Musisz połączyć kabel żółty z czerwonym na radiu i podpiąć do czerwonego z instalacji, wtedy będzie działac na każde żądanie. W JVC mam odrazu kabel tak zrobiony że można przelączyć na taki mostek.
Musisz połączyć kabel żółty z czerwonym na radiu i podpiąć do czerwonego z instalacji, wtedy będzie działac na każde żądanie. W JVC mam odrazu kabel tak zrobiony że można przelączyć na taki mostek.
lub zamienić je miejscami, w niektórych radiach jak zamienisz je miejscami to radio włączy się bez kluczyka w stacyjce ale też będzie sterowane przez stacyjke(tzn. przekręcasz kluczyk-radio się włączy, wyłączysz zapłon - radio się wyłączy) aramis1981 jakie masz to radio?Napisał Hipo
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Wojo985 nic specjalnego LG - w/g opisu na panelu LAC-M2500R. Te radio ma wsumie charakter sentymentalny, prezent od żonci ale odtwarza mp3 i ma pilota
Dzięki panowie za wskazówki jutro się tym zajmę...
aramis1981pytam bo np. w blaupunkcie wystarczy zamienić przewody.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
A co myslicie o tym:
http://aukro.cz/item690392118_hit_or...ea_rarita.html
Koles drogo chce ale jeszcze nie widzialem na cd
Czy mp3 odtwarza to nie byłbym tego taki pewien. To radio można powiedzieć biały kruk, prawie niedostępne w Polsce, montowane było tylko na rynki zachodnie, sporo sprowadzonych marei (w lepszych wersjach) je ma. Tylko "trochę" drogie ok. 700 zł.
Na pewno nie odtwarza mp3. Kasę niezła za nie chce. Czasem się trafi takie radio u nas i nie kosztuje taką kupę kasy.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
To jest radio AD 182H4 firmy Grundig wyprodukowane dla fiata. Jak większość ma moc 4x15W i poza tym, ze CD (bez MP3) obsługuje zmieniarkę i można je podpiąć pod sterowanie z kierownicy. Jak się trafi w Polsce można je kupić za około 400zł.
[color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].
we wszystkich radiach montowanych w mareach trzeba zmienic przewody zasilania inaczej bedzie gubić pamięć radia.
ewentulanie dla bardziej kumatych:
http://www.bzyku.nd.e-wro.pl/iso.JPG
podepnę się pod temat z pokrewnym pytaniem - czy można usunąć zatrzaski mocujące radio? Aby w przyszłości nie bawić się w specjalne klucze etc. Czy przez taki zabieg radio nie będzie mi barabanić na dziurach czy podczas innych wstrząsów?
Jeżeli usuniesz zatrzaski, rozumiem chodzi o te metalowe blaszki, to przecież radio może Ci się wysuwać w trakcie jazdy. A jeżeli boisz się o specjalne klucze to ktoś z forum podpowiedział mi ciekawy sposób: wycinasz kawałek np. z nieważnej karty kredytowej lub czegoś podobnego i wyjmujesz radio bez żadnych zniszczeń i problemów. Szybko, tanio, bezpiecznie.
klucze mam. Za pierwszym razem jak wyjmowałem radio zajęło mi to 3 min. Ale jak wstawiłem nowe radyjko fiata to mam teraz problem z lewymi zatrzaskami aby je wyjąć, a potrzebuje dostać się do oświetlenie konsoli. I tak sobie myślę że jak już wkońcu uda mi się dobrze podwarzyć te blaszki to usunę je na stałe. I czemu miało by wylecieć podczas jazdy? Przecież standardowe kieszenie do radia nie są na żadne zastrzaski i nic nie wyskakuje na zakrętach czy przy hamowaniu
Radio wyciąga się dosłownie w 5 sekund, właśnie kartą kredytową, czy podobnym elementem nie rysującym, elastycznym, w miarę twardym.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Nie wiem jak jest u Ciebie, ja wiem, że mając standardowego kaseciaka oryginalnego fiata podejrzewam, że po usunięciu zaczepów na pewno by mi wylatywało, bo zaczepy luźno siedzą i bez problemu da się je podważyć żeby wyjąć, a po usunięciu nic oprócz kabli by radioodtwarzacza nie trzymało. Mam teraz radioodtwarzacz Sony 1 din i półkieszeń jest tylko wsunięta, ale niczym nie zablokowana ani nie przykręcona do ramki (z przejścia standardowego radioodtwarzacza fiat na 1 din) i co jakiś czas muszę dosuwać radioodtwarzacz, bo najzwyczajniej w świecie "wyjeżdża" mi z ramki. Więc ja bym radził zostawić zaczepy, bo wbrew pozorom codziennie tam nie zaglądasz.
Ja wyciągałem swoje radio 2 razy i obydwa razy poradziłem sobie nożem cienkim
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT