Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Ducato 2.3
    Rocznik
    2012

    Gdzie we Wrocławiu usunąć filtr cząstek stałych w Ducato 2012 rok,polecicie,jaki koszt ???

    Pytanko,gdzie we Wrocławiu usunąć filtr cząstek stałych w Ducato 2012 rok , polecicie coś ??? jakie to mogą być koszta ?
    Twierdza Wrocław
    Szlachta z Wrocławia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2016
    Skąd
    Łuków
    Wiek
    37
    Postów
    65
    Auto
    Ducato 2,3 130KM 2015r, Doblo 1,9 MultiJet 2007r
    Rocznik
    2015
    Jaki silnik? Jestes przekonany ze masz filtr?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Ducato 2.3
    Rocznik
    2012
    2,3 , rok 2012,tak na 100% mam
    Twierdza Wrocław
    Szlachta z Wrocławia

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    30
    Postów
    63
    Auto
    Fiat Ducato
    Rocznik
    2014
    2.3 z 2012 roku to Euro5 więc filtr jest na 100%
    Ten silnik wychodził też w 250 fl do 2015 roku.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    40
    Postów
    39
    Auto
    Doblo 1.6 16V CNG -> LPG
    Rocznik
    2008r
    W Poznaniu w dwóch miejscach koszt to:
    800zł
    1250zł
    Obie ceny brutto.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Ducato 2.3
    Rocznik
    2012
    I pojawiły się problemy.W dniu dzisiejszym rano umówiona wizyta na usunięcie filtr,auto nie odpala,odrazu gaśnie.Na lawecie pojechało,filtr wycięty,teraz program mają kompem wstawiać,a auto dalej nie odpala.Ostatnimi czasy po odpaleniu auto gasło po kilku sekundach,ale po kilkukrotnym takim odpalaniu zaskakiwało,a teraz już nic.
    Twierdza Wrocław
    Szlachta z Wrocławia

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Ducato 2.3
    Rocznik
    2012
    filtr usunięty we Wrocławiu,koszt 1400zł,teraz trzeba egr,koszt około 400zł,Diagnosta stwierdził wtryski i najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.Ktoś się orientuje jakie mogą być koszty wtrysków i uszczelki pod głowicą?
    Twierdza Wrocław
    Szlachta z Wrocławia

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2013
    Skąd
    ziemia
    Postów
    68
    Auto
    ducat 2,3MJ MAXI TYTAN ale H2
    Rocznik
    2007
    1` A skąd wie że uszczelka ?
    2` Robili test na obecność CO2 w płynie chłodniczym na uruchomionym silniku ? Czy tak na "oko" ?

    3` Zanim złapiesz się za wtryski oczyść czujniki halla - potocznie czujnik położenia wałka i wału bo mogą być nawet 2 szt. A najlepiej je podmienić do testu.
    4` Oraz kluczowe czy nie było to zbieżne z wymianą rozrządu i jego niedopasowaniu lub "odpalaniu na pych" ?

    Daj odpowiedzi po kolei:
    1`
    2`
    3`
    4`

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    ŻYWIEC
    Wiek
    30
    Postów
    37
    Auto
    CITROEN JUMPER 3.0 HDI
    Rocznik
    2012
    sparta79 wyciąłeś filtr za 1400 a nowy filtr na allegro niecałe 1400 kosztuje.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Mojemu znajomemu w nocy pod domem za darmo usunęli.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2017
    Skąd
    gostyń
    Postów
    3
    Auto
    ducato III
    Rocznik
    2013
    Nowy filtr szybko nie bedzie nowy...a może zdąży przed tym az mu olej norme samoistnie zmieni z C3 na C-1...a na poważnie...mi padł egr i zaraz sie fap zasyfił...a tak spokój na lata...

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał marcinziel2 Zobacz post
    Nowy filtr szybko nie bedzie nowy...a może zdąży przed tym az mu olej norme samoistnie zmieni z C3 na C-1...a na poważnie...mi padł egr i zaraz sie fap zasyfił...a tak spokój na lata...
    Padniety egr czy wtrysk zabije dpf a kopcil nie bedzie. Lepszy zabity dpf niz wypalony tlok Problemow moze i nie ma ale ponoc przez dpf auto jest mulowate i duzo pali.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-11-2016, 13:49
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-11-2016, 19:35
  3. Bravo II, dorabianie kluczyka zapasowego. Gdzie we Wrocławiu?
    Napisany przez grzeniua na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-05-2015, 00:45
  4. jaki filtr cząstek stałych montowany jest w doblo?
    Napisany przez Lza na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-03-2015, 11:12
  5. Ulysse 2.2 jaki filtr cząstek sdtałych
    Napisany przez azbach na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2012, 15:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl