Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 36
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Powinno chwycić. Mi kiedyś jak cewkę miałem uszkodzoną to wyskoczył błąd. A w samym FiatEcuScan widziałem też taką pozycję. Myślę powinno wychwycić.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Jeśli cewka ma przerwę w uzwojeniu pierwotnym to ECU to wykryje przez pomiar rezystancji. Ale uszkodzonego uzwojenia wtórnego bądź kabla WN już raczej nie ;/

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Ale uszkodzonego uzwojenia wtórnego bądź kabla WN już raczej nie ;/
    Też mi się tak wydaje.. To samo z wypadającym zapłonem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    no ale komunikaty o wypadających zapłonach chociażby w autach niemieckich są faktem. w skrócie, wypadające zapłony to albo brak iskry, albo brak paliwa, więc albo układ paliwowy (pompa, regulator, wtryskiwacze), albo układ zapłonowy (wtryskiwacze, świece, przewody, cewka) do przeglądu.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Filmik z pracy silnika ale oczywiście co by nie było akumulatorek padł w aparacie i pod koniec kilka sekund pyrkania.
    PYRKANIE POD KONIEC FILMU


    PS. Co do dziurki w filtrze powietrza jutro będzie ;p
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  7. #21
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Brak zapłonu na jednym cylindrze, tak "na słuch". Dokładnie jak pisał wcześniej boch, ale zaczynając od układu zapłonowego a nie paliwowego.

    Z wypadającymi zapłonami i przerwami na cewkach różnie bywa, raz komputer sygnalizuje błąd w układzie zapłonowym a innym razem nie.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Czyli załóżmy że nie ma zapłonu na jednym cylindrze poradzę sobie z naprawą jak za to się zabrać. Co potrzeba wymienić?
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    na Twoim miejscu pojechałbym sprawdzić wtryskiwacze (próba przelewowa). polega to na częściowym demontażu kolektora ssącego i wyjęciu listwy wtryskowej. później na specjalnym stanowisku sprawdza się pracę wtryskiwaczy czyli jak rozpylają i czy rozypalają równomiernie. u mnie biorą za taką usługę od 50 do 150 zł. zaleca się przy takiej okazji wymianę wszystkich uszczelek kolektora ssącego (4 kwadratowe i 1 podłóżna - koszt ok. 60 zł).

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Ok przewinę we czwartek temat mechanikowi bo akurat jestem umówiony na wizytę. A jutro jak znajdę czas wyjmę kable i sprawdzę świece czy wszystko gra tak z czystej ciekawości.
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak ale wcale nie muszą być to wtryskiwacze. Może być słaba cewka, przebijający kabel, zła dawka paliwa itp itd..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    od czegoś trzeba zacząć...

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Obiecane zdjęcie teraz kilka waszych rad ;p

    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    Obiecane zdjęcie teraz kilka waszych rad ;p
    Zakleić poksipolem - w czym problem?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    no ale lewe powietrze ma znaczenie za przepustnicą, a nie przed. tak mi się przynajmniej wydaje

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no jasne.. Ta dziurka nic raczej nie robi, ale zakleić nie zaszkodzi..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 2.3 JTD na zimnym nie pali
    Napisany przez Utry na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-11-2013, 22:27
  2. JTD gorzej odpala na zimnym
    Napisany przez matejko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 07-12-2010, 20:38
  3. Ciężko pracująca skrzynia na zimnym
    Napisany przez gld na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-11-2010, 19:11
  4. Nie pali na zimnym
    Napisany przez sindbad na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 16:32
  5. problemy z zimnym TD
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 30-01-2009, 21:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pyrkanie z rury wydechowej

pyrkanie z wydechu

pyrkanie lpg

punto ii pyrkanie

reklama polska formularz WTF 4

restart komputera fiat puntopyrkanie z rurywydechowejpyrkanie z wydechu fiat Punto 1.1fiat punto 55s reset komputerabravo 2 pyrka wydechpunto prykaniepyrkanie z wydechu fiatPyrkanie z wydechu lewe powietrzepunto pyrka z wydechurestart kompa megane i 1.6 16vpyrkanie z rury wydechowej puntospaliny pyrkanie z wydechuna zimnym pyrka z ruryfiat bravo 1.6 16vPyrkanie z wydechu punto 1Pyrka wydech fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl