Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    39
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    jacjacek ale nawet w książce obslugi jest napisane ze max moment jest dostepny miedzy 1500 - 2500 obrotow;p jak bede mial czas to wrzuce to



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    1750-3500obr tam jest staly maksymalny moment obrotowy, więc 2500 to dopiero połowa możliwości , co widać na wykresie który wrzucony jest na początku wątku. Ja subiektywnie czuje przyśpieszenie od ok2000 (więc prawie zgodnie z danymi na wykresie) może dlatego że wtedy większą jest też moc która również rośnie do końca.
    Zrób logi i przyjrzyj się autku powinno odzyskać pełną moc i bedziesz duzo bardziej zadowolony z jazdy, u mnie nie chciał jechać przy wyższych obrotach gdy miałem uszkodzony przepływomierz ale to tylko takie gdybanie

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    32
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Skoro już tak prawimy to powiem, że w mojej Bravie już od dłuższego czasu jest tak, że od 1800 obr/min zaczyna pięknie jechać, a potem przy ok. 3000 obr/min czuć delikatną pauzę, przyspiesza, ale delikatnie wolniej, czuć takie przydławienie za każdym razem (szarpnięcie).

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    39
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    Marcin91 to podobnie jak u mnie tylko przy ciut innych obrotach... i tak kocham swoją maryśke i nie zamieniłbym jej na nic innego

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    u mnie był lekki dołek.. przy nieszczelności w dolocie tj pęknięty wąż dochodzący do turbo. Chyba że jesteście jeszcze bardziej przewrażliwieni niż ja i szukacie dziury w całym zamiast cieszyć sie z jazdy . Bo ja osobiście odkąd mam bravure bardzo polubiłem ten silnik

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    39
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    jakiej tam dziury mi sie podoba taka charakterystyka silnika i tak mało kiedy przekraczam 2500 obr/min no chyba ze chce go odmulic albo wyprzedzam to i czarny dymek sie pojawi hehe ale to sa chyba najlepsze silniki wysokoprężne z tamtejszych lat nawet mój mechanik wie kiedy podjeżdżam do niego po miękkiej pracy silnika nie to co w vw xD

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    32
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Nie szukam dziury w całym, takie coś mam odkąd zmieniłem przepływkę jakieś półtora roku temu Mnie też się podoba praca tego silnika, jak na 310 tys. gra bardzo ładnie i jak na moje pierwsze auto to mam czym jechać Tylko ta sprawa mnie zainteresowała, bo kiedyś chyba tego nie było

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT

    Red face

    Jak nie traktujesz auta z przekonaniem że jedzie to wszystko w porządku to można tylko pochwalić takie postępowanie. Silnik jest dobry ja przesaidalem sie z audi 80 z silnikiem 2,6 V6 i jakiejś kosmicznej różnicy w jeździe nie ma a ze spalaniem dość znacząca więc to duży plus
    Bez logów nic się nie dowiemy.. polecam kupic kabelek albo podjechać do kogoś żeby podpiąl Ci autko.. nie powinno być żadnej dziury ani przedławień.. jeśli przepływka nie jest oryginalna, albo masz nieszczelności itp.. to takie rzeczy mogą sie dziać i spokojenie samemu można wszystko naprawić. Ja tak miałem ale odkad kupilem fiata już wszystko ogarnąłem i jest w porządku przynajmniej w tym temacie i nie mam żadnych "dołków " z mocą
    Cytat Napisał BoRo_26 Zobacz post
    jakiej tam dziury mi sie podoba taka charakterystyka silnika i tak mało kiedy przekraczam 2500 obr/min no chyba ze chce go odmulic albo wyprzedzam to i czarny dymek sie pojawi hehe ale to sa chyba najlepsze silniki wysokoprężne z tamtejszych lat nawet mój mechanik wie kiedy podjeżdżam do niego po miękkiej pracy silnika nie to co w vw xD
    Ja raczej rzadko kiedy schodze poniżej 2tys. no chyba ze po mieście wtedy tylko próbuje się toczyć. Granice 2000-3000obr są bardzo odpowiednie w trasie chociaż V-maks również systematycznie sprawdzam Ja wkladam i leje do bravurki co najlepsze więc musi ze mną współpracować i póki co bardzo dobrze się nam to udaje
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 25-09-2012 o 19:19

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    39
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    kable mam bo niestety z podłączeniem fiatów z 3 pinowym wejściem to żaden fachowiec nie zdołał tego zrobi w moim mieście... a nie wybaczcie jeden mowil ze mu sie "uda" ale za samo podłączenie chciał 80zl... wiec kable mi dziewczyna na urodziny sprawiła

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    to zrób logi podstawowych parametrów i bedzie widać czy coś niedomaga czy tak ma byc i mozesz zostawić to z czystym sumieniem.
    Mi mechanik wpinał się pod ABS i mówił że mi komputer pada albo mam uciętą ścieżkę ;/
    Swoją drogą dobre prezenty sprawia CI dziewczyna... ja chiałem kiedyś klucze od mojej i doczekalem się perfum.. też nieźle ale chyba wolałbym te klucze

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Od 1,8 powinno ładować do 2,8-2,9(pełna moc suszarni ) potem idzie równo

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [silnik] Turbo?
    Napisany przez Mathijas na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-05-2009, 23:05
  2. [silnik] silnik z fiata cupe 2.0 turbo do fiata bravo
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-04-2009, 11:31
  3. [silnik] czy turbo powiedziało papa?
    Napisany przez squbi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-10-2008, 20:13
  4. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 12:26
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9jtd turbiny

2.4 jtd turbina

jtd turbo

turbina 1.9 jtd

jtd cf2 jak sprawdzic odme

maksymalny moment obrotowy fiat marea weekend 1 9 jtd

fiat bravo przy jakich obrotach zalancza sie turbina

wykres silnika 1.9 jtd 105fiat bravo 16 jtd turbonie wlacza sie turbo fiat marea wekeend 1 9 jtd
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl