Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 96
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja chyba sobie dorobię całkowitą przysłonę i tylko kwadraty powycinam. jednak temperaturę jak mam nastawioną na 26* to ciężko mu się nagrzać. i wcale się nie dziwię



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    To polecam na zimnym silniku wyłączyć nadmuch na powietrza do kabiny. Od razu szybciej sie dogrzeje. Nie wiem ale u mnie nawet przy -27 stopniach w zeszłym roku auto się ładnie nagrzało. Bez żadnych czarów z zasłanianiem grilla

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    Nie wiem ale u mnie nawet przy -27 stopniach w zeszłym roku auto się ładnie nagrzało.
    pewnie tak ale ty nie masz tak rozbudowanej nagrzewnicy.
    Ja jestem wygodnisiem pierniczonym i w robocie się namarznę więc szukam ciepła zawsze i wszędzie. więc ogrzewanie zostawiam na początku tak jak je zaprogramowano ( lekki nadmuch na szybę z ustalona temperaturą) a potem jak się tylko trochę nagrzeje i automatycznie przestawi je na ustawienia z poprzedniej jazdy daje sobie ze 26* i dlatego go nie dogrzewa. Komfort wygrywa walkę ze wszystkim

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Komfort wygrywa walkę ze wszystkim
    Ja mam podobnie w sumie Choć ostatnio to raczej staram się nawet nie ogrzewać jak nie trzeba żeby silnik się na LPG przełączył Wtedy też szybciej się już dalej rozgrzewa.. Ale wiadomo jak szyba zamrożona to już nie chodzi o komfort tylko o bezpieczeństwo więc full power na szybę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no z szybą to już inna sprawa to jasne. a ciekawi mnie czy te maty na siedzenie się sprawdzają

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    ciekawi mnie czy te maty na siedzenie się sprawdzają
    Pewnie w tyłek grzeją tyle że wyglądają średnio i majtają się po siedzeniu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Są też takie montowane pod obicie siedzenia. Na allegro tego trochę jest.

  9. #38
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Są ale raz że droższe, dwa, że trzeba dopasowywać, 3 że trzeba cały fotel pruć..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie to już wole fotel wymienić na taki z grzałka niż tapicerkę zdejmować.

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    a ja to bym dzieci chciał mieć jeszcze w przyszłości więc wynalazku typu maty grzejące i podgrzewane siedzenia nie chcę

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    32
    Postów
    120
    Auto
    STILO MW 1.9JTD 115KM
    Cytat Napisał Quler Zobacz post
    Akurat w BMW wentylator chodzi cały czas ... a więc coś takiego może ma sens ...
    Tylko, gdy ma zepsutą wiskozę.

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    a ja to bym dzieci chciał mieć jeszcze w przyszłości więc wynalazku typu maty grzejące i podgrzewane siedzenia nie chcę
    no właśnie o to chodzi. choć może delikatne grzanie nie zaszkodzi. dość kontrowersyjna sprawa

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał jurek84 Zobacz post
    Tylko, gdy ma zepsutą wiskozę.
    nie. tam wiatrak podłączony jest na ten pasek co altek więc chodzi non stop.

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    32
    Postów
    120
    Auto
    STILO MW 1.9JTD 115KM
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    nie. tam wiatrak podłączony jest na ten pasek co altek więc chodzi non stop.
    Nie wciskaj ludziom głupot, bo jeszcze uwierzą.

    wisco4srubyrys.jpg

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to BWW które ja robiłem tak miało a jedyne co posiadało to wyprzęgnik jak w altku. więc wiem co widziałem. A skoro uważasz inaczej to powiedz mi jak załącza się wentylator skoro jest bezpośrednio napędzany tym samym paskiem co altek.

  16. #45
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    32
    Postów
    120
    Auto
    STILO MW 1.9JTD 115KM
    Nie chce mi się pisać, więc skopiuję z wikipedii:

    Sprzęgło wentylatora chłodnicy

    Jednym z elementów układu regulacji temperatury silnika jest wentylator kierujący (w razie potrzeby) strumień powietrza na chłodnicę. Wentylator ten może mieć napęd elektryczny, bądź też może być połączony sprzęgłem wiskotycznym z innym obracającym się elementem, napędzanym przez silnik, np. wałem wirnika pompy cieczy chłodzącej silnik. Umieszczenie wentylatora na takim wale bez użycia sprzęgła byłoby nieekonomiczne, gdyż obracałby się on również wówczas, gdy nie zachodzi potrzeba dodatkowej wentylacji chłodnicy. Zwiększałoby to opory ruchu silnika i utrudniałoby osiągnięcie właściwej temperatury pracy.

    Sprzęgło wentylatora ma za zadanie sprawić, że wentylator w stanie wyłączonym obraca się znacznie wolniej od wirnika pompy chłodzenia, zaś w miarę wzrostu temperatury (i zarazem zapotrzebowania na wentylację) jego prędkość obrotowa ulega zwiększeniu, zbliżając się stopniowo do prędkości obrotowej wirnika. Stosowane np.BMW E36


    Reszta tutaj:
    Sprzęgło wiskotyczne


 
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odmrażacz do szyb i inne takie przydatne na zimę.
    Napisany przez KamyK na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post: 03-01-2013, 18:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

oslona chlodnicy stilo zimeoslona chlodnicy na zime
http://www.iparts.pl