Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 42 z 42
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    33
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ciśnienie zmierzone - jest OK. W warsztacie polecono mi przejść na trochę gęstszy olej - więc chyba zacznę lać 5w40 zamiast 5w30 jak do tej pory. Jednak problem mnie dalej nurtuje, bo samochód mam od nowości i kiedyś kontrolka gasła przed uruchomieniem silnika. W końcu przejechane 90kkm to nie jest jakiś wyczyn dla diesla...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    309
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Przejsc na 5w40 z powodu 'gestosci' to conajmniej slabe uzasadnienie.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #33
    pix
    pix jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2015
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    97
    Auto
    Bravo 1,6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Jordan7 Zobacz post
    Ciśnienie zmierzone - jest OK. W warsztacie polecono mi przejść na trochę gęstszy olej - więc chyba zacznę lać 5w40 zamiast 5w30 jak do tej pory. Jednak problem mnie dalej nurtuje, bo samochód mam od nowości i kiedyś kontrolka gasła przed uruchomieniem silnika. W końcu przejechane 90kkm to nie jest jakiś wyczyn dla diesla...
    Dokładnie. Mi też kontrolka gasła zaraz po odpaleniu, a teraz gaśnie po 3 sek. więc nie wiem czy "ten typ tak ma" :/ mam nadzieję, że wymiana uszczelki smoka pomoże. Filtr zakładam UFI czyli pierwszy montaż.

    Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Na szybsze gaśnięcie kontrolki wymiana uszczelki raczej nie pomoże. Jest sporo osób, łącznie ze mną co po wymianie nie widzieli różnicy.
    Zalewanie gęstym olejem to raczej nie ten kierunek.
    Przed wymiana oleju stosowałem plukanke a później mycie miski.
    Zostaje pytanie czy sama pompa olejowa nie ma jakieś nieszczelności i jak zaciągnięcia olej to wtedy problemu już nie ma z ciśnieniem, a nieszczelność powoduje dłuższe uzyskiwanie wymaganego ciśnienia.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    31
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Problemu z wydłużającym się świeceniem kontrolki możnaby jeszcze upatrywać w zaworze zwrotnym będącym w pompie paliwa. Mając wymienne metalowe filtry, zawór znajduje się w nich ale u nas wymieniając same wkłady filtra, zawór jest przeniesiony do pompy i może mu się upuszcza oleju i ścieka cały do miski zamiast pozostać w silniku.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2016
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    8
    Auto
    bravo
    Rocznik
    2009
    Przecież to normalne ze nie gasnie odrazu. W wiekszosc aut tak jest ze mija kilka sekund i gasnie dopiero ta kontrolka

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    7
    Auto
    Fiat bravo II 1.9 jtd 150km
    Rocznik
    2007
    Witam,
    Fiat bravo II 1.9 jtd 150km , też mam taki komunikat , wyskakuje i silnik zaraz gaśnie wyłączając wszystko, pierwszą sytuacje miałem taką , ale wtedy faktycznie miałem praktycznie brak oleju , wiec go dolałem , miarka nie pokazywała nic przed dolaniem , wiec kumpel mi doradził bym wlał pół bańki , a jak będzie za mało to dolać jeszcze , oczywiście przed zmierzeniem poziomu odczekałem aż ostygnie silnik i ewentualnie resztę oleju spłynie do miski, no więc dolałem ten olej 5w40 jak jest podane w książce , ale CASTROLA , odczekałem parę chwil i się okazało że przelałem dobre 2 miarki, wiec odpaliłem go , chwile pochodził potem trochę go po gazowałem lekko (do ok 1700 obr) i pojeździłem trochę po parkingu , stwierdziłem, że to była przyczyna i pojechałem dalej , mniej więcej po 2 km znów to samo , nie ryzykowałem , oddałem do mechanika , 700m miałem , więc tyle to dojechałem , auto stało tydzień, usunął błędy , pojeździł i mówi że nic takiego się nie dzieje , zlał cały olej , posprawdzał czujniki i pompę oleju oraz nanometrem ciśnienie bodajże , nie wiem zielony w tych klockach jestem w każdym bądź razie coś takiego , i faktycznie jeździł do dziś, znów 2x taka sytuacja dodam że tylko jak jest temperatura na plusie , jak jest minus to nic sie nie dzieje łapie już od 1000obr , a dziś żeby do domu dojechać (ponad 30km) to startować musiałem z 2000 obr. by nie padł znów , chociaż dziś zauważyłem zaleźność , że dzieje się tylko podczas próby ruszenia z 1 biegu , na wyższych chodzi dobrze , no poza faktem że jest brak mocy przez turbinę co słychać i czuć. Są jakieś rady , nerwy mnie już biorą ,że bubla kupiłem chociaż od razu po kupnie nie występowało to zjawisko.

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    40
    Postów
    44
    Auto
    kFiat Seicento, Bravo2
    Rocznik
    2000, 2010
    Cytat Napisał Gospell Zobacz post
    . Jak sprawdzić czy turbo bierze olej?
    Sprawdzaj poziom oleju i jezeli FAP sie nie odzywa to znaczy, ze wszystko ok.
    Ostatnio edytowane przez shrek_fr ; 04-01-2018 o 05:57

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    7
    Auto
    Fiat bravo II 1.9 jtd 150km
    Rocznik
    2007
    Auto po długim kompletnym remoncie silnika lecz błąd z niewystarczajacym ciśnieniem oleju nie ustąpił, pojawia się dalej , podczas próby ruszenia na pierwszym biegu , przed wczoraj ładnie wszystko grało i ruszał normalnie na polsprzęgle i normalnie , a wczoraj błąd, najlepsze w tym wszystkim jest to , że w sobotę po odbiorze samochodu wszystko działało klimatronik normalnie działał,jak i to ciśnienie nie wyskakiwalo , a teraz znów klimatronik wariuje razem z tym komunikatem , a z klimatronikiem problem jest taki że do czasu zresetowania wszystko cacy póki czegoś nie przełącza np obniża temperaturę bądź wyłącze go , wtedy po stronie kierowcy leci Klima a po stronie kierowcy normalnie ogrzewanie . Może gdzieś w elektronice jest problem , wymieniłem pompę oleju czujnik też dpf również gdyż niestety to posiadam , usunięto mi klapki bo w sumie już ich nie było i zaślepiono egr przy okazji oraz wymieniłem turbine. Już powoli sił nie mam na to auto bym potrzebował jakiegoś nakierowania w którym kierunku teraz pójść

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    Przeworsk
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007

    czujnik cisnienia oleju silnika

    Gdzie znajduje sie w Fiat Bravo 2 czujnik ciśnienia oleju silnika?

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2020
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1,6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Bogacz12325 Zobacz post
    Auto po długim kompletnym remoncie silnika lecz błąd z niewystarczajacym ciśnieniem oleju nie ustąpił, pojawia się dalej , podczas próby ruszenia na pierwszym biegu , przed wczoraj ładnie wszystko grało i ruszał normalnie na polsprzęgle i normalnie , a wczoraj błąd, najlepsze w tym wszystkim jest to , że w sobotę po odbiorze samochodu wszystko działało klimatronik normalnie działał,jak i to ciśnienie nie wyskakiwalo , a teraz znów klimatronik wariuje razem z tym komunikatem , a z klimatronikiem problem jest taki że do czasu zresetowania wszystko cacy póki czegoś nie przełącza np obniża temperaturę bądź wyłącze go , wtedy po stronie kierowcy leci Klima a po stronie kierowcy normalnie ogrzewanie . Może gdzieś w elektronice jest problem , wymieniłem pompę oleju czujnik też dpf również gdyż niestety to posiadam , usunięto mi klapki bo w sumie już ich nie było i zaślepiono egr przy okazji oraz wymieniłem turbine. Już powoli sił nie mam na to auto bym potrzebował jakiegoś nakierowania w którym kierunku teraz pójść
    Mam ten sam problem... Znalazłeś przyczynę ?

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2015
    Skąd
    DLN
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Taka mała ciekawostka: ten komunikat może również świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu oleju... napędowego. Tak było u mnie. Pomaga wymiana filtru paliwa. Panom z ASO zajęło to 6 tygodni, aby rozwiązać tę zagadkę.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Komunikat "sprawdź świece żarowe..."
    Napisany przez Armoth na forum Croma
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 13-07-2020, 14:04
  2. komunikat "zle warunki do wykonania testu"
    Napisany przez gorylpl1 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 26-10-2017, 12:47
  3. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 06-10-2017, 15:36
  4. Komunikat "Skontrolowac system zabezpieczenia pojazdu"
    Napisany przez vite na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-12-2015, 14:42
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 16:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

niewystarczajace cisnienie oleju ducato

Alfa 159 komunikat o niskim cisnieniu po uruchomieniu silnika

czyszczenie smoka olejowego Fiat

wymiana uszczelki smoka olejowego Lancia Delta 3

Fiat Ducato niewystarczajace cisnienie olejuy

uszczelka smoka fiat freemont

lancia ypsilon komunikat o oleju

Uszczelka smoka pompy oleju jtd silnik

Lancia delta III 1.6 Multijet wyrzuca olej

Komunikat cisnienia oleju fiat bravo 2.0

za niskie cisnienie oleju w multijet

uszczelka smoka z masy

fiat brawo 2.0 mjet niewystarczajace cisnienie oleju silnika

ducato komunikat niskie cisnienie oleju

nie wystarczajace cisbienie oleju sinik gasnie

objawy uszkodzonej uszczelki smoka freemont

fiat doblo 2011 blad nie wystarczajace cisnienie oleju

fiat bravo 2 niskie cisnienie oleju

ducato 2.3 150km slabe cisnienie oleju zatrymac samoxhod

wymiana pompy oleju jumper

fiat 1 3 komunikat niskie cisnienie oleju wylacz silnik

2.0 multijet uszczelka smoka site:fiatklubpolska.pl

pompa oleju 1.6 Multi Jet

kontrolka oleju gasnie po 3 sekundach fiat brawo 1`6 jtdm

pompa olejowa fiat 1.6 multijet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl