Jeśli szukasz go tu gdzie dałeś zdjęcie to się nie dziwie że nie możesz znaleźć... czujnik (wyłącznik) powinien być przy gałce kierunku nadmuchu pod przednim panelem.
Jeśli szukasz go tu gdzie dałeś zdjęcie to się nie dziwie że nie możesz znaleźć... czujnik (wyłącznik) powinien być przy gałce kierunku nadmuchu pod przednim panelem.
Tak jak markshall napisał - czujnik (zdaje się z taką roleczką) jest od strony gałek
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No i wkońcu się udało odczytać kod !!!!!!!!! ) Okazało się że włącznik max def wpadł do środka tapicerki. Kod błedu to 54 co to oznacza?
Z tego co wyczytałem to kod 54 oznacza: "54 - sensor temperatury parownika AC - obwód otwarty"
Ostatnio edytowane przez darekedaros ; 26-05-2013 o 23:58
Kody błędów:
12 - sensor temperatury nagrzewnicy - zwarcie do masy
14 - sensor temperatury nagrzewnicy - obwód otwarty
32 - sensor temperatury zewnętrznej - zwarcie do masy
34 - sensor temperatury zewnętrznej - obwód otwarty
42 - sensor temperatury wewnętrznej - zwarcie do masy
44 - sensor temperatury wewnętrznej - obwód otwarty
52 - sensor temperatury parownika AC - zwarcie do masy
54 - sensor temperatury parownika AC - obwód otwarty
65 - silniczek funkcji nagrzewnicy
82 - potencjometr klapki nagrzewnicy AC - zwarcie do masy
84 - potencjometr klapki nagrzewnicy AC - obwód otwarty
92 - przełącznik wentylatora nagrzewnicy AC - zwarcie do masy
94 - przełącznik wentylatora nagrzewnicy AC - obwód otwarty
B2 - potencjometr silniczka funkcji nagrzewnicy - zwarcie do masy
B4 - potencjometr silniczka funkcji nagrzewnicy - obwód otwarty
D5 - silnik wentylatora nagrzewnicy AC
E2 - centralka AC - napięcie 5V - zwarcie do masy
E3 - centralka AC - napięcie 5V - zwarcie do zasilania
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
No i przynajmniej wiesz gdzie szukać problemu
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Tylko gdzie ten sensor temperatury parownika jest? Pewnie trzeba grzebać jeszcze głębiej..
Czujnik przymocowany jest do parownika i zapobiega jego zamarznięciu.Musisz wypruć wszystko na zewnątrz żeby się do niego dobrać.Ewentualnie może być problem we wtyczce od owego czujnika.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Udało mi się zlokalizować wtyczkę z czujnika i z sterownika klimatyzacji ktoś wstawił nowy czujnik i nie pasowała wtyczka to jej po prostu nie podłączył i error cli już nie ma Błędów nie ma ale sprężarka nie startuje może dlatego, że jest 11 stopni? Próbowałem włączać max def ale brak napięcia na przekaźniku sprężarki.
Ostatnio edytowane przez darekedaros ; 27-05-2013 o 03:12
11 stopni to powinna już się bujnąć (startuje od 6ciu).. Tyle że może nie być czynnika np.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
ostatnio też nabijałem klimę i sprawdzana była pod wysokim ciśnieniem i nie spadało czyli niby okej, nabiliśmy do pełna bo była pusta więc 160 zł. ale popsikane zostało specjalnym preparatem który pod ultrafioletem pokazuje nieszczelności i po paru dniach jazdy z klimą wróciłem i okazało się że jest mała nieszczelność na uszczelce. tego nie wykryło badanie sprawdzanie ciśnieniem. trzeba było wymienić uszczelkę, niestety u mnie koszt 100 zł aż gdyż śruba była zapieczona co wiąże się z wyciąganiem chłodnicy. Sprawdź jeszcze raz szczelność w ten sposób
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Byłem dzisiaj u specjalisty od klimatyzacji. Nabił azotem do 10 barów i nie było wycieków, więc zrobił próżnię i chciał nabić czynnik z kolorem niestety problem jest z nabiciem czynnika. Kreski na manometrze idą raz w jedną stronę, raz w drugą. Powiedział, że prawdopobnie jest coś przypchane, najszybciej jakiś filtr "osuszacz". Pytanie gdzie ten filtr? Czy to co powiedział w ogóle ma jakiś sens? A może tam jest jakiś elektrozawór, który zamyka i otwiera?
Ostatnio edytowane przez darekedaros ; 06-06-2013 o 23:56
Elektrozaworów żadnych tam nie ma, może być to wina osuszacza. Znajduje się po lewej stronie pod zderzakiem, dostęp raczej tylko od dołu, ew jak wymontujesz akumulator razem z podstawą to może da rade. Koszt nowego ~50 zł, używanego nie ma sensu kupować bo będzie na bank niesprawny. Też myślę, że może to być taka przyczyna.