Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Kupno FIATA BRAVO II 1.4 120km , SPRAWDZENIE
Witam mam opcje kupić od kolegi Fiata bravo II z 2008 roku . T-JET 1.4 , 120km wersja Sport . Przebieg ok 140 000 . Chciałbym faktycznie sprawdzić ile może mieć i czy były jakieś wypadki ale za bardzo się na tym nie znam . Polecacie może jakąś strone gdzie najlepiej sprawdzic ? Auto kilka lat temu bylo sprowadzone z Niemiec . Mam nr WIN: ZFA19800004166489 . Wiem , że głównym problemem w tym modelu była skrzynia biegów M32 od opla 6 biegowa . Sprawdzałem tez koszty utrzymania i ogólnie nie jest źle ale wiadomo turbina i dwumasa trochę dodaje . Proszę o jakieś rady na co zwrócić uwagę. Kolega sam się obawiał ze coś huczy myślał łożysko na skrzyni ale okazało się ze łożyska koł i wymienil wszystkie z tarczami i linkami i jest ok . Wspominał roweniez ze turbiny ani dwumasa nie robił i sprzęgło jest w porządku. CENA: 17.500 do negocjacji. Dwa komplety opon na felgach zima lato .Co myślicie?. Auto jak najbardziej mi odpowiada jeśli chodzi o wygląd. Do pracy mam kilka km i ogólnie nie jezdążę dużo to myślę taka benzyna jak najbardziej. A jak na trasie ? Bo chciałbym raz na jakiś czas pojechać ok 1000km . I ogólnie coś o tym aucie może się ktoś trafi kto posiada dokladnie taki model z tym silnikiem . Zalezy mi aby samochod byl dosyc tani w utrzymaniu i bezawaryjny . Nowe auto bedzie mi sluzyc przez ok 3-4 lata . Czekam na rady i podpowiedzi auto mogę w kazdym momencie zabrac do siebie i dokladnie sprawdzic tylko musze wiedziec na co dokladnie zwrocic uwage
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Główne wady już sam opisałeś, trzeba je dokładnie sprawdzić (szczególnie skrzynia), do tego jeżeli jest automatyczna klima to trzeba się liczyć z awarią aktywatorów (silniczki sterujące klimą), sprawdź czy dmucha w każdej pozycji i czy grzeje - chłodzi po każdej stronie. Jeżeli nie były naprawiane to jest duże prawdopodobieństwo że któryś aktywator już padł (jest ich 5, naprawa tego układu to ok. 1500zł za kpl.). Po za tymi problemami to raczej jest bez awaryjne. Sprawdź jeszcze rant maski od przodu, tam lubi rdzewieć (otwórz maskę i spójrz od spodu czy lakier jest pomarszczony lub czy nie ma już bąbli i rdzy). Co do sprawdzenia to są płatne strony do sprawdzenia np. https://www.autodna.pl/ , lub bezpłatna https://historiapojazdu.gov.pl/.
-
Nowy klubowicz
ok dzieki a mam jeszcze pytanie : bo przy takim wstępnym sprawdzaniu jeszcze tym bezplatnym nr Vin np autodna , Historia pojazdu / dostępne info - 0 wpisów . Czyli przebiegu tak czy inaczej rzeczywistego nie ustale tak bo niema danych ?
-
Nowy klubowicz
Tak, ale poszukaj jeszcze innych stron do sprawdzenia historii auta.
Tu sprawdzisz auta z Niemiec https://www.autoraport.pl
Ostatnio edytowane przez szakal64 ; 26-03-2019 o 10:17
-
Master
Zadzwoń do ASO, mi przez telefon podali to co znaleźli po Vin-ie.
-
Nowy klubowicz
Do ASO z mojego miasta czy do jakiegos konkretnie ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Na forum niema kogos kto mógłby sprawdzić ?
Podobne tematy
-
Napisany przez Wojciechxx na forum Bravo II
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 13-11-2018, 10:57
-
Napisany przez Maly Fiat14 na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 19-05-2017, 19:07
-
Napisany przez dario22 na forum Oddam/Zamienie
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 07-03-2017, 03:10
-
Napisany przez Rick na forum Bravo II
Odpowiedzi: 30
Ostatni post: 20-02-2012, 19:40
-
Napisany przez jacjacek na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 25
Ostatni post: 11-11-2011, 20:25
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:31.
W sieci od 2007 roku.