Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Sa to fiata, ja kupilem do oplA ,bo najtanszy,a to wszystko na jedno kopytko.https://allegro.pl/oferta/zle-odpala...uch-7200397196 zreszta silinki oplowskie i fiata to to samo.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Do kol."Boch" cos jest z chlodnicą intercoolera, bo lekko zapocone polaczenie z przewodem, choc polozenie turbiny wg. Mesa ,jest ok.Generalnie nie jest zle.pozycja EGR.jpgpozycja turbiny1.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,987
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Jak na moje, za dużo parametrów na raz logujesz
    Nigdy więcej STILO

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    121
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    A czy jest możliwość zmiany w sofcie temperatury przy której uruchamiają się świece? Pytam, bo byłoby to skuteczniejsze rozwiązanie, niż zmiana rezystancji czujnika przez zewnętrzne urządzenie. Może ktoś próbował?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Slyszalem o zmianach dawek startowych w przypadku problemow z uruchomieniem. Jak chcesz grzebac w sofcie to juz predzej to bym zmienil.

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    121
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Mam zmienione i dużo to nie dało...

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    W takim razie dorzuce update do moich problemow z odpalaniem. Generalnie problem sie pojawia wtedy gdy na desce wyswietla sie komunikat sprawdzenia swiec zarowych. Glownie ujawnia sie to w bardzo gorace dni kiedy auto stoi caly dzien w sloncu, choc nie zawsze.
    Wszyscy zgodnie twierdza ze swiece nie sa podgrzewane w wysokich dodatnich temperaturach.
    Wyglada na to ze elektronika dostaje po tylku w wysokich temperaturach i zaczyna swirowac. Chyba nie da sie z tym nic zrobic...

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,987
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    A to nie jest przypadkiem tak, że w Multijetach z racji ekologii świece uruchamiają się bez względu na temperaturę?
    Nigdy więcej STILO

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Moze tak byc.. Tak czy inaczej moje sterowanie swiecami przy wysokich temp nie dziala wcale.

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Wrocilem z wycieczki po Dolomitach, 3,5tys.km.."Wspomagacz" rozruchu o ktorym wspominalem dziala bez zarzutu. Przy temp. 5stC i 36 st. zimny silnik zapalal bez problemu. Urzadzonko dziala, zadnych bledow w kompie..aby tak dalej.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    121
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Witam. Także założyłem 'wspomagacz' i potwierdzam, działa bez zarzutu.

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,987
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Wrocilem z wycieczki po Dolomitach, 3,5tys.km.."Wspomagacz" rozruchu o ktorym wspominalem dziala bez zarzutu. Przy temp. 5stC i 36 st. zimny silnik zapalal bez problemu. Urzadzonko dziala, zadnych bledow w kompie..aby tak dalej.
    Jakiś manual dla potomnych jak to zamontowa?
    Nigdy więcej STILO

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Jest u góry ,pare postów wstecz, dorzuce w wolnej chwili ,lepsze zdjecia.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2019
    Skąd
    Dolnyśląsk
    Wiek
    22
    Postów
    1
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 90PS
    Rocznik
    2007
    Witam. Mam problem w moim Fiacie Bravo 1.9 JTD 66kw. Samochód odpala kiedy mu się podoba. Długo kręci i albo załapie i odpali, albo muszę odpuścić...
    Byłem u elektromechanika, powiedział że z elektryką wszystko w porządku. Gdy oddałem go do mechanika, stwierdził że gdy samochód był u niego, odpalał za każdym razem i prawdopodobnie jest to rozrusznik i skierował mnie do innego mechanika. Drugi natomiast powiedział, że najpierw wymienimy filtr paliwa i wtedy zobaczymy.
    Moje pytanie: Czy ktoś miał coś podobnego lub nasuwają mu się odpowiedzi na pytanie - dlaczego tak się dzieje?

    PS: To moje pierwsze autko, które kupiłem sam i nie jestem obeznany w branży samochodowej i nie chce żeby ktoś mnie wyrolował

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,987
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Stary diesel więc pewnie układ wtryskowy niedomaga. To Bravo I ?
    Nigdy więcej STILO

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Rocznik 2007 ,to nuovabravo.Kolega Puntosz niech zajrzy do lektury , tu na forum nt. tych problemow z rozruchem, bo nie ma sensu kopiowac wypowiedzi.Trzeba auto pod kompa, zrobic logi,moze cos wyjdzie. Kupiles auto z tym "problemem" ktos nie mogl tego ogarnąc lub wystraszyl się kosztów i sprzedał Tobie...Jeżdzenie po przygodnych mechanikach nie ma sensu.Jedz do takiego ,co ogarnia technologię CR , to temat ugryzie i bedzie taniej w sumie.Byc moze jest jakis drobiazg, szybki do usunięcia i niedrogi w naprawie.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Ciężki rozruch
    Napisany przez Qb11 na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 09-06-2019, 22:58
  2. Marea, rozruch
    Napisany przez DawiDy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-10-2015, 19:49
  3. rozruch 1,9 jtdm z 2006r
    Napisany przez kwski na forum Multipla
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-07-2015, 23:19
  4. Akumulator - rozruch
    Napisany przez Tomasuzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-02-2015, 20:52
  5. Ciężki rozruch - Marea JTD
    Napisany przez rieper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 10-09-2014, 12:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl