Obroty silnika: 2292 obr/min
Pozycja pedału przyspieszenia: 36,47 %
Kąt przepustnicy: 82,06 °
Prędkość pojazdu: 82,81 km/h
Włączony bieg: 5
Licznik przebiegu: 42410,8 km
Kąt wyprzedzenia zapłonu: 7,500 °
Temperatura silnika: 78 °C
Napięcie akumulatora: 12,4 V
Ciśnienie w dolocie: 1191 mbar
Czujnik pedału sprzęgła: Zwolniony
Czujnik sprzęgła 2: Zwolniony
Pedał hamulca: Zwolniony
Czujnik pedału hamulca (2): Zwolniony
Przepływ powietrza: 119,63 Kg/h
Temperatura powietrza: 33 °C
Ciśnienie doładowania: 1186 mbar
Zawór podciśnienia turbo: Nieaktywny
Ciśnienie atmosferyczne: 1006 mbar
Temp. oleju w silniku: 78 °C
Stan tymczasowej dezaktywacji STOP&START: Wyłączony
Stan naładowania akumulatora IBS: 83 %
Wyłącznik podciśnieniowy wspomagania hamulców: Zamknięty
Tryb sterowania elektrozaworów UniAir: Hybrid
Kod uniwersalny: Nieodebrany
Rozruch silnika: Dozwolony
Pozycja pedału sprzęgła: 3,311 %
Zmierzony poziom paliwa: 42,75 %