Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Beavo 2 Auto szarpie po wymianie EGRa.
Witam. Niedawno wymieniałem przepływkę w aucie i EGR, dodatkowo zaślepiony jest kryzą z otworami. Ale od tego czasu auto delikatnie szarpie prze obrotach od około 1600 do 2000. Błędów żadnych nie ma...
Ktoś coś poradzi?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Objaw który opisuje są to zacinający się EGR, wyczyść go i odslep
powinno pomóc.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
-
Master
Jeśli wymieniałeś EGR na nowy, to po co ta zaślepka do niego jeszcze?
Przeczyść zawór u wyrzuć tą zaślepkę.
-
Doświadczony klubowicz
Egr masz nowy?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz

Napisał
malutki1989
Jeśli wymieniałeś EGR na nowy, to po co ta zaślepka do niego jeszcze?
Przeczyść zawór u wyrzuć tą zaślepkę.
po to żeby zredukowac przepływ spalin i przedłużyc żywotność tego ścierwa ekologicznego ; jest to oficjalne fiatowskie rozwiazanie ;
natomiast autor tematu popełnił błąd , egr się nie wymienia tylko wycina to ścierwo z programu , teraz kolega ma nowy egr który sie zacina i dlatego trzeba dymac do sklepu z reklamacja (nowe niefabryczne egry są fatalnie wykonywane i po nagrzaniu lubią sie zacinać ) ;
a mogło byc po sprawie na zawsze - egr off , ale za błędy trzeba płacić
-
Klubowicz

Napisał
Godfrey
a mogło byc po sprawie na zawsze - egr off , ale za błędy trzeba płacić
Powiesz to też chorym na raka płuc? Że są błedem i trzeba ich wyciąć?
-
Klubowicz

Napisał
e_nornert
Powiesz to też chorym na raka płuc? Że są błedem i trzeba ich wyciąć?
pomyliłeś egr z dpf-em
-
Klubowicz

Napisał
Godfrey
pomyliłeś egr z dpf-em
Wiem jaka jest roznica....
1. Celem stosowania zaworu EGR jest obniżenie ilości tlenu dostarczanego do komory spalania i tym samym obniżenie temperatury i spowolnienie procesu spalania oraz obniżenie emisji tlenków azotu (NOx).
2. A tutaj mozna przeczytac coś o tlenkach azotu:
https://polki.pl/zdrowie/choroby,rak...4,artykul.html
Wszysko fajnie dopóki ktos w rodzinie nie zachoruje na raka płuc..Może się wtedy zmienić myslenie
Ostatnio edytowane przez e_nornert ; 10-03-2019 o 23:06
-
Klubowicz
Myślę, że można darować naukę o ekologii. Temat był inny. Nie zmienia to jednak faktu, że niesprawny EGR powoduje gorsze spalanie, niż jego brak...
-
Klubowicz

Napisał
Fiacikowo
Myślę, że można darować naukę o ekologii. Temat był inny. Nie zmienia to jednak faktu, że niesprawny EGR powoduje gorsze spalanie, niż jego brak...
Nie o ekologii tylko o zdrowiu - ..niepotrzebnym truciu m.in. ciebie i twojej rodziny tlenkami azotu - rakotworczymi. Jesli radą na kąciku ma być wycinanie dpf-ow czy zaslepianie egr to sami sobie strzelamy w kolano. Samochod bedzie moze jezdzil lepiej, za to moze np ty, przez stosowanie się ludzi do tego typu rad, bedziesz mial sie gorzej i kiedys pojedziesz do szpitala na odzial onkologiczny czego oczywiscie nie zycze. Nie jestem szalonym ekologiem, który uwaza ze najlepiej przesiąśc sie na komunikacje miejską.. ale chociaz na tyle ile sie da nie dokladajmy sie niepotrzebnie do syfu na swiecie.
Mozna zamknac temat
Ostatnio edytowane przez e_nornert ; 11-03-2019 o 14:26
-
Klubowicz
To na koniec powiedz czym dom ogrzewasz, skora tak EGRa bronisz... U mnie się z domu wieczorem wyjść nie da, bo pseudo ekolodzy palą 'gumakami'. Powodzenia stać na przystanku i się truć dymem z kominów...
Teraz można zamknąć temat.
-
Nowy klubowicz

Napisał
Fiacikowo
To na koniec powiedz czym dom ogrzewasz, skora tak EGRa bronisz... .
Tu nawet nie o to chodzi. Sama zasada działania EGR jest taka, że nie niweluje tlenków azotu i innego dziadostwa. Jeżeli EGR zawraca 10% spalin to oznacza że 90% i tak leci w atmosferę. A jak do tego dodamy, że dział tylko w kreślonych warunkach to się okaże, że niweluje 3% szkodliwych substancji. Jak widać z ekologią to ma mało wspólnego
-
Doświadczony klubowicz
Trochę zgubiłeś wątek z tym egr.
Dodanie spalin do komory nie jest po to by ich ponownie dopalic, a zmienić skład mieszanki i obniżyć temperaturę spalania i powstawanie NOx. Egr nie działa zawsze w zakresie dużego obciążenia silnika, jednak pracuje w zakresie średnich obrotów czyli podczas zwykłej jazdy.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Szarpanie ustało po przeczyszczeniu i oślepieniu. Jednak jest trochę mułowaty, co wcześniej też było a zapomniałem o tym wspomnieć. Czy to też wina EGRa? Pojawiło się po wymianie na nowy a nie ustało po przeczyszczeniu i oślepieniu.
-
Czy Turbo działa prawidłowo? Nie ma nieszczelności?
Spróbuj odłączyć na testy przepływomierz.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez Fiacikowo na forum Bravo II
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 29-10-2018, 12:05
-
Napisany przez makapakaiq na forum Croma
Odpowiedzi: 13
Ostatni post: 19-02-2016, 15:03
-
Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 12-03-2015, 14:27
-
Napisany przez martn1979 na forum Panda
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 20-02-2015, 18:33
-
Napisany przez endriu1991 na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 19
Ostatni post: 24-07-2012, 09:52
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:32.
W sieci od 2007 roku.