No to przepraszam panie: brak wiedzyNapisał bob96
Jesli nagrzewnica to gorzej, ale jesli tylko oringi to tanio i w miare proste zadanie, tylko rozkrecania trocheNapisał bob96
No to przepraszam panie: brak wiedzyNapisał bob96
Jesli nagrzewnica to gorzej, ale jesli tylko oringi to tanio i w miare proste zadanie, tylko rozkrecania trocheNapisał bob96
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
egon11 masz prawo nie wiedzieć
Bardzo dobry manual na temat wymiany nagrzewnicy i oringów jest na http://halny.tatrynet.pl/bbm/
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Może wrzucę tutaj, u nas nigdy nie zginie
Jak wyjąć nagrzewnicę w Bravo Brava Marea - Downloads - Fiat Klub Polska
Ostatnio edytowane przez miszko ; 22-10-2011 o 22:39
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
heh dzisiaj rano normalnie mialem powódź na szczescie z racji prowadzonej dzialalnosci maszyna do prania tapiercerek byla pod reka, wyssałem wodę i juz jest prawie sucho, po jutrze Maryja idzie do mechanika i wymieni nagrzewnice i termostat oraz klocki,tarcze, lączniki stabilizatora i amortyzatory z tyłu(w jednym posypała się gumka na dole i stuka) i uszczelkę pod pokrywą zaworów, jednym słowem wszystko co trzeba zrobić i bedzie świety spokoj
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Napisał wojo985
No to rozumiem że w bielsku można wyczyścić tapicerkę po promocyjnych cenach dla klubowiczów??
nie ma problemu mozliwy nawet dojazd do klienta
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
wojo985 Sterownik od poduszek powietrzych przeżył ten potop ?? Niestety w BBM mają w bardzo niefortunnym miejscu zainstalowany ten sterownik bezpośrednio pod nagrzewnicą
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
No do mnie to raczej daleko bys miał :Napisał wojo985
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
nie wiem czy przezyl, zreszta moja maryja miala tylko jedna kiedys ale i tak jest pusta kierwnica.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
tarmostat do wywalenia. zapłacisz za termostat koło 100 złotych. przy odrobinie samozaparcia sam wymienisz i będziesz miał ciepło. miałem to samo w moim ś.p. Bravo
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm
Ktoś tu chyba nie czyta dokładnie postów.... hehehe
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Koledzy mam problem z zagrzaniem silnika.Stojąc temperatura się podnosi,ale jadąc wskaznik się nie rusza.A i ogrzewanie jest słabe.Poradzcie.Pozdrawiam.
anulek, sprawdź pozom płynu w pierwszej kolejności, później termostat. Zrób tak: na zimym zapal i czekaj chwilke dotykając termostatu, jak wyczujesz ze robi się ciepły to macaj odrazu węze od chłodnicy, jesli zaczną się odrazu nagrzewać to znaczy że termostat jest ciągle otwarty i przez to w aucie jest zimo w czasie jazdy.
Jeśli płynu masz odpowiednia ilość to prawdopodobnie jest to termostat. Możesz mieć kiepski dostęp do termostatu u siebie-jest pomiędzy głowica a akumulatorem pod rurami z powietrzem. Ja przy takich objawach od razu wymieniłem termostat i się poprawiło, tylko,ze to troszkę droga część-bez zniżek w hurtowni niecałe 150zl.
P.S.
Może to tez być strzelona uszczelka pod głowica, czego nie życzę!
Poziom płynu jest OK,uszczelka pod głowicą raczej odpada.Według Twoich Hipo rad sprawdzę termostat.Dziękuję.Pozdrawiam.
[size=2][ Dodano: 2008-10-14, 19:32 ][/size]
Sprawdziłem, nagrzewnica od początku pracy silnika tak samo szybko się nagrzewa jak chłodnica.Więc termostat do wymiany.Ale czy to jest proste?Jakieś wskazówki?