblokuje
-
Tak jak "moris 10" i zasugerował.
Jeżeli masz pęknięty kolektor to najprawdopodobniej pęknięte jest też turbo . Jak jest pęknięte to nie daje pełnej mocy. Ot i wszystko.
-
Nowy klubowicz
Turbo laduje 1,25 a ile powinno?
-

Napisał
MagdaM
Turbo laduje 1,25 a ile powinno?
czym to mierzysz, nie masz tam wartosci cisnienia oczekiwanego? w
alfaobd, oraz Fes jest podana taka wartosc. O ile to cisnienie jest wzgledne to wydaje mi sie ze jest ok.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Nowy klubowicz
Brat jezdzil i sprawdzal na komputerze, nie wiem w czym, podal mi ze taka jest wartość. Jest jakas blokada ,chyba elektronicznie ustawiona ze na wykresie daje tylko 60%mocy,ale nie może tego usunac, ma jeszcze sprawdzić w wolnej chwili jakims drugim programem tylko do fiata
-
Nowy klubowicz
Rozmawiajac z gościem od hamowani, powiedzial,ze 1raz sie z tym spotyka i nie wie czemu i skad taka blokada i skrocie powiedzial,ze nie ma czasu tego szukac i wedlug niego najlepiej zrobić nowy program na ktorym wyjdzie okolo 150koni i koszt takiego programu to okolo 1500zl, oferta jest kusząca ale kolejny wydatek spory a 120 koni,które powinno byc raczej by mi wystarczyło chodz zapasu mocy nigdy dość.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Ale w sumie nie wiem czy jego pomysł jest dobry bo skoro na sterowniku auto jest zablokowane na 60% mocy to ze 150 tez wiele nie zostaje... proszę kogos o pomoc kto wie jak to gowno odblokować :-(
-
pierwsza sprawa jechac do sprzedawcy i zapytac co to jest. 2. - nie bardzo rozumiem co to znaczy elektroniczna blokada, moze to jest kwestia mapy odpowiedzniej - wlasnie tzw chip tuningu.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Nowy klubowicz
Do sprzedawcy to chodzi Ci do fiata? Auto jest sprowadzone z niemiec jakby co.
-
Bardziej chodzi mi tu o goscia ktory to zalozyl. Moze warto tez zadzwonic do Aso- jesli to nic nie da, to ucz sie szprechac.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Nowy klubowicz
To wątpie,ze znajdę bo kupilam to od goscia który sprowadza samochody.
-
w takim razie dzwon do handlarza, na pewno wie od kogo kupil. rownolegle
aso i na necie szukaj info nt takich 'blokad'. ja bym tak zrobil.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Nie rozumiem dlaczego szukacie blokady ?
Trzeba naprawić najpierw auto a mam na myśli wymianę pękniętego kolektora .Od tego trzeba zacząć ,a nie szukać czegoś czego może wcale nie ma .
Podobne tematy
-
Napisany przez blind na forum Croma
Odpowiedzi: 71
Ostatni post: 21-07-2020, 12:08
-
Napisany przez MiNiS na forum Stilo
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 11-07-2015, 16:28
-
Napisany przez ancys20k na forum Punto II
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 04-07-2014, 12:57
-
Napisany przez maureliusz na forum Kupujemy samochód
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 17-01-2014, 16:02
-
Napisany przez maureliusz na forum Mazowieckie
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 12-01-2014, 21:03
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467mala-moc-samochodu-38137
,
fiat bravo II 1.4 brak mocy
,
fiat t jet 1.4 cisnienie doladwania na postoju
,
1.4 t jet diagnostyka turbo
,
1.4 t jet spadek mocy
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:01.
W sieci od 2007 roku.