Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna+LPG
z mojej winy walnął rozrząd i zmuszony byłem do wymiany wszystkich zaworów, głowicy itd(odkładanie wymiany paska) ale dobrze, mechanik mi to zrobił no to idę po auto, wyjeżdżam od mechanika zadowolony, że już mam sprawny samochód a tu co? dodaje gazu a samochód zaczyna szarpać, ledwie pod górkę podjeżdża i wgl na gaz się nie przełącza(zawsze gdy odpaliłem auto to dałem mu gazu na luzie do 2500 obrotów i od razu gaz wskakiwał) to wracam do mechanika a on mi mówi, że prawdopodobnie cewka zapłonowa ale jak to niby? wcześniej zanim mi rozrząd padł to nie było tego problemu nagle co? auto stoi u mechanika bez ruchu i cewka pada? nie znam się specjalnie na samochodach ale słyszałem, że wina może leżeć po stronie źle ustawionego rozrządu, mechanik mówił, że wszystko z nim dobrze ale wole nie kupować nowej cewki jak na końcu się okaże, że to jednak rozrząd a cewka jest w 100% sprawna, jak można sprawdzić czy z rozrządem wszystko dobrze albo co jeszcze może być tego przyczyną, w przyszłym tyg chce jechać nad morze a nie bd przecież jechał 150km szarpiącym samochodem...