Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 91
Like Tree1lubi to!

Temat: Zapytanie odnośnie zakupu Fiata Stilo  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2013
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    1
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2003

    Zapytanie odnośnie zakupu Fiata Stilo

    Witam,
    Chciałbym kupić Fiata Stilo 1,9 JTD 3 drzwiowy.
    Jeśli moglibyście mi powiedzieć, na co szczególnie zwracać uwagę. Dziś oglądałem jeden, właściciel mówił, że bezwypadkowy, ale przy pod maską wszystkie śruby były czarne, za wyjątkiem jednej która była srebrna. Silnik był za czysty, nawet okładzina wyglądała jak wyprana i odkurzona.
    Co więcej czy to normalne, że na wewnętrznej stronie drzwi fiaty nie mają żadnych naklejek nawet na "futrynie". Jeśli ktoś byłby zainteresowany który to samochód:
    Oferta - Fiat Stilo - Sprzedaż dotyczy samochodu przedstawionego na zdjęciach( zdjęcia real foto). Jest to Fiat Stilo 2003 r. 1,9 JTD. Przebieg 160000 , a
    do opłat oczywiście

    Czy ktoś z Państwa dysponuje zdjęciami jak u niego wygląda silnik i wnętrze maski normalnie eksploatowanego auta, chciałbym porównać?

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wszelkie odpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    To, że sprzedawcy pucują silniki do sprzedaży, to norma, bo prawie wszyscy to robią. Czasem nie wygląda to już tak wesoło jak się spojrzy od spodu.

    W moim aucie na przednim pasie jest kilka naklejek, które były jeszcze od nowości. M.in. takie naklejki z kodem kreskowym są na lampach. Do tego kilka na pasie przednim. Na masce od spodu powinna być tabliczka znamionowa w formie naklejki wraz z kodem lakieru. Też warto sprawdzić. Trzeba też oglądnąć roczniki szyb, oraz czy wszystkie mają logo FIATa. W tym konkretnym przypadku wszystkie szyby powinny mieć na końcu *****3 (ileśtam kropek i trójka oznaczająca rok szyby). Różnice świadczą o tym, że szyba została wymieniona.

    Trzeba zaopatrzyć się w kabel do diagnostyki Fiata (viaken.pl), ściągnąć Fiat ECU Scan albo MultiECUScan, podpiąć się pod komputer i sprawdzić czy przebieg z kompa się zgadza z tym na szafie. Dopuszczalna różnica to kilka procent. Przy okazji odczytać czy są jakieś błędy na komputerze. Radzę poczytać sobie na forum o takich operacjach. Po lekturze kilku wątków można to robić bez żadnych problemów.

    Polecam też sprawdzić na klubfiatstilo.pl, czy w dziale KUPUJEMY AUTO ktoś przypadkiem tego auta już nie oglądał i nie zamieścił swojej opinii.

    Pozdrawiam i życzę owocnych zakupów, bo to na prawdę bardzo dobry samochód.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Zielona Góra
    Wiek
    35
    Postów
    373
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet 75 KM Croma 1.9 Multijet 150KM Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    03.2008 02.2009 10.2003
    lub ....2 też

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Ale to już jakaś anomalia Sam tak mam, że moje auto jest z lutego 2002, a tylne małe szybki mam z 2001. AKURAT TAM auto nie było ani uderzone ani malowane

    Mówi się, że późniejszy rocznik może mieć szyba czołowa, bo odpryski, bo porysowana, bo trutututu. Ale tak jak piszę - mi się zdarzyło coś takiego.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    a jak to jest z najpopularniejszym silnikiem w Stilo czyli 1.6 16V? czy faktycznie jest mułowany jak o nim piszą?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    41
    Postów
    109
    Auto
    Stilo 1,6+LPG
    Rocznik
    2002
    Sa szybsze auta ale tak naprawdę do normalnego poruszania się na drogach i sprawnego wyprzedzania na trasie (nie musi byc to autostrada)wystarczy.Koleżka ma nubirę 2,0 coś chyba koło 120km ,ścigaliśmy się po mieście,wąchał spaliny mojego Stilona. Śmiem twierdzić więc iż mułem to on nie jest. Wystarczy wyjąć tylko cegłę spod pedału gazu

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    jeszcze 1.6 nie jechałem. jeśli zbiera się tak samo jak moje Bravo, to podziękuję w sobotę jadę oglądać benzynę 1.8 i diesla 140 KM. na razie jestem pod wrażeniem JTD 115 KM. cichy jak na diesla i bardzo żwawy.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Jak dla mnie zarówno 1,6 i 1,8 benzyna to nie udane konstrukcje.. ale jeśli miałbym wybierać między nimi to na pewno brałbym 1,8

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tak, sporo o tym piszą wszelakie magazyny motoryzacyjne... pewnie dlatego będę się oglądał za JTD/Multijetem. pytanie zatem do posiadaczy diesli. jak się zbierają 120 i 140 konne multijety? jest zauważalna różnica w porównaniu ze standardowym silnikiem JTD 115KM?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    120 jest slabsze od 115
    w dodatku drozsze w serwisie

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał mazitechnoboy Zobacz post
    Jak dla mnie zarówno 1,6 i 1,8 benzyna to nie udane konstrukcje.
    Rozwiń temat. 1.6, a 1.8 to inna linia silników. 1.6 to nie jest zły silnik. Konstrukcyjnie to stary silnik do Fiata na dwóch wałkach, tylko w czasie lekko unowocześniany. W Stilo główną różnicą było to, że każda świeca ma swoją cewkę (wcześniej podwójna cewka na 4 świece).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał qronax Zobacz post
    120 jest slabsze od 115
    w dodatku drozsze w serwisie

    chyba nie jeździłeś sprawnym mjtd 120 km, różnica w momencie obrotowym o 25Nm - choć prędkości maksymalne się pokrywają, co do serwisu to jest troszeczkę drożej inny filtr paliwa, a co istotne to zawór EGR którego nie da się całkowicie zaślepić bez ingerencji w sterownik nie tak jak w 115( błąd dopiero widać po podłączeniu kompa)

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    chyba nie jeździłeś sprawnym mjtd 120 km, różnica w momencie obrotowym o 25Nm - choć prędkości maksymalne się pokrywają
    Skad ta wiedza? Wikipedia?
    Moim zdaniem jest odwrotnie, co popre wykresami:
    115: Chip Tuning Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW 115KM
    120: Chip Tuning Fiat Stilo 1.9 JTD MultiJet 88kW 120KM
    I to przed i po chipie 115 bije 120

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    to skoro jesteśmy przy chiptuningu... czy nie lepiej/taniej wyjdzie zakup 115 i zchipowanie jej power box'em na 150 kucy?? jaki będzie to miało wpływ na dwumasę i kondycję silnika?

  16. #15
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Sprawdź jakie części były użyte w obu wersjach (sprzegło, przeguby itd.) pewnie były inne dla mocniejszych wersji. Poza tym 115KM mocno drży w niskich temperaturach (taka uroda) i ma tylko 5 biegów. Przy wyższych prędkościach hałas jest większy, zużycie silnika i paliwa też (przy 150 km/h trzyma obroty ok. 3000).
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p


 
Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. ile włożyliście w samochód od momentu zakupu
    Napisany przez adorator na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 12-04-2013, 20:13
  2. Wkładki zamka drzwi z Fiata 500 do Fiata Stilo czy pasują
    Napisany przez pacopablo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-03-2013, 09:44
  3. Chęć zakupu CC700
    Napisany przez olek383 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 10-06-2012, 20:28
  4. Parę pytań odnośnie Fiata Brava
    Napisany przez seba_999 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 05-10-2010, 16:46
  5. Zapytanie o rurke podcisnienia siena 1,4
    Napisany przez przemo33 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2010, 11:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

naklejki na fiata stilo

sprzeglo stilo 1.2 6 biegowy

boch stilo

jak sie sprawdza skrzynia 6 biegowa w stilo 1.4

lux1automobil

www.stilo 1.4 95 5d.pl

www.motoforum fiat stilo 1.4 95 5d.pl

umijscowienie watiatora w fiacie stilo 1 8

zakup stilo forum

fiat stilo naklejki na drzwi

tabliczka znamionowa naklejka podrapana

opinie fiat stilo 1 2 6biegowa skrzynia

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl