Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 55
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2012
    Skąd
    pułtusk
    Postów
    3
    Auto
    fiat brava 1.4 12v
    cześć chłopaki jestem tu nowy i potrzebuje waszej pomocy dziś jak jechałem do roboty to boja brava z benzyny zmieniła się w disla po prostu zaczeło cos tam stukać tak jakby świecy miały przebicię tyklo ze to trochę głośniej a podczas dodania gazu to coraz głośniej. patrzyłem świece patrzyłem przewody i są wporządku świece mam ngk a przewody bosch i to niedawno zmieniane. chłopaki naprawdę potrzebuję pomocy bo autko potrzebne mi na codzień a tu mi coś stuka. czego moze być to przyczyna czy równiesz wałka rozrządu czy czegoś innego...??? proszę pomocy.......



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Niestety wałek to problem 1.4
    Sprawdź kompresję.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2012
    Skąd
    pułtusk
    Postów
    3
    Auto
    fiat brava 1.4 12v
    no ostatnio była sprawdzana kompresja dokładnie jak zmieniałem rozrząd to było to sprawdzane i wszystko było dobrze a moze te stkanie wyniknąć ze zbyt niskim poziomu oleju?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    a i jeszcze jeżeli był by to wałek to czy mogę sie tym autem rormalnie poryszać czy raczej odstawić go do mochaniora i niech mi to zmienia jeżeli to to jest? a i jeszcze jak autm wracałem do domu to napoczątku to było to prawie niesłyszalne stukanie ale po przejechaniu jakiś 15 km to zaczeło coraz głośniej pukać a po zmianie z 3 biegu na 4 to prawie nie było słychać tego stuku. ten dzwięk to tak słychać jak by z pierwszwj świecy od wlewu oleju... i po dodaniu gazu na postoju to te stuki są coraz głośniejsze ale to taki dzwiek jak by świece maiły przebicie ale głośnij taki dziwny odgłos kolega mówił o świecach ale sprawdzałem i ok więc juz niewiem

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Słyszałem kiedyś brave 1.4 z za małym stanem oleju.. Olej Ty tam masz w normie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    56
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v + LPG
    Rocznik
    1997
    Uszczelka pod głowicą Ci nie poszła ? U mnie się okazało przy wymianie tego elementu że odłamek mi wpadł do wnętrza silnika i powodował właśnie taki efekt jak opisałeś.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2012
    Skąd
    pułtusk
    Postów
    3
    Auto
    fiat brava 1.4 12v
    stukanie ustąpiło samo jak odpalałem autko rano ale teraz mam inny problem dzis rano chciałem go zapalić to ciężko miał zapalić i nichciał wogule wejść na obroty cały czas mi gasł czym może być to zpowodowane?

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2012
    Skąd
    Mrągowo
    Postów
    5
    Auto
    Brava 1.4
    Witam
    Również mam problem z silnikiem 1.4, a mianowicie po rozgrzaniu na biegu jałowym przez moment silnik jest jakby przyduszony, drży i czuć to na kierownicy, pyrka z wydechu. Nie ciągle, a cyklicznie w równych odstępach czasu, jakby był problem z jednym cylindrem. Wystarczy delikatnie dodać gazu do 1000obr/min i już jest w porządku, na zimnym też nie trzęsie. Kable i świece zmieniłem. Marchewa nie pali się, na obroty wkręca się dobrze, nie gaśnie w czasie jazdy, na LPG i benzynie tak samo się dzieje. Czy to mogą być objawy wytartego wałka rozrządu? Przebieg podobno 170 tys km. I drugi problem: po dłuższym postoju zapala bez problemu, a ciepły nieraz trzeba długo kręcić i wcisnąć gaz aby zapalił. Z góry dzięki za odpowiedzi

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Lubelskie
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    Nie miałeś ostatnio wymienianego rozrządu lub wałka? Miałem podobny problem, klin na kole wałka rozrządu był zerwany przez co rozrząd był źle ustawiony.

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    jezeli silnik wpada w wibracjie to moze byc poduszka silnika a metliczne dzwieki to moze byc wałek

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2012
    Skąd
    Mrągowo
    Postów
    5
    Auto
    Brava 1.4
    Rozrząd wymieniałem kilka miesięcy temu, w sumie zaraz po zakupie. Po wymianie jakoś nie zwróciłem uwagi na pracę na postoju - zapalałem, jechałem, gasiłem. Któregoś dnia na podwórku zostawiłem go na luzie i zobaczyłem, że pyrka z tłumika a po otwarciu maski słychać jakby nie domagał na jeden cylinder. Pewnie po zdjęciu osłony rozrządu nie dowiem się czy jest poprawnie ustawiony?

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    32
    Postów
    346
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Dowiesz się. Znaki masz na kole pasowym wału korbowego (wycięcie) i na dolnej osłonie rozrządu (strzałka) oraz na kole wałka rozrządu od strony zewnętrznej (najczęściej biały znak na ząbku koła) i na wewnętrznej obudowie jest strzałka (z przodu koła wałka rozrządu).

    1. Ściągasz GÓRNĄ osłonę paska rozrządu i najlepiej pokrywę zaworów też.
    2. Samochód zostawiasz na 'luzie' oczywiście silnik nie pracuje w tym czasie.
    3. Zakładasz klucz na śrubę koła wałka rozrządu (o ile dobrze pamiętam to 18) i kręcisz (oczywiście z wyczuciem) do momentu aż znaki się pokryją.
    4. Jeśli znaki na kole pasowym i kole wałka rozrządu pokryły się ze swoimi strzałkami tzn. że rozrząd jest dobrze.

    Jeśli znaki się nie pokrywają tzn. że rozrząd jest przestawiony a wtedy jest to grubsza robota, bo na 99,9% są pokrzywione zawory.

    A co do metalicznych stuków. To przyczyn może być kilka: wałek, dźwigienki, popychacze. No i na 100% masz zapchaną magistralę olejową.
    Ostatnio edytowane przez luki183 ; 21-11-2012 o 11:13

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    117
    Auto
    Audi A8 D4
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał luki183 Zobacz post
    bo na 99,9% są pokrzywione zawory
    Nie prawda nawet jak jest źle ustawiony o parę ząbków auto nie odpali ale zawory sie nie pogną.

    Cytat Napisał luki183 Zobacz post
    No i na 100% masz zapchaną magistralę olejową.
    Nie prawda może mieć wytarty a może nie mieć, może juz ktoś robił a może nie oszczędzał na przeglądach.
    Może przeskoczył o ząbek i dlatego telepie silnikiem. Dopóki nie zdejmie pokrywy to sie nie dowie.
    Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
    Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
    Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
    "KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    32
    Postów
    346
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Karizmo O to mi chodziło. Podałem tylko możliwe przyczyny. Wiadomo, że górę musi ściągnąć.

  15. #44
    CTN
    CTN jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    3
    Auto
    Brava 1.4 12v SX
    Rocznik
    1998
    Witam, z racji tego, że w mojej Bravie jest taki sam silnik postanowiłem nie zakładać nowego tematu, ale dopisać się tutaj. Mój problem jest podobny. Postanowiłem, że będzie zmieniona uszczelka pod głowicą bo troszkę mi się tam pocił silnik i puszczał z pod dekla olej. Niestety zamienniki były nic nie warte i po zniszczeniu kilku uszczelek, stara została odtłuszczona, wyczyszczona, przejechana silikonem i założona. Auto się nie poci, nie ma ubytku oleju. Po przejechaniu około 12 km, sprawdzeniu silnika na okoliczność wycieków, po ponownym uruchomieniu silnika, zaczął on klekotać. Tutaj zamieszczam filmik z jego pracy.

    Fiat Brava 1.2 12v SX Benzyna + Gaz

    Silnik stracił trochę mocy, dodatkowo na benzynie z rury idzie niebieski dym. Po podłączeniu pod komputer pokazało problem z dwoma świecami oraz kompresją. Po rozwiązaniu tych problemów, samochód dalej nie ma tyle mocy co miał, silnik nie pracuje równo. Będę wdzięczny za pomoc/sugestie co do dalszych czynności.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    117
    Auto
    Audi A8 D4
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    Niestety zamienniki były nic nie warte i po zniszczeniu kilku uszczelek
    Tak to jest jak się doktor za mechanikę bierze

    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    została odtłuszczona, wyczyszczona, przejechana silikonem i założona
    HEHEHEHe padłem ze śmiechu, typowi silikonowi chłopcy, stary jesteś mistrzem Internetu
    Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
    Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
    Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
    "KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [zawieszenie] metaliczne stuki z zawieszenia lub układu kierowniczego
    Napisany przez florek2010 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-06-2011, 08:47
  2. Gaśnie na zminym silniku i ciężko pali. 1.4 12V
    Napisany przez rafal735r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-04-2011, 11:09
  3. Fiat Bravo 1.4 12v 97r Nie Odpala
    Napisany przez Suchciel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2011, 13:24
  4. [silnik] Metaliczne stuki z okolic rozrządu
    Napisany przez wlodziu79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-05-2010, 18:58
  5. Stuki w silniku
    Napisany przez kimono9 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-01-2010, 20:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stuki w silniku fiat brava 1.4 12v

fiat brava 1.4 12v stukanie w silniku

zawory fiat brava 1.4 12v

stuki w silniku fiat brava

stuki w silniku fiat

stukanie w silniku faitbravo

fiat bravo 1 4 stuka w silniku

fiat bravo brava 1.4 12v walek rozrzadu

zawory fiat bravo 1.4 12V

stukanie w silniku bravo 1.4

stuki metaliczne w silniku fiat brava

fiat brawo l 1.4 regulacja zaworow

fiat brava stukanie w silniku

stukanie w silniku fiat bravo

fiat bravo 1.4 12v regulacja zaworowsilnik do fiata bravo 1.4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl