Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Posty od 76 do 85 z 85
  1. #76
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Chyba nie było wersji z 4 poduchami bez czujnika obecności pasażera.. Kiedyś dawno temu utworzyłem temat z fotkami mojego sensora (temat nazywał się jakoś "Fotki centralki AirBag 4 poduszki po FL" czy jakoś podobnie. Mi ciężko to teraz znaleźć bo przez telefon piszę). Może tam porównasz nr-y..

    A czyścić to tylko w izopropanolu aleuważaj bo tam jest taki dziwny czujnik przeciążeniowy - nie jestem pewien czy on jest szczelny).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2013
    Skąd
    polska
    Wiek
    48
    Postów
    9
    Auto
    marea 1,6
    Rocznik
    1999
    ja mam inny numer centralki, a pod siedzeniem pasażera niema przewodów od czujnika pasażera nie wychodzi z siedzenia ani z instalacji

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2013
    Skąd
    polska
    Wiek
    48
    Postów
    9
    Auto
    marea 1,6
    Rocznik
    1999
    zdjęcia mojej centralki nie wygląda na uszkodzoną
    P1130293.JPGP1130295.JPG
    P1130296.JPGP1130300.JPG
    a tu link do postu kolegi Byrrt

    http://fiatklubpolska.pl/bravo-brava...-lifcie-11276/
    Ostatnio edytowane przez markopolo1975 ; 13-01-2014 o 14:17

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    37
    Postów
    102
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    Cześć.Trzy lata miałem spokój aż mi z miesiąc temu zapaliła się kontrolka airbag podczas przejazdu przez nierówny przejazd kolejowy.Niestety dopiero teraz podłączyłem się pod poduszkę i mam taki błąd:
    READING ERROR CODES:
    1: 09 - Ladunek wybuch. airbag pasazera
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.

    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błędu jest Wartość zbyt wysoka
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 37

    2: 01 - Centralka
    The ECU indicates a defect in the internal components. Verify that the ECU receives interference free power and has a solid ground connection. Clear the code, test drive the vehicle and ensure that the code does not reappear
    Powodem tego błędu jest Nieznany / Błąd wewnętrzny
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 58

    3: 01 - Centralka
    The ECU indicates a defect in the internal components. Verify that the ECU receives interference free power and has a solid ground connection. Clear the code, test drive the vehicle and ensure that the code does not reappear
    Powodem tego błędu jest Nieznany / Błąd wewnętrzny
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 58
    Teraz pytanko od czego zacząć?centralka,poduszka,taśma,bezpiecznik.

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    37
    Postów
    102
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    Dzisiaj byłem sprawdzić czy nagrzewnica nie zalała centralki airbag,wszystko jest suche. Odpiąłem poduszkę i wyskocz taki komunikat:
    READING ERROR CODES:
    1: 09 - Ladunek wybuch. airbag pasazera
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.

    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błędu jest Wartość zbyt wysoka
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 37

    2: 01 - Centralka
    The ECU indicates a defect in the internal components. Verify that the ECU receives interference free power and has a solid ground connection. Clear the code, test drive the vehicle and ensure that the code does not reappear
    Powodem tego błędu jest Nieznany / Błąd wewnętrzny
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 58

    3: 01 - Centralka
    The ECU indicates a defect in the internal components. Verify that the ECU receives interference free power and has a solid ground connection. Clear the code, test drive the vehicle and ensure that the code does not reappear
    Powodem tego błędu jest Nieznany / Błąd wewnętrzny
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 58

    4: 09 - Ladunek wybuch. airbag pasazera
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.

    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błędu jest Otwarty obwód
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 152

    5: 19 - Konfiguracja okablowania
    A WRONG configuration of the Airbag system ECU is indicated. The ECU may have been replaced and the new one/lines and harness are not yet configured according to the devices installed in the vehicle (Passenger airbag, side airbags, seat belt pre-tensioners, passenger airbag disabling switch etc.)
    If the proper setup can not be configured, verify that correct components and type of ECU are installed. FOLLOW THE AIRBAG SAFETY PRECAUTIONS!!
    Powodem tego błędu jest wiarygodności
    Obecny status błędu jest Obecny(ciagły)
    Błąd wartość licznika jest 152
    po ponownym podłączeniu poduszki jest tak:
    READING ERROR CODES:
    1: 09 - Ladunek wybuch. airbag pasazera
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.

    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błędu jest Wartość zbyt wysoka
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 37

    2: 01 - Centralka
    The ECU indicates a defect in the internal components. Verify that the ECU receives interference free power and has a solid ground connection. Clear the code, test drive the vehicle and ensure that the code does not reappear
    Powodem tego błędu jest Nieznany / Błąd wewnętrzny
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 58

    3: 01 - Centralka
    The ECU indicates a defect in the internal components. Verify that the ECU receives interference free power and has a solid ground connection. Clear the code, test drive the vehicle and ensure that the code does not reappear
    Powodem tego błędu jest Nieznany / Błąd wewnętrzny
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 58

    4: 09 - Ladunek wybuch. airbag pasazera
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.

    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błędu jest Otwarty obwód
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 152

    5: 19 - Konfiguracja okablowania
    A WRONG configuration of the Airbag system ECU is indicated. The ECU may have been replaced and the new one/lines and harness are not yet configured according to the devices installed in the vehicle (Passenger airbag, side airbags, seat belt pre-tensioners, passenger airbag disabling switch etc.)
    If the proper setup can not be configured, verify that correct components and type of ECU are installed. FOLLOW THE AIRBAG SAFETY PRECAUTIONS!!
    Powodem tego błędu jest wiarygodności
    Obecny status błędu jest Przerywany
    Błąd wartość licznika jest 152

    Po odłączeniu centralki nie mogłem się w ogóle podłączyć pod poduszki.

  7. #81
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Rozbierz centralkę i sprawdź luty może są zaśniedziałe i nie ma styku, sprawdź też napięcie zasilania bo może była zalana kiedyś, chodzi o masę

  8. #82
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Za dużo czytania. Czego nie można usunąć? Generalnie jak łapie jakieś syfiaste błędy możliwe własnie że z masą jest problem przy centralce (trzeba by wiązkę przedzwonić) albo własnie centralka padła po prostu i głupoty wypisuje.. Tak wszystko na raz nie pada..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    37
    Postów
    102
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Za dużo czytania. Czego nie można usunąć? Generalnie jak łapie jakieś syfiaste błędy możliwe własnie że z masą jest problem przy centralce (trzeba by wiązkę przedzwonić) albo własnie centralka padła po prostu i głupoty wypisuje.. Tak wszystko na raz nie pada..
    żadnego błędu nie można usunąć tj:
    01 - Centralka
    09 - Ladunek wybuch. airbag pasazera
    19 - Konfiguracja okablowania
    Trzy lata temu pojawiły się pierwsze dwa i normalnie je wykasowałem.
    Jak na dniach będę miał wolne to jeszcze wszystkie styki przeczyszczę.

  10. #84
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Jesli się nie da usunąc, to są do błedy stałe, i nie usuniesz ich zanim nie usuniesz usterki
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    37
    Postów
    102
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Jesli się nie da usunąc, to są do błedy stałe, i nie usuniesz ich zanim nie usuniesz usterki
    to co może być tą usterką?wymieniać na ślepo wszystko?
    Jak byś przeczytał ze zrozumieniem post który wcześniej napiasłem wiedział byś kiedy ta usterka sie pojawiła.


 
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Podobne tematy

  1. Zastanawiająca żółta kontrolka
    Napisany przez adziu na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 11-12-2011, 18:16
  2. zółta kontrolka w kształcie klucza
    Napisany przez bigining na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-04-2011, 14:17
  3. kontrolka pasów bezpieczeństwa
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 09-07-2009, 21:19
  4. kontrolka ładowania
    Napisany przez olo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-03-2009, 22:52
  5. Świecaca Airbag:(
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-01-2009, 21:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438kontrolka-airbag-jak-skasowac-6421

fiat bravo kontrolka poduszki powietrznej

fiat brava kontrolka poduszkistilo kontrolka poduszkifiat bravo swieci poduszkakontrolka poduszki powietrznej fiat bravomarea kontrolka poduszkikontrolka poduszki fiat bravastilo multijet miga kontrolka od ladowania akumulatoraseicento kasowanie airbagfiat marea kontrolka poduszki powietrznejkontrolka poduszki seicentofiat bravo kontrolka airbagkontrolka poduszki powietrznej fiat bravamultipla kontrolka poduszkiczujnik poduszek fiat bravokontrolka airbag bravaswieci kontrolka poduszki fiat bravapali sie kontrolka w fiacie multipla od poduszekkontrolka poduszki powietrznej brava
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl