Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 48
Like Tree1lubi to!

Temat: Czy polecicie 500x  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    (często trzeba pokręcić pokrętłem trybu jazdy ,a po co te dodatkowe ruchy ręką ?)
    U siebie nie kręcę bez opamiętania

    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Skrzynia 6 biegów ,poprawnie zestopniowana,ale..potrafi podhaczyć na 2
    U mnie nie haczy na żadnym biegu. Haczenie w tej skrzyni nie jest normalnością.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    21 czerwiec 2017
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    251
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2017

  4. #33
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    No i co w związku z tym? Ciekawe jakby Tipo wyglądało po takim uderzeniu Pewnie drzwi i błotnika by jeszcze brakowało Lepiej zobacz jak jest przymocowany sworzeń do wahacza, tak samo jak w 500X, na 3 śrubach, bądź nitach.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 27-06-2018 o 14:14

  5. #34
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    No i co w związku z tym? Ciekawe jakby Tipo wyglądało po takim uderzeniu Pewnie drzwi i błotnika by jeszcze brakowało Lepiej zobacz jak jest przymocowany sworzeń do wahacza, tak samo jak w 500X, na 3 śrubach, bądź nitach.
    Z ciekawostek, w koło został wbity hak busa, stąd wyrwanie - info z pierwszej ręki

  6. #35
    marexxx
    Guest
    To ja też się wypowiem jako posiadacz od miesiąca, a więc muszę powiedzieć że jakbym dostał samochód na tydzień to pojeżdżenia to chyba bym go nie kupił, twardy , twardy i jeszcze raz twardy , felgi mam 18 ,nie wiem czy zamiana na 17 coś zmieni, po równej drodze ujdzie, ale jak wjeżdżam gdzieś na jakieś nierówności to szlag mnie trafia, zero komfortu,spalanie to faktycznie kosmos przy ostrej jeździe to spokojnie 12l, a tak delikatnie to 10l, auto z polskiego salonu, właściwie to się zastanawiam już nad sprzedażą za pół roku, poczekam aby podatku nie płacić, chyba ze się przyzwyczaję do niego i przestanie mi brak komfortu przeszkadzać

  7. #36
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    17 twardo i te kretyńskie studzienki zaprojektowane i wykonane aby zawsze któreś koło w nie wpadało . Teraz jeżdżę na 16 zimowych i lubię ,bo tłumi fajniej (może wielosezonowe byłyby czymś pośrednim ) ,ale od razu też słychać bardziej silnik .Pewnie stawiają większy opór i stąd taka warkotliwsza praca silnika ,na letnich jest inaczej . 18 to bym chyba nie chciał o ile drogi byłyby europejskie ,a nie wschodnio wiejskie w moim rejonie to tak .

  8. #37
    marexxx
    Guest
    Zapomniałem jeszcze dodać o hamulcach, mam automat, nie wiem czy przy manualu też tak jest, a mianowicie system zero jedynkowy, hamowanie z większych prędkości jest ok ale jakies podjeżdżania to delikatne naciśnięcie powoduje natychmiastowe zatrzymanie, nie wiem czy można to jakoś wyregulować

  9. #38
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Towotem klocki przesmaruj ,a poważnie to tak ,duże prędkości to klockowato hamuje ,niskie to ostro . Moje wszystkie Fiaty tak miały z tego co sobie przypominam .Może zmiana klocków /tarcz na coś bardziej poważnego coś zmieni? Jeśli u mnie klocki padną to nie kupię Mopar ,a coś innego producenta . Ktoś tu chyba Textar (?) opisywał i było niefajnie . Auto już jest na rynku trochę to i zamienniki powinny być . Wszedłem na Jurid i widzę ,że klocki są 2 rodzaje wedle systemu MANDO lub TRW ,różnią się średnicą tarczy . W intercars system ATE /TRW itd ,pewnie na tarczy czy zacisku cos by było jako wskazówka . Ceny mają rozrzut . Moje klocki zeszkliły się ,piszczały - wymieniono . Nowe czasem lekko pisną ,ale rewelacją nie są ze skutecznością . Są bo są ,do wymiany na inne.
    Ostatnio edytowane przez rajtkezjusz ; 15-10-2020 o 23:45

  10. #39
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    klocki są 2 rodzaje wedle systemu MANDO lub TRW ,różnią się średnicą tarczy
    Bo z przodu zaciski są właśnie Mondo (nie Mando), a tył system TRW ESP/ABS produkcji TRW.


    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    ,a poważnie to tak ,duże prędkości to klockowato hamuje ,niskie to ostro
    Nie wiem o czym piszecie, nie zauważyłem, żeby hamulce dziwnie działały, a w szczególności 0-1. Co więcej nie mam problemu przy przesiadaniu się pomiędzy pincetą a moim GP, jeżeli o hamulce chodzi, a w GP (system Bosch) te są żyletą, pedał ma mniejszy skok i jeszcze nie trafiłem na tendencję 0-1, a teoretycznie powinienem przed "przyzwyczajeniem się". W drugą stronę też nie odczuwam mniejszej skuteczności.




    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    hamowanie z większych prędkości jest ok ale jakies podjeżdżania to delikatne naciśnięcie powoduje natychmiastowe zatrzymanie
    Czegoś takiego nigdy nie doświadczyłem, dozowanie siły hamowania w moim jest płynne i przy toczeniu się, a to przerabiam kilka razy dziennie od 4,5 roku.


    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    nie wiem czy można to jakoś wyregulować
    Lu
    Masz rocznik 2015, a auto masz od miesiąca. Kiedy ostatni raz wymieniono płyn hamulcowy w hamulcach i wysprzęgliku? Tak naprawdę wymieniono, a nie jak większość baranów mierzy jakość w zbiorniku, do tego jeszcze niepoprawnie, ale to bez znaczenia, bo i tak ten płyn w wysprzęgliku, czy zacisku, nigdy nie był w zbiorniku wyłączając proces nalewania. Wychodzi, że dobry, i tyle, a na dole kisiel, syf i malaria.


    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    18 to bym chyba nie chciał
    Mam 18 i brałbym 2 raz z tym profilem jaki dali


    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    spalanie to faktycznie kosmos przy ostrej jeździe to spokojnie 12l, a tak delikatnie to 10l, auto z polskiego salonu
    A ile ma palić? Litr? Nie rozumiem tego płaczu. W przypadku MultiAir idzie spalić również mało, kwestia techniki jazdy. Z czego mają być osiągi? Chcesz przyszaleć, to nie ma bata, musi chlać, szczególnie, że autko lekkie nie jest, ale to akurat na plus jest
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 16-10-2020 o 02:02

  11. #40
    marexxx
    Guest
    Hmmm , wydawałoby się że ktoś kto ma ponad 4 tyś postów napisze coś bez złośliwości, ale widocznie ilość postów nie ma z tym nic wspólnego

  12. #41
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    Hmmm , wydawałoby się że ktoś kto ma ponad 4 tyś postów napisze coś bez złośliwości, ale widocznie ilość postów nie ma z tym nic wspólnego
    Wskaż mi, gdzie złośliwie pisałem? Jeżeli moją opinię jako złośliwość odbierasz, to trudno.

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2020
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    216
    Auto
    500X Trekking Plus 2.4 Tigershark MultiAir2 AWD
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    To ja też się wypowiem jako posiadacz od miesiąca(...)
    4x4 czy FWD? Kupiles uzywany. Byla jakas dobra alternatywa dla iksa?

    Zawieszenie bardzo malo komfortowe, niestety, za to prowadzenie bardzo pewne - cos za cos, zeby bylo optymistycznie Tez mam osiemnastki i wolalbym szesnastki - ciut lepszy komfort resorowania i tansze opony...

    Hamulce w iksie maja po prostu tak duza sile hamowania. Z duzych predkosci moj potrafil i na suchym asfalcie prawie kola zablokowac. Plyn hamulcowy wymieniony w tym roku. Jak przesiadlem sie z innego samochodu, to czasami zdarzalo mi sie zahamowac za ostro przy pierwszym hamowaniu. Normalnie, jezdzac tylko iksem, nie mam z tym problemu i nie lubie samochodow, gdzie trzeba mocno wciskac pedal hamulca. Kwestia przyzwyczajenia, w kazda strone.

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    188
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Rzeczywiście jest dość twardo i trzeba się przyzwyczaić, ale jak na wyższe auto pewnie się prowadzi. Mały rozstaw osi też nie pomaga w odczuciach nierówności na drodze, za to "na zimie 16" jest lepiej.
    Spalanie średnie mam 7,2 więc raczej OK uwzględniając moc/masa/wysokość . Na autostradzie i mieście pali podobnie 8-9L.
    Relacja cena/jakość ogólna wydaje mi się OK, pomijam sprawę padającego turbo, zobaczę jak w moim przypadku zachowa się FCA.

  15. #44
    marexxx
    Guest
    Trump, napęd na przednią oś ,co do wyboru auta to nie miałem nic konkretnego na oku, właściwie to mialemsto pomysłów na minutę , od astry poprzez jakieś ix35 ale padło na ixa, wszystkie płyny były wymienione, auto cały czas serwisowane w ASO, mogę jeszcze dodać czego mi brakuje w nim a co mam w stili to domykanie i otwieranie szyb z pilota, aha , dziwna sprawa też z tą klapką od wlewu paliwa, po zamknięciu auta powinna być zaryglowana a nie jest, ale to już tu było chyba poruszane gdzieś

  16. #45
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    wszystkie płyny były wymienione, auto cały czas serwisowane w ASO
    To nie jest wyznacznik, że wszystko ok.


    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    mogę jeszcze dodać czego mi brakuje w nim a co mam w stili to domykanie i otwieranie szyb z pilota,
    Tego nie ma żaden, a body jak najbardziej ma możliwość odpowiedniego sterowania.


    Cytat Napisał marexxx Zobacz post
    dziwna sprawa też z tą klapką od wlewu paliwa, po zamknięciu auta powinna być zaryglowana a nie jest, ale to już tu było chyba poruszane gdzieś
    "Losowe" sztuki Renegade miały, ale teraz wszystkie już nie mają rygla.

    Pozwalam sobie na dalsze złośliwości w tym wątku


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dobry serwis komputerów apple na terenie Warszawy- polecicie ?
    Napisany przez vilantus na forum Kącik komputerowy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-09-2018, 09:57
  2. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-05-2017, 02:17
  3. Który silnik polecicie...2,4 czy 1,8?
    Napisany przez bober6662 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 07-12-2016, 21:39
  4. Jaką instalację gazową polecicie do fiata pandy?
    Napisany przez Religa na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 15-06-2015, 10:42
  5. Którą firmę radia mi polecicie?
    Napisany przez nike166 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 08-03-2012, 15:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat 500x forum

fiat 500x opinie

https:fiatklubpolska.pl500x-533czy-polecicie-500x-39924

fiat 500x czy warto

5oox forum

forum fiat 500xfiat 500x tryb dynamiksite:http:fiatklubpolska.pl wadyfiat 500x forum 2019fiat 500x opinie forumfiat 500x opinie 2017

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl